Welke lippenstift heb je op? Erg gaaf die kleur. En jou wimpers
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nee hoor, ziet er mooi uit!
Ik ben overigens ook geen selfiequeen hoor
Peelie schreef:Dez was toevallig met filter. Zie dat ik de verkeerde heb geupload[ [url=m/lOD4Eb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder filter
Naomi_Haffie schreef:Hebben jullie je make-up weleens laten doen bij de douglas ofzo?
Niniane schreef:
linoleum schreef:Peelie, beetje blush zou ook al veel verschil maken. Heb je dat? Gebruikte het eerder ook nooit, maar maakt het zoveel meer af.
Nieuwe producten vandaag binnen, beetje beroerde foto's, daglicht is alweer schaars goed:
[ [url=m/1wNR7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GH4K76.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Veel tips kan ik niet geven aan de hand van die foto's. Vrij basic allemaal. Dat is prima, maar weinig op aan te merken
Vandaag even een halfuurtje los gegaan met make up. Geen idee wag het moet voorstellen haha
[ [url=m/KJERcN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jodie_ schreef:Ik heb Milani Matterialistic ook trouwens, ben er onwijs over te spreken. Hij ruikt wel sterk maar dat trekt gelijk weg zodat je hem aanbrengt, droogt bij mij mega mat op zonder trekkerig of te droog te worden en blijft echt de heeeele dag zitten. Zondag hadden we een bier evenement hier en zelfs aan het einde van de dag zat ie zonder bij te werken en ondanks veel drinken en eten nog perfect.
Hier foto van zondag, hoop niet dat ie te groot wordt via mobiele upload. En excuses voor rare hoek en hoofd maar ik wilde zo graag mien highlight eens bij op de foto![]()
[ [url=m/SlYQBd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En je had me bijna overgehaald, tot ik las van de geur.
Ik ga serieus over mijn nek van geuren, die van NYX vind ik al te sterk ruiken dus deze zal ik overslaan. 
Welke lipstick was het?marlonFloris schreef:Mijn ooglook vandaag.
Bedoelden jullie zo met meer omhoog blenden? Temninste ik vind het nu hoger zitten als eerst.
[ [url=m/a8S7Bi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WabBIk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kleuren kloppen niet door het licht. Eerste foto's zijn meer goed qwa kleur. Maar mee voor het idee hoe hoog ik nu geblend heb.
[ [url=m/rIITyU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peelie schreef:Ik loop normaal met een blote billen gezicht rond met hooooguit een beetje mascara.
Aangezien ik een smokey eye eigenlijk heel erg gaaf (en stiekem ook sexy) vind heb ik vandaag nog maar eens een poging gewaagd, maar dan met mn meest rode lippenstift. Ook heb ik een beetje gespeeld met mijn highlighter en die is nu beter heb ik het idee.
Ook de brows maar eens getrimmed en mee gespeeld. Ik blijf dat enorm lastig vinden. Ik heb nu een gel en een potloot, maar ik vind het te creamy oid? Heb werkt niet helemaal lekker. Of ligt dat aan mij?
Ik zag alleen op de foto dat mn foundation echt niet kloptfoutje, bedankt. Afhalen en opnieuw beginnen.
[ [url=m/AAYmm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oke. Please be nice
Producten kan ik jullie niet mee helpen. Ik heb daar gewoon veel te weinig ervaring mee. Sorry.
Verder ga ik mee in Djilna's opmerking over de foundation. Je bovenlichaam lijkt dezelfde kleur te hebben op je nek na, dus ik zou je nek gewoon meenemen. Anders ga je straks hebben dat je gezicht en nek enorm verschillen van je bovenlijf als je je foundation gaat matchen met je nek. 
iertJ schreef:Vraagje..
Wat doen jullie met make-up voor een pasfoto?
Neutrale make up? En ook producten zonder SPF ivm flashback?
Eight schreef:Ik kijk echt uit naar deze tijd van het jaar
[ [url=m/nN3we7.png]Afbeelding[/url] ]
Nope. Smokey eyes doe je wel eventjes over. 
Peelie schreef:Ik vind de rode ook erg mooi. Ik houd daar wel van. Ik heb ook alleen maar rode lippenstift (ik heb niet zo veel makeup).
Vandaag ben ik lekker au naturel
[ [url=m/a6aHmo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag. Foto bij een beetje raar licht gemaakt. Het was al donker buiten.
[ [url=m/htYomZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poosje terug.
Ik leer

