Dit vind ik bijvoorbeeld super mooi en dat model heb ik ook ongeveer:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cubone schreef:Aah! Donders! Ik weet niet meer wat te doen. Ik ben zo blij met mijn haar en haarkleur, maar de lengte is gewoon verschrikkelijk. Ik wil het eigenlijk twee keer zo lang hebben als ik nu heb, maar het gaat zo langzaam dat ik inmiddels in staat ben het weer kort te knippen. Eigenlijk is het wel een ok lengte, maar met iedere centimeter die er aan komt krijg ik meer krul. En die krullen, oei! Wat ben ik daar blij mee, want wat miste ik die toen ik koet haar had. Ik was doodsbang dat ik ze kwijt was.
Maar nu? Hoe kan ik m'n haar langer laten lijken zonder dat het volume verliest? Laagjes heb ik al. Wellicht dat ik de bovenste laag nog korter zou kunnen knippen, maar dan kan ik het niet meer vlechten.
Heeft iemand toevallig DE tip?Ik weet dat ik moeilijk ben, maar ze zijn altijd welkom
Mijn haar nu:
[ [url=m/e58heZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aYY3w5.jpg]Afbeelding[/url] ]
xxxdonja schreef:Ik heb donderdag een olaplex behandeling, ben heel benieuwd!Iemand anders al ervaring met olaplex?
Jennifuur schreef:Ssmarty; ik vind je haar wel heel fel rood (of komt door het licht) om bv die bruine balayage overheen te zetten. Al denk ik wel dat een donkere kleur zeker wel kan, maar als je het daarna weer gaat ontkleuren voor balayage, worden die plukken enorm oranje.
Ik heb regelmatig een hele droge hoofdhuid en ik voelde altijd de drang om mijn hoofdhuid een keer in te smeren, zoals je normaal met je huid ook doetDus heb ik hele dikke, vettige kokosbodylotion op mijn hoofdhuid en haar gesmeerd en bijna een uurtje laten zitten
Daarna uitgewassen en normaal gewassen en het resultaat is zo slecht nog niet! Mijn haar zit er zeker niet slechter door, alleen weet ik nog niet of het ook echt goed heeft geholpen voor mijn hoofdhuid.