Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ik gebruik de mega base en daarmee zijn mijn nagels echt super stevig en veel kanger gegroeid.
Als top gebruik ik de gewone No Wipe Gloss van Victoria Vynn.
Heb eigenlijk nooit verkleuringen gezien, behalve wanneer de topcoat niet goed zit.
Mloes schreef:Ik zag de laatste tijd zovaak die nagelstickers voorbij komen, maar vond het nogal prijzig (€18 voor een velletje). Toen kwam ik bij Shtolida uit, €3 per vel. Keer geprobeerd en zowaar: wát een uitvinding![]()
Het bleef een week zitten, en in die week ben ik een hele dag naar de sauna geweest en heb ik 2 avonden lopen klussen in de tuin/bij de paarden. Had er een topcoat gellak over gedaan en die begon te chippen na een week.
Had vorige wk een bestelling gedaan bij Shtolida, maar ook eens op Aliexpress gekeken: daar kosten ze €0,59na 9 dagen pakketje van Ali binnen, die van Shtolida zal ook binnenkort arriveren denk ik.
Anyway, 3 min verder en m'n nagels zijn weer netjes! Ik ben fanheb er nu een gewone topcoat nagellak overheen gedaan, kijken hoelang het nu netjes blijft.
Hier ook al iemand met stickers in de weer geweest?
[ [url=m/D0BNPE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: let niet op de droge nagelriemen/vingers, zijn veel in de tuin bezig. Ik smeer me een ongeluk met handcreme en nagelolie haha