[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:59

Ah Madeira, dan zit je straks ongeveer op loopafstand van mijn huis :=

Dat van Jillian Michaels is idd nog wel eens een idee om te proberen om mezelf gewoon eens bezig te houden met sporten elke dag. Om het dan sowieso te doen op de dagen dat ik niet zelf al sport.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:07

Vandaag had ik mijn meetdag :)
In totaal is er nu af:
Borsten: -8 cm
Taille: -9 cm
Heupen: -5 cm
Bovenbeen: -5 cm
Nek: -4 cm

De heupen willen niet echt mee ;(

Sadira

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:21

Na hoe lang is dat? :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:38

Heupen gaan over het algemeen een stuk langzamer dan de rest Mandy, dat komt vanzelf! :)
Wel al super resultaten zeg! Super knap van je.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 00:39

Netjes Mandy :)!

Ik doe niet aan cms, wel pas ik weer in mijn oudere spijkerbroeken en een broek die nieuw is en ik voor een paar weken terug niet goed paste - oké, toen kon ie wel dicht, maar met moeite.Nu zit ie gewoon lekker!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:02

Netjes Mandy! Bij mij gaan mn heupen ook het langzaamst hoor! Is normaal denk ik!
Madeira: indd wat de andere zeggen, 1 keer in de week ietswat meer eten is helemaal niet erg en geeft je lichaam weer een boost tot verbranding!
Frummels, fijn dat je presentatie goed ging, maar wat jammer van je tentamen zeg! ik heb afgelopen blok ook voor het eerst een her, door een tentamen niet gehaald te hebben, was voor mij ook wel even slikken!

Gisteren heerlijk geshred en cardiokickbox gedaan! Daarna gezonde boodschapjes gehaald. Sinds 2 dagen toch weer wat beter opletten, sommige goeie gewoontes slopen een beetje eruit, zoals, genoeg drinken en toch echt op de hoeveelheden letten. Sinds het etentje bij mn vriendin was ik 400 gr erbij gekomen, maar nu weer 700 gr eraf! (dus in totaal van mn laagste gewicht 300 gram kwijt! whoopwhoop!)

Kom op dames we kunnen het!!!

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:06

Jippie ik was vanochtend een ons minder woehoe.

Goed bezig wollie
Netjes mandy

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:07

Netjes mandy!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:13

Mooie resultaten Mandy! Na hoelang is dat?
Gister was ik 0,1 kg aangekomen, vond ik toch heel raar dus vandaag er op gestaan(ik mag eigenlijk maar 1x in de week wegen) en stond ik op 0,9 dat betekent dat er nu -5,2 af is ! helemaal weer blij!! Jammer is dat ik nu een punt minder mag eten, (weightwatchers)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:32

Jeej Callum, alle kleine beetjes worden strax 1 groot geheel!!
Goed zo Joel! Kun je een kleine samenvatting geven over hoe dat precies werkt met die punten? Ik heb dat nooit helemaal begrepen :o

Zooo, hier lekker mn magere yochurt met muesli en een verse appel in stukjes achter de kiezen! nomnom!
Zo even lekker boekje lezen, nog geen tijd voor gehad deze week, dan rond 1 uur ergens lunchen, naar peerd, daarna rondje rennen en dan vanavond eten we gewokte broccoli (blegh, maar wel gezond) met bieflapje en aardappeltjes uit de oven, jammie!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:42

@Aleeneh fijn dat de vakantie kilo er weer af en is. Goed dat je zo gezond bezig bent nu je ouders op vakantie zijn

@denice heerlijk hoor even vrij!

@Toralone veel plezier op vakantie!

@Frummels balen van dat frietje, zou ik inderdaad ook hebben als het even tegen zit. Is er vast zo weer vanaf!

@Madeira ja dat heb ik ook wel eens...slecht eten afvallen, gezond eten blijven staan

@Mandy fijn hoor zoveel cm's eraf...ik heb het idee dat ik helemaal niks kwijt raak

@Joellover Fijn zoveel alweer afgevallen...punten heb ik ook wel eens gedaan

Zo heb de meeste weer gehad geloof ik.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:44

tuurlijk! In het begin worden je punten opgemeten, deze zijn gerelateerd aan je leeftijd gewicht(overgewicht) en lengte. Bij mij begon die op 36 punten. Deze punten moet je verdelen over de dag, je kan dus zelf kiezen wat je eet. Aan elk product zit een aantal punten vast een broodje is bijvoorbeeld 3 punten.
Maar wanneer je afvalt mag je minder punten gebruiken omdat je dan minder weegt.

Je hebt ook telvrij dagen maar dat doe ik zelf niet en snap daar ook eerlijk gezegt niet zoveel van :o
Ik ben er super blij mee met mijn resultaat EN hoe ik mijn dag kan inplannen, zo kan ik dus ook een keer een patatje eten en dan ''plan'' ik dat gewoon in.

Vandaag even naar de Primark aantal broeken zitten te los maar mijn oude broeken zitten nog te strak.
Ik heb ook vaak bij mijn goede broeken dat ik schuur plekken krijg binnen bij mijn boven benen, zo vervelend! Ik heb dit trouwens ook met blote benen dat ik schuur plekken krijg op mijn boven benen, zo pijnlijk! ik hoop dat ik dat deze zomer minder heb, oftewel ik moet nog even door!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:07

Zooo ik ben happy :D

Mandy, super van je centimeters! :D
Wollie, jij bent zo geweldig goed bezig he, echt een motivatie voor iedereen! *\o/*
En callum, alle kleine beetjes helpen!

