Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleeentje schreef:Dat is balen Kel! Zo fout dat je voorlopig rust moet houden? Of kun je rustig aan wel door gaan?
Na de shred ben ik gisteren begonnen met ripped level 1. Viel me niet tegen. Nagenoeg alles op de Nathalie manier gedaan.
Kel2004 schreef:marleeentje schreef:Dat is balen Kel! Zo fout dat je voorlopig rust moet houden? Of kun je rustig aan wel door gaan?
Na de shred ben ik gisteren begonnen met ripped level 1. Viel me niet tegen. Nagenoeg alles op de Nathalie manier gedaan.
Lijkt nu mee te vallen, vanavond even kijken wat ik merk tijdens het shredden.
Aangezien ik niets meer in die knie heb kan ik ook niet veel verder beschadigen, is alleen puur een stabiliteitsprobleem waardoor de knie soms in hoeken knakt die in theorie niet kunnen, zeg maar... Iig de jump lunges op de Anita manier hahahaha.
Stomme is dat ik meteen weer het vertrouwen in mn knie kwijt ben, waardoor je heel stom krampachtig staat te bewegen.
Bzoem schreef:Ik krijg trouwens last van m'n achterste knie wanneer je naar voren of achter uitstapt. Dus niet die knie waarvan ze zegt dat ie absoluut niet over je teen mag komen, maar diegene die in een hoek naar de grond gaat. Blijkbaar doe ik iets fout?
Bonjoy schreef:Vervelend lijkt me dat zeg! En een brace of iets dergelijks werkt niet bij jou knie?
Met mijn rug gaat het nu gelukkig al heel lang goed *afkloppen* Maar het blijft een gevoelig iets en er hoeft maar één klein dingetje mis te gaan en dan lig ik weer bij de fysio op tafel
myrt3 schreef:Wat doen jullie tegen spierpijn in de kuiten? Gewoon volgende dag doorgaan? Heb verder nergens echt last vab, behalve mn kuiten.. Terwijl ik af en toe ook gewoon hardloop..