[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:19

Ik heb het geprobeerd en op donker haar pakt het gewoon jammer genoeg echt niet (ook niet nat). Werkt een beetje hetzelfde als Directions verf. Hoe donkerder je haar hoe minder de kans dat het pakt..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:23

Bij mij pakte directions verf ook behoorlijk goed op mn bruine haar _O-

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:48

maatje987 schreef:
Ik weet wel een shampoo voor je , ik had dat namelijk ook toen ik mijn haar er af heb lsten knippen en daarvoor ook al

Ik gebruik nu sinds drie dagen de cocos shampoo van de action echt een geweldige shampoo is het

Die heb ik inderdaad, maar ik was alleen mn hoofdhuid en de puntem nauwelijks.. Dus dat is nog niet voldoende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:51

Ik zweer bij het Biosilk serum. Normaal heel duur, maar ze hebben het bij de op=op shop voor een prikkie!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:56

Krijt werkte hier heel goed op donker haar, helaas ook op m'n kussens, muren, bed, etc... En m'n haar werd er super droog van, echt niet te doen als je een bos krullen hebt. Was een 1-keer-nooit-meer experience :+

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:06

Heb gisteren eindelijk mijn haar geverfd. Ben heel blij met het resultaat (mahonie). Zal vanmiddag een foto maken en posten.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:09

Wat Emmaa zegt. Biosilk therapy! Ruikt heerlijk en doet wonderen. Ik zweer erbij en mijn braziliaanse weave ook haha!!

Ik heb mijn groene balayage weer eens opgefrist, ben er weer blij mee :D het vervaagd best mooi, maar als het weer 'fel' is voelt het toch altijd weer als nieuw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:47

Hey ladies! Hier zijn een paar meiden die microring extensions hebben of hebben gehad toch? Ik wil er eigenlijk voor gaan en vroeg me af of iemand nog aanraders heeft voor een salon. Zo goedkoop mogelijk maar wil vooral toch wel dat het zo lang mogelijk blijft zitten.

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:33

before:
Afbeelding
after:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 00:11

Origineel schreef:
Ik ben ook aan het twijfelen of ik mn lange lokken al halveren :Y)
Zoals @dominique heeft gedaan zie ik op de vorige pagina

Ik wil het graag, maar ben bang dat ik spijt krijg :+
Mijn haar is nu wel mooi lang, alleen het zit nooit echt mooi en wil graag meer volume.

Hier geen spijt!! Ben er zooo blij mee!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:54

Emmaa_ schreef:
Hey ladies! Hier zijn een paar meiden die microring extensions hebben of hebben gehad toch? Ik wil er eigenlijk voor gaan en vroeg me af of iemand nog aanraders heeft voor een salon. Zo goedkoop mogelijk maar wil vooral toch wel dat het zo lang mogelijk blijft zitten.

Emma waarom neem je geen clip ins? Dat is de goedkoopste oplossing.

Anders zou ik naar beverwijk gaan, daar zit een tentje die SoCap zet. Zijn gewoon pro's en geen chinezen gezien ze in de officiële (dus niet in Beverwijk) winkel ook lesgeven etc.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:04

Ik lees hier al een tijdje mee maar heb eigenlijk nooit een berichtje geplaatst hier in het topic :=
Een jaartje geleden heb ik mijn lange krullen af laten knippen voor een korte scheve bob line en ben er helemaal gelukkig mee <3 vraagt wel veel energie in het style maar staat me een stuk pittiger.

