Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Wij hebben dus dat soort dingen nooit meer in huis. Koekjes, chocola ed. als mensen onverwacht op bezoek komen kunnen ze ranja, thee of koffie krijgen met een cracker.
Maar anders eten wij het op en das niet de bedoeling
MoniekJ schreef:Esther, ik heb thuis ook nooit zulke dingen in huis, maar zit in mijn broer zijn huis en die heeft kinderen.. dus een la vol snoep, chips etc.
Snippergroen, je kuiten te hard getraind? Haha wel lastig
Snippergroen schreef:MoniekJ schreef:Esther, ik heb thuis ook nooit zulke dingen in huis, maar zit in mijn broer zijn huis en die heeft kinderen.. dus een la vol snoep, chips etc.
Snippergroen, je kuiten te hard getraind? Haha wel lastig
Leg day met een trainer zondag. Als afsluiter kuitspieren trainen op de trap. 10x bouncen per tree. 19 traptreden. Niet oke dit
_Anne_V schreef:ClaudiaHS schreef:Ik heb hier een kast vol snoep, koek, chips..![]()
Ik kom zelf nooit in die kast. No problemo haha.
Wat knap dat je dat kan weerstaan!
Snippergroen schreef:@Vjestagirl, hoe is je chocolade craving afgelopen? Een choco craving komt vaak door een tekort aan magnesium!
Vjestagirl schreef:Snippergroen schreef:@Vjestagirl, hoe is je chocolade craving afgelopen? Een choco craving komt vaak door een tekort aan magnesium!
Ik heb toen ik thuiskwam van mijn werk 10 gram cashewnoten gepakt, en 2 stukjes daim. Ik was bang dat ik het direct terug zou zien op de weegschaal (ook omdat ik op mn werk altijd veel drink) maar vanmorgen was er braaf n halve kilo af tov gisteren. Eind goed, al goed