Heb hem omgezet naar cartoon... Groot fan van cartoons.. Al mijn beessies worden omgezet naar Cartoon en dan tattoo...Heb hetzelfde met mijn eerste fjordje gedaan, maar die hou ik nog ff voor mezelf...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ollytje schreef:Mijn eerste verkering, 17 jaar aan mijn zijde is helaas niet meer...
Heb hem omgezet naar cartoon... Groot fan van cartoons.. Al mijn beessies worden omgezet naar Cartoon en dan tattoo...Heb hetzelfde met mijn eerste fjordje gedaan, maar die hou ik nog ff voor mezelf...
[ [url=m/d2dsow.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NbPcZY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[***] schreef:Iemand aanraders voor artiesten die strakke en fijne lijnen kunnen zetten (gaat om een kleine tekst)?
Edit; gevonden op pagina 393Iemand toevallig weet of Levi een lange wachtlijst heeft?
Lau schreef:[***] schreef:Iemand aanraders voor artiesten die strakke en fijne lijnen kunnen zetten (gaat om een kleine tekst)?
Edit; gevonden op pagina 393Iemand toevallig weet of Levi een lange wachtlijst heeft?
https://instagram.com/giographic?utm_so ... m411uf0kvt
[***] schreef:Iemand aanraders voor artiesten die strakke en fijne lijnen kunnen zetten (gaat om een kleine tekst)?
_Dreamer schreef:Ladies! Een hele tijd geleden was hier iemand die een foundation speciaal voor tattoo's had, weet iemand nog welke dat was?
Of heeft iemand tips? Ik heb over 2 weken een belangrijk gesprek en wil graag een stukje kunnen bedekken
Needje schreef:_Dreamer schreef:Ladies! Een hele tijd geleden was hier iemand die een foundation speciaal voor tattoo's had, weet iemand nog welke dat was?
Of heeft iemand tips? Ik heb over 2 weken een belangrijk gesprek en wil graag een stukje kunnen bedekken
Totaaaaal offtopic, maar waarom bedekken?
Je hebt 'm en dit ben jij.