[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 14:26

Ja ik ben het wel met friemel eens. Ze zijn wel heel erg aanwezig eight.
Welke lippenstift heb je op? Erg gaaf die kleur. En jou wimpers _/-\o_

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 14:51

De opera look. Wauw. Die lipkeur <3 mooie subtiele look, al zou ik persoonlijk wel een foundation op gedaan hebben. Maar dat is mijn mening.

Eight, jou wimpers zijn ook zo massive! Super mooi.

Afbeelding
Mijn look voor vandaag :D

Mijn eyeliner is zo goed gelukt <3

Bedankt voor de complimenten :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 15:14

Ben ik het mee eens hoor, moet ze binnenkort echt flink laten plukken :')

Ik heb brave op van Mac! :)

Dirndl

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 15:34

Heel mooi eight, maar inderdaad eens wbt de wenkies!

Thanks Peelie! Waarom wel foundation naar jouw mening? Heb geen oneffenheden, pukkels of kleurverschillen - gewoon sproetjes en altijd een blosje. Wat zou foundation toevoegen behalve alles afvlakken, en nog meer spul op moeten smeren om weer leven en dimensie aan te brengen?
Gewoon nieuwsgierig :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 15:43

Naar mijn mening maakt dat meer af aan de look. Het is nu een beetje alsof je geen tijd had om ook foundation te doen. En ik ben persoonlijk ook een beetje van het is alles of niets. Maargoed, dat is mijn mening :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:05

Dirndl, met jouw huid zou ik de foundation ook skippen idd...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:31

Hier ook een egale huid en ook effen, Echt niet dat ik foundation ga gebruiken omdat ik anders "te lui" lijk... :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:36

Als je een egale huid hebt kan je het beste de foundation skippen. Your skin will be thankful.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:49

Foundation is er om je gezicht egaler te maken als dat nodig is. Als je dat niet nodig bent, zou ik juist geen foundation gebruiken.

Makeup gebruik je grotendeels om je pluspunten te benadrukken en je minpunten weg te werken. Foundation op een egale huid is het tegenovergestelde.

Vind het een leuke look! En frick&frack staat iedereen prachtig volgens mij.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:09

Eight wat ben je toch godnondeju knap!! Je zou zo die drakenvrouw van Game of Thrones kunnen spelen. Wenkbrauwen ben ik mee eens, maar ik ben dan ook team Dunne Wenkies <<)

Peelie, make up foto's maken en er dan een filter overheen knallen is sonde. Daar zien we helaas niks van

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 17:21

Dez was toevallig met filter. Zie dat ik de verkeerde heb geupload :') Afbeelding
Zonder filter ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:30

Eight, waar zijn die mooie wenkies van gisteren? :P Nee hoor, ziet er mooi uit!

Ik moet ook weer een nieuwe mascara, maar waarom hebben ze nou niet gewoon nog dezelfde als wat ik had? Ik ben echt een autist als het gaat om mascara :')

En foundation, als je een mooie naturel huid hebt is het niet nodig. Ik heb nogal vlekken en foundation geeft me net wat meer een fris gezicht.

De rest van de foto's kan ik weinig van zeggen, omdat je weinig ziet door slechte kwali/licht/filter ofzo :P Ik ben overigens ook geen selfiequeen hoor :P

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:39

Hebben jullie je make-up weleens laten doen bij de douglas ofzo?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:39

Peelie schreef:
Dez was toevallig met filter. Zie dat ik de verkeerde heb geupload :') [ [url=m/lOD4Eb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder filter ;)

Het jammere aan jouw eyeliner vind ik dat het heel jouw oogopslag in beslag neemt. Je ziet nu alleen een lijn met zwart en dat was het. Denk dat het mooier is wanneer je of geen eyeliner gebruikt, of dunner/anders dan zoals je het nu doet. Smokey eye vind je makkelijk zei je en denk dat het je beter staat, dus dat moet lukken. :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:09

Naomi_Haffie schreef:
Hebben jullie je make-up weleens laten doen bij de douglas ofzo?

