Linoleum: Ja met de fiets ernaast en een zware tas.

Laura: Oo, nee wat naar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Sorry, ik had hem inderdaad echt volledig over het hoofd gezien!
Ik snap die onderste balkjes echt totaal niet, ik blijf erbij dat het volledig nietszeggend is. Vergelijken is tof, maar waarmee is die vergeleken? -- t.o.v. Wat? Als ik zeg dat ik een lagere stofwisseling heb is het eerste wat je je afvraagt toch lager tov wat?
Verder vind ik het vetpercentage echt fors hoog hier, ik kan me dat bijna niet voorstellen met je BMI, maar ik weet verder niet hoe je eruit ziet.
Ik blijf erbij dat dit soort standaard formuliertjes echt niks zeggen. Zolang fabrikanten niet willen vertellen hoe ze tot deze getallen komen, terwijl het een dubbel indirecte methode is, moet je het echt met een korrel zout nemen en kun je beter kiezen voor huidplooimetingen en een meetlint.
Je zou nog eens met je lichaamsmaten je vetpercentage kunnen berekenen via bijv. http://www.vetpercentagemeten.nl/ Ik vraag me af of dat veel verschilt van de waarde die je nu hebt.
En het verhaal over BMR is echt reinse flauwekul. Wat emma zegt is volledig juist. Je BMR zal als je flink afvalt eerder dalen dan stijgen.
En vetten, stop de haat en angst voor vetten, zeker als vrouw. Goede vetten uit avocado, noten, goede roomboter en zuivel zijn onmisbaar!
Laura82 schreef:Grrr het plan was om zo lekker te gaan sporten en dan een lekker actief weekend leuke dingen doen, maar ik heb gisteren iets in mn rug verrekt en kan geen kant op
jaimy10 schreef:kim345 schreef:Gevaarlijk, zonder eten boodschappen doen
Haha dus ook wat ik dacht
Janine1990 schreef:Het boodschappen doen zonder echt recept is een ander verhaal![]()
Gezien mijn ban op varkensvlees moet ik ook andere snacks vinden
kim345 schreef:Janine1990 schreef:Het boodschappen doen zonder echt recept is een ander verhaal![]()
Gezien mijn ban op varkensvlees moet ik ook andere snacks vinden
Veel koken, wordt je vanzelf handig in
Je kan ook prima zelf hamburgers maken van rundergehakt.
Bij de appie heb je ook 100% rundvlees hamburgers, van the frozen butcher in de vriezer.
Wel iets duurder maar wel lekker en de enige toevoegingen zijn geloof ik een klein beetje peper en zout