Het is erkend als nationaal erfgoed door de Unesco. Inwoners hebben daar jaren voor geknokt dus dat beschermd de rivier de Loire tegen allerlei ingrijpende rechtmaak plannen. Tevens kun je er heel veel kastelen bezoeken.
Bootsiebob
Geplaatst: 18-08-22 12:27
Wat een mooie omgeving Daphne! Genieten!
Mooie sfeer Cayenne. Sprookjesachtig en een beetje eng
Daisy dat klinkt als een toffe reis. En 4 camera’s! Wow, dat ga ik eens opzoeken. Mooie foto’s!
Sorry, geen wandelen vandaag, maar toch even showen Ik heb jullie tips meegenomen en dit is het resultaat. We hebben zowel een hoesje gekocht als een gepro gehuurd, zodat we zeker waren van goed materiaal.
Mijn camera was artistiek vandaag
Beach hair
Lunch
In het water. Vooral screenshots uit filmpjes. Mijn vriend heeft meer schildpadden gezien dan ik, ik heb meer vissen gezien dan hij . Het was weer prachtig vandaag! Morgen terug naar Bali.
Bootsiebob, ik heb de Samsung A53. Ik keek er ont-zet-tend tegenop om een nieuwe telefoon te nemen, ik ben een holbewoner en had mijn vorige al 5 jaar haha, maar de kwaliteit van de foto's verzacht de pijn enorm!
Jojoleine, die kat meenemen is gewoon geen optie, dat gaat echt niet. Hij heeft een waanzinnig oppasadres gehad, hij gaat in de herfstvakantie weer! Ze is gek op hem gelukkig, dus ik had hem met een goed gevoel daar zitten. Maar 5,5 week is lang en ik ben blij dat hij weer lekker thuis is
Mooie foto's LWDaisy. Die dodentocht, is dat 100 km aaneengesloten, net als de Kennedymars? Of over meerdere dagen?
Mooie foto's Bootsie, heel droog inderdaad.
Mooi daar Sdaphnes, mooi gebied zeg. Ik moet maandag weer werken. Laatste vakantiedaagjes nu.
Cayenne, mooi die laatste donkere foto. Magisch bijna.
Gaaf Jojoleine, heel tof dat je de schildpadden hebt gezien. Wat een mooie reis maak je toch.