Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:BeFunny schreef:Ik krijg toch dinsdag een scan een gewone petscan en donderdag de uitslag.
Van een andere chirurg ivm dat mijn eigen dan vrij heeft.
Wat fijn BeFunny. Waarom is daar niet gelijk voor gekozen?
BeFunny schreef:Ik heb vandaag gesprek met Chirurg gehad. Helaas niet direct positief nieuws gehad. Er is iets gezien wat er eerder niet zat (niet duidelijk of het kwaadaardig is nog) wel krijg ik een fas scan en "mogelijk" hersenscan. Dus kom weer in onzekere periode en weer zo voor de feestdagen.
BeFunny schreef:pien_2010 schreef:
Wat fijn BeFunny. Waarom is daar niet gelijk voor gekozen?
Omdat de fes/CT pet gericht is op het opsporen van hormoon gevoelige cellen die op de gewone petscan niet altijd zichtbaar zijn. In begin stadiums zijn ze sowieso niet zichtbaar op de gewone (ik had nog nooit van die fes scan gehoord maar ze kunnen dus meer zien.
Ik krijg overgens vloeistof ingespoten die de plek wat de gezien hebben Iig wel duidelijker in beeld moet gaan brengen.
DideH schreef:BeFunny schreef:Ik heb vandaag gesprek met Chirurg gehad. Helaas niet direct positief nieuws gehad. Er is iets gezien wat er eerder niet zat (niet duidelijk of het kwaadaardig is nog) wel krijg ik een fas scan en "mogelijk" hersenscan. Dus kom weer in onzekere periode en weer zo voor de feestdagen.
Bahhh BeFunny... had je zulk goed nieuws gegund! Dikke knuffel!