[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:08

Ik heb een kleinere tattoo op m'n rug, ik draag nog wel eens wat laag uitgesneden tops op de rug dus vind het wel een mooie toevoeging. Maar tattoos neem ik sowieso voor mezelf dus dat je er weinig van ziet, tja

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:37

Yasmine schreef:
jaimy10 schreef:
Mooi die van hier boven!!! Ik liet me rug insmeren, helemaal niet verder nagedacht haha..

Wat vinden jullie? Ik heb een tekst op me been maar wil verder met rozen erom heen. Nou heb ik me arm met Mandela stijl. Vinden jullie dat je been dan kan doorlopen in realistisch over liever 1 stijl houden?

Ik denk dat je mandala bedoelt, want dit is Mandela :D https://www.conoscenzealconfine.it/wp-c ... 6577aa.jpg

Hahahaha oh jeetje goedemorgen het is zondag :evaw:

Je hebt gelijk dat bedoel ik inderdaad hihi :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 17:51

Unoo schreef:
Ik lees trouw mee met af en toe een verdwaalde post van mij hier en daar in dit topic. Nu heb ik afgelopen dinsdag een tattoo laten zetten op mijn rug. Na het zetten weinig last van wondvocht, eigenlijk helemaal niet. En nu is 'ie al geheel aan het vervellen. Hebben jullie er misschien ervaring mee dat je tattoo al zo snel (dus na een paar dagen) aan het vervellen is?

Nog een foto van mijn rugje, even schaamteloos showen hier :Y)
https://www.facebook.com/likedicetattoos/photos/a.339931899427506.82475.183468858407145/1294273213993365/?type=3

EDIT: Was een beetje giga foto, dus maar in een linkje geplaatst.

Wow! Heeel vet! Mooi gedaan ook, wat is het verhaal erachter? Ik bedoel, Cogito ergo sum is duidelijk, maar de rest dus :j

Ik mag dinsdag :):)! Begin wel lichtelijk de zenuwen te krijgen, is alweer 12 jaar geleden := :')

He wat toevallig dat je net hierboven post Jaimy, jij was toch ook bij thomas geweest? Woensdag mag de andere bokker geloof ik, hij doet goede zaken op bokt :j

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 18:37

Ja ik zit standaard bij thomas! Leuk :j
Doe m de groeten haha :=

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:12

nardxash schreef:
[ [url=m/k2oXFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is hem dan geworden

Wauw mooi zeg! Lijkt me wel een rot plek pfoe :o

Tieneke schreef:
Bij mijn rugtattoo gebruikte ik een keukenspatel als ik manlief zijn handen niet in de buurt had :+ Die oranje van Tupperware, ben er best wel handig mee geworden :')

:') Wel slim!

_Karlijn schreef:
De pijn was bij allebei mijn tattoos echt het minste waar ik me zorgen om maakte. Dat moment van pijn weegt zó niet op tegen de rest van je leven plezier van een mooie tattoo hebben :D Die pijn ben je ook zo weer vergeten.

Ik was veel banger dat ze een foutje maakten :') Had ik tijdens de voorbereiding ook gekscherend gezegd (bij mn laatste). Toen hij klaar was veegde hij de tattoo af, keek er even naar en zei: "oliebol...... *stilte*, wat mooi!" :') Ik schrok me dood _O-

Jezus dan schrik je je toch ook kapot _O- Je denkt dat er op z'n minst een heel lelijk stuk in zit ofzo :')
pluche_pluus schreef:

Wauw prachtig!!

Ik mag 27 juni voor het begin van mijn sleeve :):) *\%/* Gelukkig precies in mijn vakantie :D

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:34

Spelt: dat was het ook voornamelijk aan de achterkant van me kuit deed echt pijn

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:30

Warboel schreef:
Jezzi schreef:
Ik weet niet of er meer mensen hier fan zijn, maar Jessica Chen komt naar Amsterdam :) https://www.instagram.com/__jesschen__/

Ik heb er een mailtje aan gewaagd :))

Wow heel erg tof! Ga ik even over nadenken *\o/*

Ik ben dus nu wel fan!

