@Moi SUPER GEFELICITEERD!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn die 99,1!!
@snippergroen, onthoudt dat die 2,5 kg erbij echt geen 2,5 kg vet is. Ben je zo weer kwijt!
@sharani ook super goed bezig, Jij hebt hele mooie stappen gezet zo te lezen, mag ik vragen hoe lang je bezig bent?
Olijfolie meet ik altijd af in een theelepeltje en dan smeer ik het uit over de pan met een kwastje. Huisgenoot giet het liefst de halve fles leeg in de pan….
@ Thirzasarah dat ziet er lekker uit! Klinkt als een goed idee, ga ik ook eens maken. Kruidt je ze dan nog of alleen peper en zout?
@Roosch ook goed bezig! Pas op dat je niet naast foxy ligt straks..
Sorry als ik iemand vergeten ben!
Ik heb hier een lekker weekend gehad, zaterdag kwam die vriendin bij me eten in plaats van uit eten. Lekker kip uit de oven met pesto en kaas, en aardappels uit de airfryer en salade. Redelijk Kcalrijk, zo’n 800 kcal, maar we zijn naar de bioscoop gelopen (half uur heen en half uur terug) en ik had gesport, dus dat was heel goed te doen. Ook voor het eerst Oppo ijs op, lekker!
Ik zit inmiddels op -17.8 waardoor ik eindelijk onder de 100 zit! Volgens mij ben ik nog nooit zo ‘’licht’’ geweest in mijn volwassen leven. Ik ga lekker door, voel me er super bij en vind het ook een leuke uitdaging. Nog een vergelijkingsfoto toegevoegd, geen idee hoeveel ik op de eerste foto woog, maar ik denk wel meer dan +17.8 eerlijk gezegd..