Wouw Goof wat een mooi en indrukwekkend dier. Prachtig!
Faringo
Geplaatst: 18-07-21 07:24
Heel gaaf goof. Wat een mazzel.
Bootsiebob
Geplaatst: 18-07-21 12:33
Wat gaaf Goof!! Geweldig mooi zo'n dier.
Ik ga straks een stuk wandelen en een mooi stil plekje zoeken om mijn goudvis te begraven. Hij is vannacht overleden op 16 jarige leeftijd. Ga mijn grote kleine maatje toch missen. Het aquarium gaat nu weg, dus letterlijk een lege plek (ik praat altijd tegen de goudvis )
Lizard bij mij in huis had ik alleen last van een lekkend dak, maar een straat verder wordt nog volop gepompt. Overal ligt modder, gelukkig bij mij "slechts" van de Geul en niet van de Maas waar de kadavers in dreven. Valkenburg heeft weer elektriciteit en het weer zit nu in elk geval mee om op te ruimen. Nog veel helikopters die overvliegen en schepen die niet wegkunnen door het hoge water. Vreselijk wat zich nu weer in Sachsen en Beieren afspeelt...
Mooi Lizard. Nogmaals, ik vind Nederland toch ook wel erg mooi hoor.
Bootsiebob
Geplaatst: 18-07-21 18:20
Fijn dat het zo rustig was lizard. Ik ben ook haast geen mens tegengekomen, denk dat de toeristen toch zo slim zijn geweest om weg te blijven dit weekend. Heb bovenaan de berg een mooi plekje voor mijn maatje uitgezocht. En toen ik er later weer langsliep, scheen net de zon precies daar
Delft is een prachtige stad. Mooie gelukte foto's.
gaucho
Geplaatst: 19-07-21 06:36
Wat een heerlijke foto's van iedereen met het mooie weer. Ik heb van het weekend weinig gewandeld, dus ik geniet dubbel van de foto's Wel lekker met de pony er op uit geweest.
Heerlijk gaucho rondje met de pony in een mooie omgeving.
Delft is inderdaad altijd gezellig. Voordeel was dat het er ook echt niet druk was later in de middag.
Ik wilde vanmorgen nog een rondje lopen, maar word net pas wakker. Laat voor mijn doen haha. Moet nog wat boodschapjes doen ook dus ga het niet meer redden om te lopen voordat ik weer aan het moet. Morgen een nieuwe poging.