Ik voel een flinke spierpijn opkomen na een lekkere les in de sportschool gisteren. Ben dus voor het werk weer even lekker een rondje gaan wandelen. Heerlijke temperatuur nu buiten.
gaucho
Geplaatst: 20-07-21 07:51
Hier ook de spierpijn van gisteravond (anderhalf uur hardlooptraining) er uit gelopen.
Ga snel mijn lange broek uitdoen zo, het is inderdaad heerlijk weer.
Mooi Faringo en Goof. Fijn wakker worden zo. Hier wordt niet gewandeld. Ik heb het te druk met maaien, de kantjes en de randjes met al die regen en dan twee locaties.
Bikkels Faringo en gaucho. Sporten in de avond en dan zo vroeg de spierpijn eruit wandelen, knap! Ik dacht vanochtend om kwart voor 6 nog aan jullie, maar heb mij nog een keertje omgedraaid in bed
Pien succes. Het is zulk groeizaam weer geweest, veel werk.
Faringo foto nummer 5 vind ik heel mooi Gaucho wat een heerlijk pad langs het water
pien_2010
Geplaatst: 20-07-21 10:40
Na het stuk gras maaien (met zo'n klein hand maaiertje voor de randjes en de kantjes), was ik er na 1,5 uur wel klaar mee en ben met beter wordende manlief hier in het gehucht een klein rondje gaan doen en dat ging goed met mijn man en heel blij mee want hij is herstellende van een virus (geen covid).
Eerst kwamen we de opzichter tegen . Tevreden keek hij naar de werkzaamheden verricht door zijn manschappen
Het is heerlijk weer hier en wat is het toch al mooi zo vlak bij met die blauwe luchten. Bevoorrecht voelde ik me. Misschien maar 1,5 km gelopen, maar voor mijn man was dat ook genoeg zo. Heel blij mee weer eens samen op pad.
Hier een veld vol met mooie hel blauwe korenbloemen, maar foto toestel is niet goed genoeg voor mooi beeld
Gelijk heb je pien dat je er na 1,5 uur klaar mee was. Leuke opzichter, die houdt de boel goed in gaten. Fijn dat je man weer wat opknapt en jullie samen even de benen konden strekken.
Goof
Geplaatst: 20-07-21 13:26
Ik heb de afgelopen dagen wat mooie wandelingen gemaakt op de Veluwe en echt ontzettend veel zwijnen gezien. Ik krijg ze er lastig op, want ze duiken snel weg en ik zie ze vooral in de schemering, dus de foto's hebben wat ruis, maar deze kreeg ik er aardig op. Blijven machtige beesten he!
Gaaf. Wat me opvalt is dat de dieren in Nederland veel minder schuw zijn als hier, want zijn veel minder gewend aan mensen. Zwijnen heb ik hier pas 3x gezien in al die jaren, terwijl we er midden in wonen. Ze zijn zo vreselijk schuw.