Net dag 2 van week 1 shredden gedaan, Moet zeggen dat het gister beter ging. Had vandaag toch stiekem wel een beetje spierpijn! Lassen jullie nog een rustdag in, of gewooon elke dag knallen?
En sportbeha noodzakelijk? Ik ben compleet onvoorbereid dat blijkt wel
Fantabulouss
Geplaatst: 11-03-13 21:58
Ik sluit m'n laptop met hdmi kabel aan op de tv
Ik las geen rustdagen in (hooguit soms op zondag) maar ik wissel shredden wel af met naar de sportschool gaan (op maandag en vrijdag)
Chessie
Geplaatst: 11-03-13 22:01
Heb zelf alleen een rustdag genomen toen ik had overgegeven (dan mag het van Jillian ) Maar ik doe sommige dagen dubbel (level 1 extra toen ik 2 al deed en nu 2 terwijl ik 3 doe) Merk wel dat het makkelijker gaat als je een level een dag niet hebt gedaan..
Ik doe ze ook met de ipad, maar heb wel de dvd's van shred, ripped, thighs and buns, fatbanish besteld, wel zo handig als het gewoon met dvd kan
Woohoo, dag 1 level 1 zit erop! Afgezien van het feit dat ik bij die bicycle abs echt dacht dat ik doodging vond ik het goed te doen. Kijk uit naar de spierpijn morgen maar we knallen gewoon door
Sportbeha zat in de was dus voor nu maar even zo gedaan. Morgen gaat hij wel aan, vind ik bij de jumpropes en zo wel fijner
Ik heb het overleefd!!!! Wel zwaar, maar heerlijk om te doen. Vind alleen lastig om de goede buikspieren aan te spannen en niet mijn rugspieren erbij te gebruiken. Aantal dingen op Anita niveau gedaan, maar ook een paar Natalie- oefeningen meegepakt. Heb nu wel trillende armpjes