Ja toen ik make-up uit ging zoeken voor mijn bruiloft. Uiteindelijk gebruik ik wat ik toen aangeschaft heb nooit... Wat best een beetje zonde is.

Mooie looks komen er voorbij!
Eight die wenkbrauwen van gisteren :')

Hier ook alleen foundation met stappen of een feestje. Doordeweeks eigenlijk nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:24

Ik draag alleen overdag foundation als ik m'n wekker s morgens te vroeg heb gezet, nooit dus. Daarbuiten heb ik zo'n vette huid dat het zelfs zonder foundation al snel lelijk word, met moet ik er echt constant bovenop zitten (wat met stappen oid dus ook niet handig is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:52

Zo, even een bijleespost.

Niniane schreef:
[ Video ]

Vind deze wel heel leuk en schattig, maar 50 dollar... >;)

Die prijs... oef. Palette vind ik wel heel heel leuk.

Bente, je look met Telepathy vond ik trouwens prachtig. <3 <3

linoleum schreef:
Peelie, beetje blush zou ook al veel verschil maken. Heb je dat? Gebruikte het eerder ook nooit, maar maakt het zoveel meer af.

Nieuwe producten vandaag binnen, beetje beroerde foto's, daglicht is alweer schaars goed:
[ [url=m/1wNR7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GH4K76.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/*

velvetblack schreef:
Veel tips kan ik niet geven aan de hand van die foto's. Vrij basic allemaal. Dat is prima, maar weinig op aan te merken :)

Vandaag even een halfuurtje los gegaan met make up. Geen idee wag het moet voorstellen haha
[ [url=m/KJERcN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Elke, echt je bent een wonderwerker. Zo prachtig dit, ik hou van het geel en oranje. Echt liefde. <3

Mondy, Fast Play staat je mooi!

Jodie_ schreef:
Ik heb Milani Matterialistic ook trouwens, ben er onwijs over te spreken. Hij ruikt wel sterk maar dat trekt gelijk weg zodat je hem aanbrengt, droogt bij mij mega mat op zonder trekkerig of te droog te worden en blijft echt de heeeele dag zitten. Zondag hadden we een bier evenement hier en zelfs aan het einde van de dag zat ie zonder bij te werken en ondanks veel drinken en eten nog perfect.

Hier foto van zondag, hoop niet dat ie te groot wordt via mobiele upload. En excuses voor rare hoek en hoofd maar ik wilde zo graag mien highlight eens bij op de foto :') :')

[ [url=m/SlYQBd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij staat je echt prachtig. <3 En je had me bijna overgehaald, tot ik las van de geur. :') Ik ga serieus over mijn nek van geuren, die van NYX vind ik al te sterk ruiken dus deze zal ik overslaan. _O-

DnT, ik vind Trust Me en Lumière je zo gaaf staan! Echt heel mooi. Was Succulent patchy? Wil hem misschien ook proberen.

Peelie, je full face party look zag er mooi uit zo met je ogen open. Ik hou wel van lekker opvallend roze met een donkere look. Alleen op de foto met je ogen dicht vind ik het een waas van maar 1 kleur lijken, ik zie niet echt een verschil tussen de kleuren. Ik zou het iets beter blenden en wat meer naar boven in plaats van naar buiten. Verder zou ik zelf de oogschaduw onder de wing weghalen, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. :) Welke lipstick was het?

Lino, Lumière staat jou ook zo mooi! Volgens mij is dat echt dé kleur die iedereen kan hebben.

marlonFloris schreef:
Mijn ooglook vandaag.
Bedoelden jullie zo met meer omhoog blenden? Temninste ik vind het nu hoger zitten als eerst.

[ [url=m/a8S7Bi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WabBIk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze kleuren kloppen niet door het licht. Eerste foto's zijn meer goed qwa kleur. Maar mee voor het idee hoe hoog ik nu geblend heb.
[ [url=m/rIITyU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind dat je het hier echt top hebt gedaan! Meer omhoog, echt super. Zou wel de randen aan de bovenkant zachter maken, dus het donkerdere gedeelte richting de wenkbrauw, dat hier de harde lijnen verdwijnen en dan is 'ie helemaal top!

