Denk dat ik deze voor volgend jaar op m’n lijstje ga zetten..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BusyMissy schreef:De eerste versnelling ging goed. Hartslag 167 waar Garmin 168 schat als max.
De tweede durfde ik niet door te lopen, ik heb eerder een soort van inspanningsastma gehad bij een eerdere poging en dat vond ik zó eng dat ik mijn grens niet meer op durf te zoeken. Iemand die dit herkent en een (trainings) oplossing weet hiervoor?
Supervixen schreef:Nouja dat is dus het gekke. Ik voelde me enerzijds wel slecht, anderzijds, hartslag was nog prima, ademhaling was nog goed, ik was nog goed helder en alert. Had zelf het idee dat er nog wel meer in zat. Denk dat mijn lijf echt nog van de wap was/is van de koorts en dus de warmte even niet kwijt kon. Kan niet echt een andere oorzaak bedenken want normaal heb ik het niet zo snel warmLeonie wat een geweldig pr zeg! Je bent tot het gaatje gegaan. Gelukkig dat je niet helemaal out ging.
BusyMissy schreef:Ben er goed klaar mee ja. Het is enerzijds maar data, de run is er niet anders door. Maar ik heb wel een heel duur horloge gekocht om de data te kunnen hebben. En dan zeker na een wedstrijd, waar je ook nog eens een pr loopt, wil je gewoon je data hebben.Wat ontzettend ruk van je horloge weer, daar alleen al zou je niet goed van worden.
BusyMissy schreef:@ Leonie, Ik weet niet wat het is, mijn zoon (hij leidt sportinstructeurs op) was er de laatste keer bij en hij zei dat het op inspanningsastma lijkt. Ik heb verder geen astma of vergelijkbare klachten.
Op dat moment heb ik het gevoel dat alles rondom mijn luchtwegen samenknijpt en vernauwd, ga dan ook echt met piepende teugen ademhalen en voel dat ik dan gewoon te weinig lucht/zuurstof binnen krijg en dat voelt echt héél eng als je net daarvoor even op je hardst gerend hebt. Ik probeer dan zo goed mogelijk te ontspannen en lang uit te ademen en daardoor ga ik net niet nok maar het voelt zodanig vervelend dat ik dit stukje niet voor mijn lol op ga zoeken.
Ik vind het ook moeilijk inschatten wat dan te doen met dit weer Wenk. In de ochtend is het echt nog fris, maar het warmt nog snel op.
Mooie foto met Meeko Lisitano!
Wie heeft die gemaakt?