Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scooby09 schreef:Ja wat is het leven soms hard he...Iedereen die hem nodig heeft een knuffel hoor.
Het besef komt dan altijd weer dat we nu moeten genieten omdat het gewoon niet zeker is of er een later komt.
Zebrastreep schreef:@Time2Tri
Je mag trots zijn op hoe je lichaam eruit ziet! En bijzonder dat je je zo inzet voor Kika. Raakt mij nu wel heemaal. En inderdaad fijn dat er weer in groepen gesport mag worden , is toch eigenlijk wel leuker dan alleen.
culaccino schreef:He bah, Gothico. Kan me voorstellen dat je je hier druk om maakt; klinkt gevaarlijk. Fijn dat het goed is gegaan. Hopelijk gaan ze er toch eens iets aan doen... 60 km/u is wel echt hard, zeg! Knap hoor, dat red ik niet op de fiets
IMAY, gave schoenen, zeg! Zitten ze fijn?
Ik mocht mijn wielrentochten telkens 2 dagen met knallende koppijn bezuren. Fiets is op maat, maar mijn lijf miept snel. Nu ben ik weer heeeeel langzaam aan het opbouwen door met dit heerlijke weer naar werk te fietsen. 15 km enkele reis. Ik hoop dat als ik dit 2 à 3x per week blijf doen i.c.m. krachtoefeningen van de fysio, dat ik over een paar weken eindelijk ook weer langer dan een uur kan fietsen! Het ging best goed, nu helaas toch gevloerd. Moeilijk om niet te fanatiek die krachtoefeningen te doen![]()
Hoe is t met de rest?