Peelie schreef:
Ik loop normaal met een blote billen gezicht rond met hooooguit een beetje mascara.

Aangezien ik een smokey eye eigenlijk heel erg gaaf (en stiekem ook sexy) vind heb ik vandaag nog maar eens een poging gewaagd, maar dan met mn meest rode lippenstift. Ook heb ik een beetje gespeeld met mijn highlighter en die is nu beter heb ik het idee.

Ook de brows maar eens getrimmed en mee gespeeld. Ik blijf dat enorm lastig vinden. Ik heb nu een gel en een potloot, maar ik vind het te creamy oid? Heb werkt niet helemaal lekker. Of ligt dat aan mij?

Ik zag alleen op de foto dat mn foundation echt niet klopt :') foutje, bedankt. Afhalen en opnieuw beginnen.

[ [url=m/AAYmm7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oke. Please be nice :(:)

Producten kan ik jullie niet mee helpen. Ik heb daar gewoon veel te weinig ervaring mee. Sorry.

Ook hier zou ik je oogschaduw meer naar boven blenden. Het houdt vrij abrupt op, en persoonlijk vind ik de wing iets te lang. Die zou ik niet langer gemaakt hebben dan waar je oogschaduw op dit moment ook eindigt. Wel al stukken mooier dat je oogschaduw nu niet onder de wing nog doorgaat, dat is echt stukken beter. :) Verder ga ik mee in Djilna's opmerking over de foundation. Je bovenlichaam lijkt dezelfde kleur te hebben op je nek na, dus ik zou je nek gewoon meenemen. Anders ga je straks hebben dat je gezicht en nek enorm verschillen van je bovenlijf als je je foundation gaat matchen met je nek. :)

iertJ schreef:
Vraagje..
Wat doen jullie met make-up voor een pasfoto?
Neutrale make up? En ook producten zonder SPF ivm flashback?

Ik gebruik ook nog die van jaren terug, toen make up voor mij alles behalve bestond. Zoals de man bij het gemeentehuis laatst nog zei, 'jeutje, een balkje over je ogen en het is perfect voor een opsporingsbericht'. :')

Eight schreef:
Ik kijk echt uit naar deze tijd van het jaar <3

[ [url=m/nN3we7.png]Afbeelding[/url] ]

HOLIDAY SETS *\o/* *\o/*
Mijn hart houdt hiervan, mijn bankrekening haat me op dit moment.

Suus, ben benieuwd als je je haren hebt laten doen, denk dat je voorbeeld je heel gaaf zal staan!

Smokey vind ik overigens ook niet een van de makkelijkste dingen om te doen met make up. Zoals lino zei, de vorm moet kloppen, je moet blenden als een mother****** en zelfs dan is er altijd wel iets waar photoshop alleen maar de redder voor zou zijn. _O- Nope. Smokey eyes doe je wel eventjes over. :')

Eight, DIE WENKBRAUW _/-\o_ _O- _O- _/-\o_
Ik kan me niet voorstellen dat mensen echt zo over straat zouden gaan maar helaaaaaas zie je er genoeg. |(

Peelie schreef:
Ik vind de rode ook erg mooi. Ik houd daar wel van. Ik heb ook alleen maar rode lippenstift (ik heb niet zo veel makeup :+).

Vandaag ben ik lekker au naturel :)

[ [url=m/a6aHmo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag. Foto bij een beetje raar licht gemaakt. Het was al donker buiten.

[ [url=m/htYomZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poosje terug.

Ik leer :D

Je gezicht is hier veel sprekender, stukken vooruit gegaan! :j

Dirndl, ziet er mooi uit! Zie jammer genoeg op de foto niet veel terug van de oogschaduw.

