Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susanne_ schreef:Mag ik hier even huilen... Ik ben gister door mijn enkel gegaan en gevallen met hardlopen. En over anderhalve week is mijn eerste wedstrijdje gepland. Balen balen balen, ben vandaag naar de fysio geweest en maar even zien of het nog wat opknapt. Dacht gister dat het wel wat mee viel, maar mijn voet is nu flink dik en ik kan niet echt normaal lopen. Vandaag naar de fysio geweest en maar zien hoe het loopt...
Winged schreef:Hier gisteren de eerste intervaltraining weer gehad. 15 min inlopen, toen 10x 1 minuut hard, 1 minuut rust en 10 minuten uitlopen. Uiteindelijk 8km gelopen in 45 minuten dus daar nog best tevreden mee. Scheelde ook dat ik niet alleen hoefde en dus wel door moest.
Supervixen schreef:Net mijn laatste trainingsrondje gedaan voor de montferlandrun van zondag. 7 km in 39.47. Zondag moet ik 7.5km lopen met heuvels..
Even een vraag die ik denk ik het beste aan Greetje kan stellen (maar anderen mogen ook antwoorden natuurlijk!). Ik moet al om 10.30u lopen en ik heb dus een goed ontbijt nodig. Meestal eet ik gewoon brood, een gekookt eitje en een banaan, maar ik denk dat dit te weinig energie oplevert. Ik merkte dit afgelopen week al bij mijn loopje van 5km.
Wat eet jij voor een wedstrijd?