2,5 uur paardgereden
Ik gok een km of 20 gelopen (de activity tracker was het spoor bijster)
Wie komt me bij elkaar rapen?

Potver. Genoten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Jezus Roosch, dat je daar energie voor hebt!
Mijn collega's zeiden vandaag hoe gigantisch onder de indruk ze waren van het feit dat ik eigenlijk nooit wat lekkers neem, ongeacht wat ze aanbieden. Vond het zo'n lief compliment.
ManonGrr schreef:Kosseh, dat zal idd vocht zijn. Ik heb het vaak dat als het een keer omhoog schiet, de dagen erna ook weer heel snel lager wordt. Maar frustrerend is het zeker! Ik had vanmorgen +0.1, maar weet zeker dat er morgen een heel stuk meer bij staat, want ik ga vanavond uit eten en ik hou dat altijd wel vast de eerste paar dagen.
ManonGrr schreef:Oh neehoor, ik weeg graag elke dag zodat ik die schommelingen ook ken. ik vind het (inmiddels) ook niet erg meer, want ik weet dat het er zo weer af is. Wat een rot droom had jij! Gelukkig viel de werkelijkheid mee
MuSLi schreef:ManonGrr schreef:Kosseh, dat zal idd vocht zijn. Ik heb het vaak dat als het een keer omhoog schiet, de dagen erna ook weer heel snel lager wordt. Maar frustrerend is het zeker! Ik had vanmorgen +0.1, maar weet zeker dat er morgen een heel stuk meer bij staat, want ik ga vanavond uit eten en ik hou dat altijd wel vast de eerste paar dagen.
Even mijden die weegschaal dan maar totdat je denkt dat het wel weer weggetrokken is
Ik droomde dus vannacht gewoon dat ik flink wat kilo's was aangekomen en voelde me daardoor heel slecht. Blij dat het een droom was, maar misschien wel een goede motivator om weer even goed vast te houden aan het juiste pad
tirzasarah10 schreef:Heeft iemand toevallig hier ervaring mee?
https://www.intolerantietesten.nl/shop/speeksel-haar-intolerantie-testen/speeksel-haar-intolerantie-test-premium-combinatietest/
Het leek mij wel interessant omdat ze ook kijken naar je metabolisme. Ik trek alleen alweer snel zoiets in twijfel haha
ManonGrr schreef:Thirzasarah, ik ben hier echt iets te nuchter voor denk ik. Dan denk ik; het gaat toch prima zo, waarom zou ik dit überhaupt willen testen. Maar ik ben het eens met MuSli (ik moet trouwens bij jouw naam echt altijd denken aan ontbijtgranen haha), vind jij het interessant en kan je het geld missen, gewoon doen. Alleen hoeveel waarde je dan weer kan/moet hechten aan de uitslag vind ik wel lastig.