Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yasmine schreef:jaimy10 schreef:Mooi die van hier boven!!! Ik liet me rug insmeren, helemaal niet verder nagedacht haha..
Wat vinden jullie? Ik heb een tekst op me been maar wil verder met rozen erom heen. Nou heb ik me arm met Mandela stijl. Vinden jullie dat je been dan kan doorlopen in realistisch over liever 1 stijl houden?
Ik denk dat je mandala bedoelt, want dit is Mandelahttps://www.conoscenzealconfine.it/wp-c ... 6577aa.jpg
Unoo schreef:Ik lees trouw mee met af en toe een verdwaalde post van mij hier en daar in dit topic. Nu heb ik afgelopen dinsdag een tattoo laten zetten op mijn rug. Na het zetten weinig last van wondvocht, eigenlijk helemaal niet. En nu is 'ie al geheel aan het vervellen. Hebben jullie er misschien ervaring mee dat je tattoo al zo snel (dus na een paar dagen) aan het vervellen is?
Nog een foto van mijn rugje, even schaamteloos showen hier
https://www.facebook.com/likedicetattoos/photos/a.339931899427506.82475.183468858407145/1294273213993365/?type=3
EDIT: Was een beetje giga foto, dus maar in een linkje geplaatst.
nardxash schreef:[ [url=m/k2oXFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is hem dan geworden
Tieneke schreef:Bij mijn rugtattoo gebruikte ik een keukenspatel als ik manlief zijn handen niet in de buurt hadDie oranje van Tupperware, ben er best wel handig mee geworden
_Karlijn schreef:De pijn was bij allebei mijn tattoos echt het minste waar ik me zorgen om maakte. Dat moment van pijn weegt zó niet op tegen de rest van je leven plezier van een mooie tattoo hebbenDie pijn ben je ook zo weer vergeten.
Ik was veel banger dat ze een foutje maaktenHad ik tijdens de voorbereiding ook gekscherend gezegd (bij mn laatste). Toen hij klaar was veegde hij de tattoo af, keek er even naar en zei: "oliebol...... *stilte*, wat mooi!"
Ik schrok me dood
pluche_pluus schreef:
Warboel schreef:Jezzi schreef:Ik weet niet of er meer mensen hier fan zijn, maar Jessica Chen komt naar Amsterdamhttps://www.instagram.com/__jesschen__/
Ik heb er een mailtje aan gewaagd
Wow heel erg tof! Ga ik even over nadenken
Spelt schreef:nardxash schreef:Spelt: dat was het ook voornamelijk aan de achterkant van me kuit deed echt pijn
Ja dat geloof ik! Kon je een beetje aan de pijn wennen nadat ze een tijdje bezig waren of werd het alleen maar erger?
Bralindy schreef:Hoi dames,
Ik ga morgen een tattoo besprekenNu vroeg ik mij af of 'Mon Copain' (mijn vriend/maatje in het frans) grammaticaal correct is. Tuurlijk goed op google gezocht en aan anderen gevraagd, maar ik wil zeker weten dat ik het er goed op heb staan.
L_Ruiterhuis schreef:Hallo, mag ik hier binnenvallen?
Ik ben namelijk een totale tattoo leek.![]()
En ik wil graag op de binnenkant van mijn pols een kleine fijne tattoo zetten. Niet ingevuld en met kleine smalle strakke lijnen. Maar ik heb geen idee waar te gaan? Daarnaast neem ik aan dat iedere tatoeerder in iets anders goed is.
Weet iemand een zaak die goed is in smalle strakke kleine lijnen? Bij voorkeur in Limburg of Brabant (mag ook in België zijn).