Peelie schreef:[ [url=m/JCacIE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn look voor vandaag
Mijn eyeliner is zo goed gelukt
Dan kunnen we net zo goed geen blush of wenkbrauwen lui gaan noemen. Foundation is er om je huid egaler te laten uitzien/eventueel kleurverschil te bedekken/verbergen etc.. Wat heeft het voor nut om zoveel geld er tegenaan te gooien om een product op je gezicht te kwakken als het gezicht dit zelf totaal niet nodig heeft. Dat is hetzelfde als bij de McDonalds een heel menu bestellen terwijl je alleen friet en drinken wil. Dan laat je die burger toch weg? Domme vergelijking maargoed, zo ben ik.
Als voorbeeld vind ik Kaygee in dit topic perfect. Zij heeft, vind ik, een práchtig gezicht hebben zonder foundation. Als ze het wel draagt staat het super, maar neemt niet weg dat ik de voorkeur heb aan haar prachtige koppie zonder foundation. Haar huid is egaal genoeg, haar sproetjes enorm schattig. Nee, foundation vind ik geen must en ook geen definitie voor het 'geen tijd/lui zijn'. If anything, is het juist HEERLIJK om geen foundation op de kop te smeren want dat is stukken beter voor je huid, mijne is me dankbaar als ik er eens niets op doe. 
Emmaa_ schreef:Ik draag alleen overdag foundation als ik m'n wekker s morgens te vroeg heb gezet, nooit dus. Daarbuiten heb ik zo'n vette huid dat het zelfs zonder foundation al snel lelijk word, met moet ik er echt constant bovenop zitten (wat met stappen oid dus ook niet handig is)

en Faith) en eerlijk is eerlijk: het ziet er 293247389532 keer mooier uit dan de swatches. De swatches vond ik wel oke, niet 100% overtuigend maar ik weet hoe het pigment is bij UD dus had er vertrouwen in. En zodra ik met kwasten aan de slag ging voor een look was ik echt verliefd. Ik hou liever van glim en glitter maar voor dagen dat ik echt neutraal wil gaan is dit palette nu echt mijn beste vriend. En op mijn onderste wimpers een lekker fel kleurtje, Colourpop Telepathy. Want ik kan geen look zonder fel glim doen.
En op mijn lippen de liefde voor dit najaar, Colourpop Calypso.

). Denk dat mijn looks dan ook weer anders zullen worden omdat ik vond dat ik vaak veel hetzelfde had qua kleur.

)
Wat complementeert je ooglook je oogkleur, haar en lipstick goed! En Calypso is zo fijn he? Ben er ook heel blij mee. In combinatie met Frick 'n Frack en Toolips zijn dat echt mijn 3 kleuren voor werk/nude, evening/fancy en uitgaan/heftig
zeker met donkere kleuren. thuis gewoon nog even doorprutsen dus. 
)
Dirndl schreef:Shiz die eerste look![]()
Wat complementeert je ooglook je oogkleur, haar en lipstick goed! En Calypso is zo fijn he? Ben er ook heel blij mee. In combinatie met Frick 'n Frack en Toolips zijn dat echt mijn 3 kleuren voor werk/nude, evening/fancy en uitgaan/heftig

Ik weet nog dat ik 'm de eerste keer op deed en dacht 'nah.... misschien met een full face vind ik het wel wat' maar ik vind hem nu zelfs geweldig.
Baracuda trouwens ook! En Frick 'n Frack
Toolips ga ik eens opzoeken, misschien is dat ook nog wel wat..Peelie schreef:Omhoog blenden vind ik nog lastig. Ik heb al snel het gevoel dat ik een pandabeer ben als ik dat doezeker met donkere kleuren. thuis gewoon nog even doorprutsen dus.
Ik zal de tips weer meenemen
De lipstick is van rituals in de kleur soft red
En het helpt mij ook vaak om als ik de crease en outer V donker doe, het stuk boven het bewegend ooglid ook mee te nemen in de lichtere kleur van het bewegend ooglid en deze goed te blenden. Daardoor hou je het daar wat lichter en luchtiger zodat het niet te zwaar wordt! Gewoon lekker oefenen en foto's posten, je krijgt hier van iedereen altijd bruikbare tips! 
linoleum schreef:Shizzel, jij hebt toch even laten zien waarvoor het Ultimate Basics perfect is. Goede basislook en dan een pop of colour (pun intented)
Deze maand echt even geen geld over, maar binnenkort komt echt dat palette wel!
En voor mij was het ook ideaal dat 'ie maar 27,50 was nu dankzij die kortingsbonnen en de kortingscode. Met die ene kortingscode kan je hem wel voor 7,50 minder krijgen, maar als je geen geld meer uit te geven hebt aan makeup zal dat ook niet het grootste verschil maken..