Ik prep alles goed, dan 2 dunne lagen rubberbase, 2 a 3 lagen kleur en 1 laag topcoat.
Door mijn werk stoot ik mijn handen en nagels echt vrij regelmatig en ik chip of breek nooit.

Dit zit er nu 2,5 week op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Helaas gaat de Victoria vynn rubberbase hier niet beter dan de gewone base.. ligt het dan misschien toch aan de toplaag? Waar mijn nagelbed ophoudt en de vrij hangende nagel zeg maar begint, daar krijg ik lift waardoor de lak afpelt. Wel het ergst richting het uiteinde van de rand.
Ik had mn nagels redelijk kort maar zit in de zon (Spanje) dus alweer ruim 2mm nieuwe groei in de week dat het er nu op zit
[ [url=m/eUDrtA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sintara schreef:Helaas gaat de Victoria vynn rubberbase hier niet beter dan de gewone base.. ligt het dan misschien toch aan de toplaag? Waar mijn nagelbed ophoudt en de vrij hangende nagel zeg maar begint, daar krijg ik lift waardoor de lak afpelt. Wel het ergst richting het uiteinde van de rand.
Ik had mn nagels redelijk kort maar zit in de zon (Spanje) dus alweer ruim 2mm nieuwe groei in de week dat het er nu op zit
Sintara schreef:Ik heb ze gevijld en opgeruwd, schoongemaakt met aceton en daarna afgespoeld en een uurtje gewoon gedroogd. Dan primer van moods, twee dunne laagjes Vitoria vynn rubberbase en twee laagjes topcoat van moods. Ik dacht, als het niet super blijft zitten is het niet zo opvallend zonder kleur..
Hannanasjuh schreef:Hoi, ik kom even uit de meeleesmodus. In dit topic heb ik al veel info kunnen vinden maar heb nog wat vragen.
Een hele tijd geleden heb ik striplac geprobeerd van alesandro. Dat was geen succes. Als ik een randje vind om te pulleken dan ga ik er voor zeg maaren met striplac kon ik dan ook nog eens de hele nagel ineens eraf trekken. Niet echt goed voor je nagels en ik was al een flinke nagelbijter met zwakke nagels.. Dat werkte dus niet.
Nu bijt ik amper nog mijn nagels en pulken is ook veel minder dus wil er nog eens een poging aan wagen.
Alleen zie ik even door de bomen het bos niet meer.ik kijk bij neonail en victoria vynn.
Voor mij inkooplijstje heb ik nu:
Nagelriemverwijderaar, wat doe je met de nagelriem die je omhoog hebt geduwt? Niks?
aceton, doekjes, stokjes, folie en vijl.
Prep, moet hier dan nog een primer over? Of een dehydrator voor?
De base kan ik echt niet kiezen, ik denk dat ik rubber fijn vind omdat ik makkelijk chips had. Maar welke is dat van victoria vynn?
Kleurtjes natuurlijk en de top is ook niet zo moeilijk denk ik.
Mis is nog iets? Ik las ook over alcohol, waar is die voor? En als er een plak laagje blijft zitten om de top, waar maak je dat mee schoon?
Bij onderstaande foto, wat is het verschil tussen de bovenste 4? En welke kan ik het beste kiezen?
En is de onderste base, een rubberbase?
[ [url=m/EsSZuf.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
super sorry voor alle vragen, ik kwam er echt niet meer uit