Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:08

Toch altijd jammer, dat als er echt gediscussieerd wordt en bepaalde berichten worden ontkracht, er niet op gereageerd wordt.

Er wordt fakenews (Nobelprijs) geplaatst of er worden resultaten of onderzoeken fout geïnterpreteerd, dan kan je ook zeggen: thanks verkeerd begrepen of gelezen. ;) .

En dan kunnen we weer over wat anders discussiëren. :D

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:09

bigone schreef:
Ik dacht dat je geen msm volgde ?

Wat weet jij nou van mij :D
Helemaal niets.[/quote]
Je naam en achternaam, leeftijd, woonplaats etc etc[/quote]

Ja en?
Woonplaats is al oud.
Andere gegevens mag iedereen weten hoor,anders had ik wel wat anders ingevuld.

MarlindeRooz

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:10

Is prima hoor maar dat je weet dat men zo je adres etc kan achterhalen. Omdat je zei “wat weet je nou van mij”.

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:11

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A ... tn__=H-R&c[0]=AT2xyoBaLH7_jJ1t67DCvdcI1OxAsFdNFELCvvqX8XZblHxvZd2EEjKz0Rdf3X8qm29UPJdxGIN4rX-x4isCbt6uTnVMXoarZHOacFQs8G6sUrXu7127xfJR7XVJ_In1X5Jwv3fvGw9C7FCc2XIJ49avkXOfwU5DppUryKYpD98TQCtaQLcQsnQH_GdiCQXzNDcxp5lD8A4IXVnp-LNFNMU

Nog meer verzet.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:12

Zoe_rainbow schreef:
...

Steeds meer mensen zien dat dit niet meer alleen om het virus draait maar om de controle. ......
...

Het vaccineren ben ik niet zo zeer tegen; ieder zijn eigen keus en moet doen waar hij zich goed bij voelt (en elkaar in z’n waarde laten!!) maar die QR code is het begin van een controle staat, ze gaan steeds verder.

Even dit stukje van je genomen. Waarover willen ze controle. Wat is het doel daarvan.
Ik heb nog nergens iemand daar een bevredigend antwoord op zien geven anders dan dat ze controle willen en dat ik het zelf moet opzoeken. Nou heb ik waarschijnlijk op de verkeerde anti vaccin en nieuwe wereldorde sites gezocht want ook daar komen ze niet verder dan zeggen dat de overheid controle wil.

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:12

MarlindeRooz schreef:
Is prima hoor maar dat je weet dat men zo je adres etc kan achterhalen. Omdat je zei “wat weet je nou van mij”.

Zeg toch is oud |(

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:13

Ik vind het altijd wel grappig dat een groot gedeelte van de mensen hier in het topic op een PAARDEN forum niet weet wat de werking van ivermectine is. Vast nog nooit een paard ontwormd neem ik aan?
Een paard met flink wormen heeft vaak ook een slechte weerstand en na ontwormen knappen ze op. In veel ontwormingsmiddelen zit ivermectine. Ik bedoel, je leest toch de bijsluiter als je een paard ontwormd?

Hoezo snappen mensen dat niet waarom ivermectine in derde wereld landen zo’n positief effect heeft gehad?
Maar voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat ivermectine “het” geneesmiddel tegen Corona is, ik heb nog wel wat spuiten Ivermectine liggen, mag je gratis komen halen als je het meteen op jezelf gebruikt.

Want het roepen is één ding, ik geloof echt niet dat diegene die hier lovend over zijn in dit topic het daadwerkelijk durven te proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:17

Waarom zou je iets totaal onbewezen voor corona willen gebruiken voor genezing als je ook kan voorkomen dat je (ernstig) zie wordt? Die snap ik niet.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:18

Daphara schreef:
Ik vind het altijd wel grappig dat een groot gedeelte van de mensen hier in het topic op een PAARDEN forum niet weet wat de werking van ivermectine is. Vast nog nooit een paard ontwormd neem ik aan?
Een paard met flink wormen heeft vaak ook een slechte weerstand en na ontwormen knappen ze op. In veel ontwormingsmiddelen zit ivermectine. Ik bedoel, je leest toch de bijsluiter als je een paard ontwormd?

Hoezo snappen mensen dat niet waarom ivermectine in derde wereld landen zo’n positief effect heeft gehad?
Maar voor diegene die er heilig van overtuigd zijn dat ivermectine “het” geneesmiddel tegen Corona is, ik heb nog wel wat spuiten Ivermectine liggen, mag je gratis komen halen als je het meteen op jezelf gebruikt.

Want het roepen is één ding, ik geloof echt niet dat diegene die hier lovend over zijn in dit topic het daadwerkelijk durven te proberen.

Ik zeg livestream. :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:20

Spenk schreef:
Waarom zou je iets totaal onbewezen voor corona willen gebruiken voor genezing als je ook kan voorkomen dat je (ernstig) zie wordt? Die snap ik niet.

