He bah dat is niks als je na elke keer fietsen 2 dagen knallende koppijn hebt. Misschien nog dat je houding wat moet verbeteren? Vaak kan hoofdpijn wel komen vanuit de nek. Of heb je een tas of iets degelijke mee? Ik merk ook best veel verschil in met en zonder tas fietsen. Zonder lukt het veel beter , en mijn nek en doet ook veel minder zeer.
--
Helaas ben ik gevloerd door een tja wat zal ik het noemen zomergriepje. Was net zo lekker op weg , maar fietsen en niet fit voelen is geen goede combinatie. Ik denk dat ik toch tijdens het fietsen vieze lucht heb ingeademd want na het fietsen is het begonnen. Kwam tijdens de terugweg een auto tegen met van die vegertjes ervoor van de gemeente. Er kwam daar al een walm vanaf en daar fietste ik dwars doorheen. Ben daar best gevoelig dus nog geen paar uur erna verschrikkelijke pijn in mijn mond wat voelde als keelpijn. In de ochtend voel ik mij best goed , maar naar mate de dag verstrijkt trekt het weer wat aan. Voelde tijdens het fietsen wel meer kriebels overal dan anders , dus denk ook aan hooikoorts. De enige plek waar het minder wordt in huis is de badkamer

Tevens durf ik nu wel met zekerheid te zeggen dat ik ben geslaagd voor mijn persoonlijk begeleider niveau 4 opleiding