Ik heb vooral veel borrels.. Hoe doen jullie het bijvoorbeeld met alcohol? Ik ben dol op een biertje of wijntje (rara waar die studententijdkilo's vandaan komen)
Ik heb volgende week namelijk 3(!) borrels, help. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb volgende week namelijk 3(!) borrels, help.
), deden we minimaal 1x per week wel, maar regelmatig ook vaker, vooral in drukke periodes met veel stress. Daar hebben we nu echt een rem op gezet, drink nu max 2 wijntjes, en het doel is alleen met uitjes/gelegenheden, binnen mijn punten. Hoe het in de praktijk uitpakt moet ik nog ff afwachten

Moet wel zeggen dat het met een vriend wel lastiger is omdat het dan idd "gezellig" is om samen een wijntje te drinken.

MarlindeRooz schreef:Pfff ik kan niet zo goed tegen veel eiwitten. Ben dus begonnen met eiwitshakes. Heb er gister 1 gehad en het is helemaal mis. Heb echt het gevoel dat er een steen in mijn darmen zit.
En het zijn al plantaardige shakes.

'S ochtends vroeg meteen na het ontbijt al naar Shan geweest (mijn ene paard), daarna lekker even in de tuin gewerkt. Wat bloemen gezaaid, ik ben benieuwd of het wat gaat worden, want ik had echt het gevoel dat ik maar een dotje deed
Daarna even gegeten en een appelcake gebakken. Naar mijn andere paard gegaan en dan de cake naar mijn opa en oma gebracht, hij was zeker goed gelukt! 's avonds zelf gekookt en daarna naar het schooltoneel geweest met mijn zusje. Heerlijke dag gehad dus!
vandaag werken van 11 tot 20:30. Jeej.
Laura82 schreef:Vandaag weegdag, een kilo kwijt deze week, en 1,2 kilo sinds mn start met ww (8 dagen)![]()
Dat geeft goede moed om door te gaan
En helemaal omdat het resultaat geeft. Ik mis het nog wel eens, maar vind het te duur om maar voor de lol lid te blijven

)
Stress is weer wat minder.