Hier ben ik nu precies 2 kilo kwijt vanaf mijn start gewicht dus helemaal blij *\o/* *\o/*
Gisteren avond ook niks meer gegeten buiten mijn 2e deel pastasalade :D
En een superleuke bikini gescoord bij de primark!! (zal straks even foto maken :D

Edit, ohja ik zit nu lekker aan een ontbijtje, 3 beschuitjes met aardbeien en choco soya melk <3

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:16

Joellover, is het niet mogelijk om een kort sportbroekje te dragen in de zomer onder jurkjes of rokjes? Volgensmij heb je daar ook van die speciale broekjes voor.

Mijn eerder genoemde centimeters zijn eraf vanaf eind januari :) (zie onderschrift)
Ben er nog zeker niet, maar ben hier al wel heel blij mee!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:26

Goed hoor Tarzan!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:28

Wollie: Balen is dat he, zo een hertentamen :(
Mega goed dat je al onder je laagste gewicht zit!

joellover: Super knap! Maar goed dat je toch een keertje extra gewogen hebt!
Maar wat naar van die schuurplekken, dat lijkt me echt heel vervelend!

Tarzan: Wat een super lekker ontbijt zeg, ik ben jaloers! Is die soya choco lekker? Ik neem altijd naturel.. Misschien ook maar een keertje choco proberen! :)

Karin: Ja idd balen maar ach, vandaag en morgen lekker gezond doen en dan merk ik er waarschijnlijk niets van. Lekker een stuk fietsen ook vandaag! (Maar geen 40 km meer op mijn opoefiets, had schaafwonden op mn billen := )

Ontbijt is bij mij vandaag alleen even een koffie verkeerd, ik voel me niet zo lekker vandaag.. Geen idee hoe het komt, ben een beetje misselijk en voel me heel duf.
Mijn bitloze hoofdstel is gisteren binnen gekomen dus die ga ik strakjes ophalen!
Daarna ga ik even schoonmaken bij mama (doe ik 1x in de week bij haar omdat ze het zo druk heeft, en krijg ik een zakcentje voor :) ) en hopelijk heeft mama een lekkere lunch. Als ik bij een ander ben eet ik altijd wat makkelijker ondanks ik me niet zo lekker voel. Wat ik tussendoor en vanavond ga eten moet ik nog even bedenken, iemand een suggestie? Wel graag iets lichts :D

Is het bij jullie ook zulk mooi weer?! *\o/*

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:33

Gisteren dacht ik na dag 1 level 1 van de 30 day shred joh, valt best mee! Maar heb nu toch een berg spierpijn..! := dat wordt lwuk als ik vanavond aan dag 2begin!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:34

Joellover, sorry had over jouw post heen gelezen :o
Klinkt best goed en makkelijk dat WW, loop je daarvoor bij een consulente?
En wat Mandy zegt, een kort broekje of boxer onder je rokje/jurkje zou wel eens kunnen helpen :j
Had je nog iets leuks gekocht bij de Primark?

Frummels, ik vind de choco echt heerlijk, de naturel vind ik ook erg lekker! Maar choco moet je zeker eens proberen :D
En, wel goed eten vandaag he! Wat mij meestal helpt als ik misselijk ben is een appel eten!

Nergerzoen, leuk he ik dacht bij dag 1 ook ooooh dat gaat goed :')
Na dag 3/4 gaat het veeel beter haha! Succes!

En hier trouwens de leuke bikini (althans ik vind hem leuk :'))
http://imageshack.us/a/img839/8071/foto7nq.jpg
Niet te veel letten op hoe ik eruit zie, ik kwam zo uit bed dus had mn haar nog niet geborsteld en geen make up op :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:35

Haha Negerzoen, dat is niet veel belovend, ik wilde vandaag namelijk ook gaan beginnen :=

Bedankt voor de tip Tarzan, ik zal zo eens kijken of ik een appeltje weg krijg.
Wat een SUPER gave bikini! Waar heb je die vandaan?! <3 :o

Edit: wat ben jij mooi trouwens!! en ik ben echt jaloers op jouw taille, ik ben net een plank, heb helemaal geen taille :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:40

Mandy, ben jij meer appel dan peer? Mijn centimeters verlies ik precies andersom, maar ik ben een peer.
Als ik 9 cm bij mijn borsten zou verliezen ben ik al plat :+

Ik lig nog in bed... Merk dat wanneer ik met mijn werk maar max 6 uur slaap dat toch we'l negatieve effecten heeft.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:43

Frummels, van de Primark, 10 euro incl broekje :D
Ik kon hem niet passen dus heb hem maar op de gok meegenomen en hij past! 8-)
Ik kon hem echt niet laten liggen :P

Dankjewel trouwens :o Mijn vetjes zitten ook voornamelijk bij m'n kont en bovenbenen (en buik maar die had ik ingehouden op de foto :'))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:49

Schitterende bikini Tarzan! Mijn lijf is niet gemaakt voor dat model, zijn mijn borsten veels te klein voor :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:54

Nu moet ik meteen naar de Primark.. ik wil hem ook! Haha. Snap ik dat je hem niet kon laten liggen, zou ik ook niet kunnen! :D
En ja dat herken ik wel, bij mij zit het enige vet dat ik heb op mijn kont en dijen :+ Haha gek, inhouden hoeft toch niet :P

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:55

Nou mijn buik kan ik inhouden, maar dan sta ik er nog niet zo goed voor op de foto ahaah

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 11:05

Wauw wat een mooie bikini! ik ga zo dus kan ik meteen eventjes kijken!
Wat heb je mooi haar trouwens!
zo'n broekje zou kunnen natuurlijk of een legging maar het liefste zonder!