Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik vond het al bijzonder dat met 1 prik je al prima op vakantie zou kunnen. Als dat voldoende was, waarom uberhaupt dan nog een 2e prik. Die 2e is er met een reden denk ik dan. Snap best dat landen niet op half gevaccineerden zitten te wachten.
Wie toch perse naar het buitenland wil (voor de fun, voor familiebezoek, etc) kan daar toch prima ook zelf een test voor betalen? Zo duur zijn die nu ook weer niet. We zitten nu eenmaal nog steeds in een pandemie. Dat hadden we allemaal liever anders gezien, maar het is nu eenmaal zo. We mogen heel blij zijn dat er sowieso dingen mogen/kunnen.
veneri schreef:moet je voor de vaccinatie eigenlijk betalen? (eigen risico) en hoeveel is dat?
toch gek dat er gratis getest wordt voor vakanties (luxe, geen noodzaak) maar dat je de prik van eigen risico moet voldoen.... hoe zit dat?
veneri schreef:moet je voor de vaccinatie eigenlijk betalen? (eigen risico) en hoeveel is dat?
toch gek dat er gratis getest wordt voor vakanties (luxe, geen noodzaak) maar dat je de prik van eigen risico moet voldoen.... hoe zit dat?
DuoPenotti schreef:PCR test zie ik tussen de 50 en 70 euro staan.
Veel geld, maar als je de luxe van een vakantie kunt betalen kan dat er ook wel bij.
Het is niet verplicht naar het buitenland te gaan, het is een keuze.
Een keuze midden in een pandemie...
DuoPenotti schreef:PCR test zie ik tussen de 50 en 70 euro staan.
Veel geld, maar als je de luxe van een vakantie kunt betalen kan dat er ook wel bij.
Het is niet verplicht naar het buitenland te gaan, het is een keuze.
Een keuze midden in een pandemie...