Moet alleen nog even bekijken hoe ik mijn arm de komende twee weken uit de zon ga houden...
Ben postbezorger

Zit van s'morgens half negen tot s'middags half drie op mijn fiets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Ik ga ook niet expres in de zon.Tinkerloos, tegen mij is gezegd dat ik de eerste 6 weken sowieso niet in de zon mocht komen met mijn tattoo, heb tot die tijd dus lange mouwen gedragen. Nu is hij 2,5 maand oud en brandt het ook niet meer als hij in de zon komt.
Tinkerloos schreef:_Karlijn schreef:Ik ga ook niet expres in de zon.Tinkerloos, tegen mij is gezegd dat ik de eerste 6 weken sowieso niet in de zon mocht komen met mijn tattoo, heb tot die tijd dus lange mouwen gedragen. Nu is hij 2,5 maand oud en brandt het ook niet meer als hij in de zon komt.
Blijf goed in de schaduw. Maar soms ontkom ik er niet aan om even door een stuk zon te moeten,en dan voel ik het echt.
Als ik de was opgang buiten bijvoorbeeld dan sta ik in de volle zon,dan hang ik even een handdoek om mijn nek/arm.
Tinkerloos schreef:Mooi! Vrouwelijk ook.
Ik liet gisteren wat watercolor tattoos zien aan mijn man, en hij snapt ze niet.
Hij vroeg: wat doen die vegen er dan tussen?
En waarom ziet het eruit alsof een kind die tekening gemaakt heeft?
![]()
Ik vind het wel mooi,niet voor mezelf, maar ik vind ze bij anderen zeker mooi.
Tinkerloos schreef:Ik liet gisteren wat watercolor tattoos zien aan mijn man, en hij snapt ze niet.
Hij vroeg: wat doen die vegen er dan tussen?
En waarom ziet het eruit alsof een kind die tekening gemaakt heeft?
![]()
.