Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:germie schreef:Was echt moe. Dus dan was het een goede training
Ik snap deze conclusie niet. Moe zijn zegt niks over goede of slechte training. En een goede training hangt niet af van de factor 'moe'.
Welkom Eefsel, goed bezig en leuk dat je bent gaan hardlopen.
WenK schreef:Haha Leonie, dat was incl de inspectie... Slapen is herstel toch en belangrijk onderdeel van je training?
germie schreef:WenK, ik heb gisteren mijn Garmin suggestie herstel gedaan, 18 minuten met 10.15 min/km, oftewel voor 90% wandelen. Werd dus nog wel een klein stukje extra wandelen.
WenK schreef:germie schreef:WenK, ik heb gisteren mijn Garmin suggestie herstel gedaan, 18 minuten met 10.15 min/km, oftewel voor 90% wandelen. Werd dus nog wel een klein stukje extra wandelen.
Als ik nu mn hele rondje hardloop zit ik rond de 8 min/km. "Vroegah" was dat 6/6.30 /km. Maar toen was ik veel meer getraind en 20 kilo lichter.
Supervixen schreef:Er was vorige week nog een nieuwsitem dat veel comsumenten denken dat garantie voor een apparaat maar 2 jaar is.
Maar je hebt recht op meer. Van een wasmachine is het bijvoorbeeld schappelijk dat hij in ieder geval acht jaar meegaat en als er binnen die tijd wat is, je ook garantie hebt.
Zo ook met een horloge van garmin. Het lijkt me niet dat zo'n ding maar 2 jaar meegaat. Dus ook als hij na 3 jaar kapot gaat zou je garantie hebben.
Ik zou meegaan met de mogelijkheid je geld terug te krijgen leonie. Dan kun je een ander type aanschaffen.
Lijken me prima oplossingen die ze bieden.