Supervixen schreef:Wowamigo heb je vanaf het Peeske de 7km pijltjes gedaan? .
Het Bergherbos, wat jij bedoelt, is echt één van mijn favoriete trailplekken. Er zijn zoveel leuke paadjes!
Ik ben nog steeds ziek, ik ben zo aan het hoesten nu dat ik spierpijn in mijn buik heb.
Gisterochtend leek het aardig te gaan, toen een stuk gewandeld, maar in de middag stortte ik helemaal in en voelde ik me vreselijk.
Ja klopt! Ik had een weer een poging gedaan een GPX-route te lopen, maar na alle kanten op te zijn geweest en alleen maar "koersfoutKOERSFOUT!!!!" te horen was ik het zat en heb die route gelopen. Echt heel erg mooi! Bij terugkomst toch nog die gpx geprobeerd en toen snapte ik hem wel, hij stuurde me door de heg van de parkeerplaats, daardoor kwam ik steeds verkeerd uit
Beterschap, hoe is het nu?
Wat slecht van dat water trouwens. Er liepen veel mensen van mijn club mee trouwens, leuk, allemaal op Strava natuurlijk, sommige mensen gaan ook zo hard zeg, echt zo knap. Net als jij dus, suusje26, super zeg! Gave ervaring lijkt me ieris!
Maar zo'n enorm drukke loop lijkt mij dan weer niet zo leuk, misschien een keertje om gedaan te hebben.