Eight, welke lipstick heb je op? Hij is echt <3

Peelie schreef:
[ [url=m/JCacIE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn look voor vandaag :D

Mijn eyeliner is zo goed gelukt <3

Jammer, over deze zit een filter en de ander is te ver weg waardoor ik alleen een streep eyeliner zie helaas, dus kan niet goed oordelen..

En over het wel of geen foundation op doen: ik vind het maar onzin. :D :') Dan kunnen we net zo goed geen blush of wenkbrauwen lui gaan noemen. Foundation is er om je huid egaler te laten uitzien/eventueel kleurverschil te bedekken/verbergen etc.. Wat heeft het voor nut om zoveel geld er tegenaan te gooien om een product op je gezicht te kwakken als het gezicht dit zelf totaal niet nodig heeft. Dat is hetzelfde als bij de McDonalds een heel menu bestellen terwijl je alleen friet en drinken wil. Dan laat je die burger toch weg? Domme vergelijking maargoed, zo ben ik. :') Als voorbeeld vind ik Kaygee in dit topic perfect. Zij heeft, vind ik, een práchtig gezicht hebben zonder foundation. Als ze het wel draagt staat het super, maar neemt niet weg dat ik de voorkeur heb aan haar prachtige koppie zonder foundation. Haar huid is egaal genoeg, haar sproetjes enorm schattig. Nee, foundation vind ik geen must en ook geen definitie voor het 'geen tijd/lui zijn'. If anything, is het juist HEERLIJK om geen foundation op de kop te smeren want dat is stukken beter voor je huid, mijne is me dankbaar als ik er eens niets op doe. :')

Emmaa_ schreef:
Ik draag alleen overdag foundation als ik m'n wekker s morgens te vroeg heb gezet, nooit dus. Daarbuiten heb ik zo'n vette huid dat het zelfs zonder foundation al snel lelijk word, met moet ik er echt constant bovenop zitten (wat met stappen oid dus ook niet handig is)

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Op dagen dat ik slaap verkies boven make up, doe ik ook echt alleen mascara (die je toch niet ziet) en lipstick. Die foundation kan me aan m'n reet roesten, dan maar lekker rode wangetjes. :D

Zoooo. Volgens mij heb ik alles wel gehad. Tijd niet gepost hier, maar wilde toch even m'n looks van gister en vandaag posten want vond ze wel leuk. :+

Gister gegaan voor mijn eerste look met het UD Naked Ultimate Basics palette (kleurtjes Extra Bitter <3 en Faith) en eerlijk is eerlijk: het ziet er 293247389532 keer mooier uit dan de swatches. De swatches vond ik wel oke, niet 100% overtuigend maar ik weet hoe het pigment is bij UD dus had er vertrouwen in. En zodra ik met kwasten aan de slag ging voor een look was ik echt verliefd. Ik hou liever van glim en glitter maar voor dagen dat ik echt neutraal wil gaan is dit palette nu echt mijn beste vriend. En op mijn onderste wimpers een lekker fel kleurtje, Colourpop Telepathy. Want ik kan geen look zonder fel glim doen. :+ En op mijn lippen de liefde voor dit najaar, Colourpop Calypso.

Afbeelding

Afbeelding

En vandaag gegaan voor groen. Lippen is Colourpop November en op mijn ogen Colourpop Flower Shop icm Naked Smoky palette (kleurtjes Armor en Slanted voor de crease/outer V). Ik wil meer mijn palettes gaan afwisselen, merk dat ik de laatste tijd heel veel de Moondust pak en de Morphe die ik van vriendinnen heb gekregen, dus heb besloten dat ik nu om en om mijn palettes ga gebruiken zodat ik ze allemaal wel eens in de twee weken op pak (want ik heb er nogal wat :')). Denk dat mijn looks dan ook weer anders zullen worden omdat ik vond dat ik vaak veel hetzelfde had qua kleur.