Zijn er hier mensen in het topic welke ook een PPD allergie hebben ?
Ik zou ontzettend graag een keer een balayage willen laten verven/blonderen waarbij ze mijn hoofdhuid niet raken. Ik krijg alleen nergens gevonden of ik daarmee een allergische reactie omzeil.. Iemand hier al ervaring mee toevallig ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:39

Clip ins leken me in de eerste instantie ook wel fijn, maar ik hecht er erg veel waarde aan dat ik binnen tien minuten van mijn bed naar de bushalte kan zonder al te veel gedoe. Ik ken mezelf, en ik weet dat als ik clip ins neem dat ik ze uiteindelijk niet meer draag.. En daar vind ik ze dan weer te duur voor.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:07

Maar ik ben bang dat je met extensions (zeker goedkope) dan ook bedrogen uit gaat komen want juist vaste extensions zijn giga veel werk heb ik begrepen. Zeker omdat je net in het andere topic aangaf best veel extensions nodig denkt te hebben ivm de dikte van je eigen haar. Dan ben je zo een uur bezig om te drogen en te stylen.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:23

yeeehhh mijn moeder heeft mijn haar geverfd :D

voor:
Afbeelding

na

Afbeelding

ik ben er heel erg blij mee maar meot wel wennen

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:19

Ik zweer bij weaves. Snachts knot in en sochtends los gooien en het zit direct perfect (braziliaanse krullen van nature dus zelfs een krultang is niet nodig)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 22:15

Ik heb nu een olijf serum van de Loving Blends lijn gekocht, die was ook in de aanbieding.
Heb 'm nu een keer gebruikt, maar ben er nog niet zo heel tevreden over..

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 22:24

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 25-01-25 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:05

Kan ik hier ook een vraag stellen over gel/wax/mousse/ander spul om je haar in model te brengen?

Ik heb half lang haar, met een natuurlijke slag. De kapper heeft deze week een super leuk kapsel geknipt. Nu ben ik altijd van de makkelijke kapsels (opstaan, borstel erdoor, klaar :D ). Helaas heb ik nu wat hulp nodig om het fatsoenlijk te laten zitten. Ik heb vrij dun haar, maar wel veel. Het is schouderlang, met een pony. Nu zakt het vrij snel in en wordt het slap. Dus ik wil wat meer volume en knijp het er in zodat ik meteen wat meer slag heb.
Ik heb verschillende wax en mousse geprobeerd, maar dan zit het tot 12 uur goed, dan zakt het in en is het net een verlepte plant :+
Ik krijg het ook niet meer fatsoenlijk in model. En ik vind het zonde om heel de dag een staart in te doen.

Iemand tips voor merken en soort spul wat ik kan gebruiken en dat echt een hele dag volume geeft en in model blijft?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:12

Volumepoeder en volumespray? Dat zit als je het even kneed meteen weer goed :j

Ik twijfel om mijn haar weer tot op schouderlengte te knippen, vind het nu ideaal omdat je het makkelijk vast kan doen, maar vind het kort wat vlotter. Vriendje zegt nee, beste vriendin zegt ja :Y)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:19

Volumespray zakt ook in. Omdat ik zulk dun haar heb, maar wel veel, wordt het snel te zwaar. Daardoor zakt het denk ik in. Poeder ken ik niet. Is dat gewoon bij de drogist oid te verkrijgen?

Ik heb het overigens op schouderlengte, maar dan wel zo dat ik nog een fatsoenlijk staartje heb :j
En in laagjes, waardoor het los ook wat vlotter staat.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 14:22

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:02

Ik heb heel dun/ weinig haar. Volumepoeder zweer ik bij. Die van Andrelon is inderdaad een goede. Maar tegenwoordig pak ik altijd die van het Kruidvat huismerk. Die is goedkoper, zit meer in en werkt net zo goed.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:41

Bedankt voor de tips! Morgen Etos maar eens binnen lopen :j

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 08:58

ik zit ook te denken aan extensions. Wel clip in of weave. Clip in is het meest portomonee vriendelijk denk ik.. Ik wil alleen wel een set dat goed matcht met mijn eigen kleur en vrees dat dat lastig gaat worden.. Ik heb een jaar of 6 geleden clip ins van mermaid bij pak Arnhem gekocht die waren wel fijn van prijs. Ik weet dat de DA in Winterswijk ook clip ins verkoopt of haar van balmain. Even goed oriënteren heb nu schouderlengte en wil het toch weer lang laten groeien.