Sinds The Donald het inbrengen van ‘een fel licht’ of het vaccineren met bleek als idee tegen Corona als ‘te onderzoeken’ voorstelde snap ik wel meer niet.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:21

Spenk schreef:

Dezelfde mensen die roepen dat ivermectine “het” geneesmiddel is, zijn vaak ook de mensen die Corona als een griepje zien. Het ene rijmt inderdaad niet met het ander. Ik heb al veel mensen het ivermectine riedeltje horen herhalen, maar nog niemand het daadwerkelijk zien proberen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:38

Dat van de Nobel prijs is geen fake news, maar dat terzijde ..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:38

Daphara schreef:

Mijn kapster (geen paardenmens) had vorig jaar al ivermectine in huis.
Op internet besteld.
Toen ze later hoorde dat ik Corona had gehad, zei ze ook, had me maar gebeld, dan was ik het komen brengen. :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:39

Ivermectine is er ook voor mensen, waarom zou je dan de paarden variant nemen :?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:41

Cer schreef:
Dat van de Nobel prijs is geen fake news, maar dat terzijde ..

Klopt, maar geen Nobelprijs omdat het een geneesmiddel tegen Corona is.

Gewoon niet goed gelezen of alleen de informatie gebruikt, die in jouw straatje past. Zoals Maurice de Hond altijd doet. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:42

Cer schreef:
Ivermectine is er ook voor mensen, waarom zou je dan de paarden variant nemen :?

Omdat dat makkelijker te verkrijgen is?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:42

Maurice de hond maakt ook graag mensenlevens helemaal kapot voor zijn eigen beroemdheid. Echt een man waar je op kan vertrouwen voor betrouwbare informatie. :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:59

Cer schreef:

Omdat het advies van de goeroes is dat je nogal veel moet slikken. Er zijn berichten uit Amerika ( serieus) dat mensen zich melden in het ziekenhuis dat er zoveel wormen afkomen. En surprise, geen wormen maar zoveel en zolang ivermectine geslikt dat het darmslijmvlies totaal naar zijn mallemoer is. Komt er in slierten uit.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:17

MarlindeRooz schreef:
Maurice de hond maakt ook graag mensenlevens helemaal kapot voor zijn eigen beroemdheid. Echt een man waar je op kan vertrouwen voor betrouwbare informatie. :j

Nou echt, ooit gehoord van de Deventer moordzaak?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Deventer_moordzaak

Maurice de Hond is gewoon veroordeeld voor laster en smaad, maar hij zal tot op de dag van vandaag niet toegeven dat hij het fout had.
Laatst bijgewerkt door Daphara op 13-09-21 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:18

bigone schreef:
Cer schreef:

Omdat het advies van de goeroes is dat je nogal veel moet slikken. Er zijn berichten uit Amerika ( serieus) dat mensen zich melden in het ziekenhuis dat er zoveel wormen afkomen. En surprise, geen wormen maar zoveel en zolang ivermectine geslikt dat het darmslijmvlies totaal naar zijn mallemoer is. Komt er in slierten uit.

Je bent geen medicus neem ik aan, maar herstelt zoiets nog? Of wordt dat dieet voor de rest van het leven met een stoma als bonus?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:27

Beschadigde darmen is niet zo goed voor je weerstand en immuunsysteem. Dat weet ik wel maar ja, ze doen het zelf.
Broer slikt het ook, hele gezin. In normale dosis en werkte prima!
Heb hem maar succes gewenst wanneer Corona echt op de deur klopt.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:31

bigone schreef:
Cer schreef:

En het bewezen werkend en veilig vaccin links laten liggen |o
Schiet me maar lek, ik snap dat echt niet.

En die controle/privacy? Als je op Facebook of Google zit moet je daar echt niet over klagen, de overheid is echt tam vergelijken met dat soort sites..

En wbt geld verdienen… al die anti vaxx guru’s verdienen er grof geld mee maar dat vergeten we voor het gemak maar even.

Ik snap bovendien het ‘de overheid wil alleen maar geld’ niet. Het is niet dat ze er persoonlijk beter van worden en als er al geld wordt verdiend komt dat in t potje waar Nederland als geheel weer baat bij heeft. En met die vaccins en maatregelen wordt absoluut geen geld verdiend, dat kost de overheid klauwen met geld.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:40

Vergeet ivermectine en vitamine c tabletten, ik eet elke dag een rauwe cavia met wat peterselie en heb geen corona gehad! En ik ken niemand die rauwe cavia eet en wel corona heeft gehad!

Doe mij een Nobelprijs.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:41

Ilse_123 schreef:
Vergeet ivermectine en vitamine c tabletten, ik eet elke dag een rauwe cavia met wat peterselie en heb geen corona gehad! En ik ken niemand die rauwe cavia eet en wel corona heeft gehad!

Doe mij een Nobelprijs.

Hmm ik heb nog 2 cavia's :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:44

Ilse_123 schreef:

Doe mij een Nobelprijs.

Die peterselie…..vers of gedroogd? Ik haat verse peterselie.