Afbeelding

Afbeelding

(en ja, hetzelfde shirt voor twee dagen want hoezee voor werkshirts :'))

En vanaf nu probeer ik het topic meer bij te houden want jezus wat een lange post is dit geworden. :+

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:14

Shiz die eerste look <3 <3 Wat complementeert je ooglook je oogkleur, haar en lipstick goed! En Calypso is zo fijn he? Ben er ook heel blij mee. In combinatie met Frick 'n Frack en Toolips zijn dat echt mijn 3 kleuren voor werk/nude, evening/fancy en uitgaan/heftig :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:26

Omhoog blenden vind ik nog lastig. Ik heb al snel het gevoel dat ik een pandabeer ben als ik dat doe :') zeker met donkere kleuren. thuis gewoon nog even doorprutsen dus.

Ik zal de tips weer meenemen ;)

De lipstick is van rituals in de kleur soft red :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:27

Shizzel, jij hebt toch even laten zien waarvoor het Ultimate Basics perfect is. Goede basislook en dan een pop of colour (pun intented :') )

Deze maand echt even geen geld over, maar binnenkort komt echt dat palette wel!

Anoniem

De kleuren van de Ultimate Basics, zitten die ook in de andere vier Nakeds?

marlonFloris

Shizzel heel mooi die groene look! Alhoewel al jouw ooglooks zijn prachtig! Haha

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:28

Jans schreef:
De kleuren van de Ultimate Basics, zitten die ook in de andere vier Nakeds?

Nee is echt een nieuw palette, komt niet overeen met de 4 Naked en 2 Naked Basics.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:29

Oeh... verleidelijk maar ook hier bezuinigen.. volgend jaar grote reis in maart, en ik wil toch wel wat Japanse makeup meenemen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:56

Dirndl schreef:
Shiz die eerste look <3 <3 Wat complementeert je ooglook je oogkleur, haar en lipstick goed! En Calypso is zo fijn he? Ben er ook heel blij mee. In combinatie met Frick 'n Frack en Toolips zijn dat echt mijn 3 kleuren voor werk/nude, evening/fancy en uitgaan/heftig :D

Aah wat lief, dank je wel. <3
En ja, ik ben best in shock ervan dat ik 'm zo mooi vind. :') Ik weet nog dat ik 'm de eerste keer op deed en dacht 'nah.... misschien met een full face vind ik het wel wat' maar ik vind hem nu zelfs geweldig. _O- Baracuda trouwens ook! En Frick 'n Frack <3 <3 Toolips ga ik eens opzoeken, misschien is dat ook nog wel wat..

Peelie schreef:
Omhoog blenden vind ik nog lastig. Ik heb al snel het gevoel dat ik een pandabeer ben als ik dat doe :') zeker met donkere kleuren. thuis gewoon nog even doorprutsen dus.

Ik zal de tips weer meenemen ;)

De lipstick is van rituals in de kleur soft red :)

Logisch hoor! Keertje proberen als je nergens verplicht heen moet is makkelijker misschien? Als het er dan niet uit ziet haal je het er zo weer af zonder dat je in tijdsnood komt. :D En het helpt mij ook vaak om als ik de crease en outer V donker doe, het stuk boven het bewegend ooglid ook mee te nemen in de lichtere kleur van het bewegend ooglid en deze goed te blenden. Daardoor hou je het daar wat lichter en luchtiger zodat het niet te zwaar wordt! Gewoon lekker oefenen en foto's posten, je krijgt hier van iedereen altijd bruikbare tips! :)

linoleum schreef:
Shizzel, jij hebt toch even laten zien waarvoor het Ultimate Basics perfect is. Goede basislook en dan een pop of colour (pun intented :') )

Deze maand echt even geen geld over, maar binnenkort komt echt dat palette wel!

Ik hou van je pun. _O- En voor mij was het ook ideaal dat 'ie maar 27,50 was nu dankzij die kortingsbonnen en de kortingscode. Met die ene kortingscode kan je hem wel voor 7,50 minder krijgen, maar als je geen geld meer uit te geven hebt aan makeup zal dat ook niet het grootste verschil maken..

En Marlonfloris, dank je wel!

Jans, dit is 'm!
http://www.iciparisxl.nl/is-bin/INTERSH ... indSimple=