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 22:16

nardxash schreef:
Spelt: dat was het ook voornamelijk aan de achterkant van me kuit deed echt pijn

Ja dat geloof ik! Kon je een beetje aan de pijn wennen nadat ze een tijdje bezig waren of werd het alleen maar erger?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 22:29

Hoi dames,
Ik ga morgen een tattoo bespreken :) Nu vroeg ik mij af of 'Mon Copain' (mijn vriend/maatje in het frans) grammaticaal correct is. Tuurlijk goed op google gezocht en aan anderen gevraagd, maar ik wil zeker weten dat ik het er goed op heb staan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 22:33

Spelt schreef:
nardxash schreef:

Ja dat geloof ik! Kon je een beetje aan de pijn wennen nadat ze een tijdje bezig waren of werd het alleen maar erger?

Nee,
Ik vond de achterkant ook hel! Maar na 5 minuten werd het wel minder.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 23:19

[quote="Lau"]
[quote="Spelt"]
[quote="nardxash"]

Werd alleen maar erger en soms deed het wat minder pijn het laaste uurtje ging gelukkig wel

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 23:32

Bralindy schreef:
Hoi dames,
Ik ga morgen een tattoo bespreken :) Nu vroeg ik mij af of 'Mon Copain' (mijn vriend/maatje in het frans) grammaticaal correct is. Tuurlijk goed op google gezocht en aan anderen gevraagd, maar ik wil zeker weten dat ik het er goed op heb staan.

Dat klopt indien het betreffende maatje mannelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 23:39

Ik mag woensdag!! Spannendddd!! :-) hopen dat ze mijn idee goed uitwerkt haha, dat is het allerengste!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 00:10

Black bear heeft een win actie op hun fb pagina! Vinden d'r vast wel een paar interessant :D

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 00:11

@ tieneke. Maatje is mannelijk ja ;)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 01:30

Hee allemaal,
Inmiddels heb ik mijn eerste tattoo al ruim 2 jaar en meteen wou ik al een 2de erbij.. Nu heb ik dit lang kunnen uitstellen maar nu heb ik toch wel een beetje mijn plannen op papier kunnen zetten.
De stijl zoals het paard en gekko getekend zijn vind ik heel erg gaaf, hier zou ik alleen wel 1 van mijn eigen diersoorten in willen verwerken, dit zijn de plaatjes eronder. Ik hoop een artiest te vinden die het perfecte plaatje voor mij kan maken! Ik woon in Meppel/Leeuwarden maar voor de perfecte artiest ben ik bereid een eind te rijden alhoewel het moet wel reëel blijven. Het hoeft absoluut niet op kort termijn maar wil toch al rustig opzoek gaan naar een artiest. Is er iemand die hier een goede artiest voor weet?

Afbeelding

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 08:07

Hallo, mag ik hier binnenvallen?
Ik ben namelijk een totale tattoo leek. :o

En ik wil graag op de binnenkant van mijn pols een kleine fijne tattoo zetten. Niet ingevuld en met kleine smalle strakke lijnen. Maar ik heb geen idee waar te gaan? Daarnaast neem ik aan dat iedere tatoeerder in iets anders goed is.
Weet iemand een zaak die goed is in smalle strakke kleine lijnen? Bij voorkeur in Limburg of Brabant (mag ook in België zijn).

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 08:25

Heb al meegedaan met Blackbear :) Ik ben zaterdag in Rotterdam aanwezig bij de conventie, sowieso even hallo zeggen bij Mandy Denise en verder wat inspiratie op doen voor m'n volgende tattoo :)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:04

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 11:07

L_Ruiterhuis schreef:
Hallo, mag ik hier binnenvallen?
Ik ben namelijk een totale tattoo leek. :o

En ik wil graag op de binnenkant van mijn pols een kleine fijne tattoo zetten. Niet ingevuld en met kleine smalle strakke lijnen. Maar ik heb geen idee waar te gaan? Daarnaast neem ik aan dat iedere tatoeerder in iets anders goed is.
Weet iemand een zaak die goed is in smalle strakke kleine lijnen? Bij voorkeur in Limburg of Brabant (mag ook in België zijn).

Absoluut blackbear. Zitten tegenwoordig in eindhoven.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:04

Dankjewel voor de tip.
Blackbear gaat het worden!

Ik las hier ook iets over watercolor, ik had geen idee wat het was. :+
Maar WoW wat is dat mooi! <3
Nu begin ik te twijfelen of het zoiets gaat worden.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:08

Voor de mensen die dat willen: Je kan je nu aanmelden als canvas voor Ink Master Benelux!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:25

Ik ook.. ben wel benieuwd hoe en wat :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:28

Ik heb me ook opgegeven :j Ik ben echt heel benieuwd.