Ja gaaf kapsel Suus! Denk dat het je erg leuk staat
Sonja_vR
Geplaatst: 14-10-16 11:12
Ik ga het oranje lip spul vandaag of van het weekend even swatchen
Maar vaag verhaal... Kreeg van de week de styletone box binnen...de dag erna weer 1 2 verschillende ook nog eens Geen flauw idee
Heb de boel even bekeken en er zit best wat in wat ik mezelf zie gebruiken
Alleen die ORANJE lipstick weet ik nog niet hoor Ik zie hem mezelf nog niet dragen eigenlijk
En ik heb er een ace of face mascara in zitten waar ik echt niks mee kan Rubberen borsteltjes en ik gaan niet goed samen en een groene oogschaduw (Ik draag geen oogschaduw, daar zie je bij mij namelijk geen flikker van Of ik moet hem als eyeliner gaan gebruiken )
En ik denk dat ik mac twig lipstick ook ga opruimen Ik draag hem nooit want de finish werkt niet bij mij en dan vind ik het zonde Om hem te laten verstoffen
Avelienvd
Geplaatst: 14-10-16 13:51
Net mn nieuwe 2e lippiestix binnen. Had bossy laatst gekocht en nu dukes erbij. Lekker heftig donker kleurtje.
_Friemel
Geplaatst: 14-10-16 15:12
Eight schreef:
Ik kijk echt uit naar deze tijd van het jaar
[ [url=m/nN3we7.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is de eerste keer dat ik weer echt helemaal wild word van een nieuwe collectie van Mac
Een smokey eye is het makkelijkste wat je kan doen met oogschaduw, je kan het niet fout doen. Ik zou zeggen zoek wat tutorials op
linoleum
Geplaatst: 14-10-16 22:23
NaomiHaffie, zie eerlijk gezegd weinig van je makeup op zo'n foto met je halve bovenlijf en filter erover. Het valt grotendeels weg.
Peelie schreef:
Een smokey eye is het makkelijkste wat je kan doen met oogschaduw, je kan het niet fout doen. Ik zou zeggen zoek wat tutorials op
Ik vind smokey een van lastigste dingen. Het is snel teveel, snel te subtiel. De vorm moet netjes zijn om je oogvorm goed uit te laten komen, het is een hell of a lot blending om de overgang goed te laten lopen.
Het is vooral veel oefenen, en kijken wat het doet voor je gezicht.
Hahaha mooi man ze heeft wel best een strakke hand haha
Mondy
Geplaatst: 15-10-16 22:46
Vandaag 2 lipsticks van kiko milano gehaald. Moet zeggen dat ik t meeste ervan helemaal niks vind qua textuur maar dat deze wel leuk lijken. Ik hou wel van wat opvallends uitproberen
De eerste is een Unlimited stylo: orange
De andere een creamy Gossamer emotion: Litchi Die in een geweldig houdertje zit Knopje indrukken en je lipstick "schiet" er soort van uit aan de onderkant
Flink verschil peelie. Je gezicht is veel sprekender!
Dirndl
Geplaatst: 16-10-16 12:47
Mooi Peelie, ben het met Elke eens!
Mondy, het rood staat je mooi
Suus, mooi kapsel voorbeeld- wil je het ook donker laten verven?
Eight, hahah prachtig. Goed gevoel voor humor, je mams.
Ik gooi ook maar weer eens een look het topic in! Fancy uitje naar de opera afgelopen weekend
Close up:
Geen foundation, lichte contour met het ultra contour palette van MUR, goud/paarse ooglook met iconic pro van MUR. Lippen: ultra satin van Colourpop in Frick 'n Frack
Bedankt voor de complimenten !!! Ik ga straks eens voor een mascara kijken, iemand tips ? Diep zwart en graag zonder die irritante waas aan de onderkant
Eight
Geplaatst: 16-10-16 13:47
Hele mooie lip kleur dirndl! Staat super chic Peelie wat ben je knap! En je skills gaan echt super vooruit Vandaag ook weer eens makeup opgedaan was alweer even geleden! Moet nodig m'n wenkbrauwen plukken, akelige borstels kan er niks mee.. Heeel lastig om een goede closeup te maken en dan nog valt de helft weg
Ik vind je look mooi maar je wenkbrauwen echt veel en veel te massief voor je gezicht. Je hebt best een klein gezichtje dus ik zou liever smallere wenkbrauwen zien.aar dat is puur kwestie van smaak, je hebt hele mooie ogen maar imo vragen je wenkbrauwen alle aandacht.