Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 14:53

Nee kan wel! Het is geen heftige glitter en als dit bij jou past gewoon doen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 14:56

Juniores schreef:
Ik kom mij ook melden, heb vandaag een Pink Gellac starterset gekregen voor mijn verjaardag en zojuist op mijn nagels gedaan; een knalroze kleurtje.

Ben heel benieuwd hoe lang het blijft zitten, lees veel wisselende verhalen dus hoop hier positieve ervaringen :+.

Het opbrengen etc vond ik in elk geval al goed te doen! :D

Lees hier graag mee voor inspiratie/tips en zal ook eens proberen mijn creaties te showen!

Leuk! Ik ben ook enkele maanden geleden pas gestart en nog volop aan het leren hoe ik het mooi en veilig kan doen.

Ik heb echt het gevoel dat PG de gateway drug is naar gel lak/Biab en andere creaties :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 19:43

Sababber schreef:
Dames ik heb hulp nodig, [ [url=m/XKGzIB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0OoeaF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb vrijdag een bruiloft (4e pas deze zomer…) dus ik wilde het weer rustig houden. Zal ik de glitters toch op alle nagels aanbrengen? Ik twijfel ik vind de rest wel heel saai zo…

Ik vind zoals het nu zit erg leuk. Mooie kleur ook

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 20:13

Zo blij met mijn setje voor de komende weken <3

Afbeelding

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 22:36

Mooie kleur Jorinda!

Ik vind het setje met enkele glitternagels ook mooi, maar wel subtiel genoeg om eventueel op al je nagels te doen.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 08:42

Ik heb jullie hulp nodig, normaal bestel ik altijd kiki voor de topcoat en kleurtjes maar die lijkt weg te zijn uit de EU.
Hebben jullie tips voor merken met eenzelfde kwaliteit, alleen voor eigen gebruik 1x in de 3 weken, en een beetje dezelfde prijs. Alvast bedankt!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 08:45

DemDeempel schreef:
Ik heb jullie hulp nodig, normaal bestel ik altijd kiki voor de topcoat en kleurtjes maar die lijkt weg te zijn uit de EU.
Hebben jullie tips voor merken met eenzelfde kwaliteit, alleen voor eigen gebruik 1x in de 3 weken, en een beetje dezelfde prijs. Alvast bedankt!

Wat betaalde je daar normaal voor?

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 08:54

Kiki ken ik niet. Ik vind Lenks uit België goeie kwaliteit en een prima prijs. Hun webshop is niet altijd even up te date. Neo nail vind ik ook een fijn en goed merk. Vaak bij Douglas in de aanbieding. Venalisa gebruik ik ook vrij veel. Komt uit Frankrijk, ook te koop via hun officiele store op Ali express. Is geen Ali troep, werd vroeger ook bij Sephora in de v&d verkocht. Voldoet gewoon aan de Europese eisen. Vaak met een weekje a 1,5 in huis.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 09:15

Thanks voor de tips! Ik ga die merken even opzoeken

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 09:55

Ik ken Kiki niet, maar ben zelf weg van PNS. Ze hebben ook een my Little Polish lijn, kleiner en goedkoper. Ik koop het op Nagelproduct.nl

Deze zit inmiddels al 2,5 week denk ik, maar ben nog steeds blij met het kleurtje. Heel rustig maar toch wat extra
Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 10:12

Kiki is binnenkort wel weer verkrijgbaar zie ik?

Denk dat het meeste wel in dezelfde prijscategorie zit? Neonail, maar ook Halo heeft hele leuke kleurtjes, kleinere flesjes (en dus ietsje goedkoper) en lakt echt heel fijn.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 10:32

Lakkie gellak zie ik ook vaak voorbij komen op insta. Zelf gebruik ik nu steeds meer Victoria vynn of Lennox Lynn.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 10:33

Britt schreef:
Kiki is binnenkort wel weer verkrijgbaar zie ik?

Denk dat het meeste wel in dezelfde prijscategorie zit? Neonail, maar ook Halo heeft hele leuke kleurtjes, kleinere flesjes (en dus ietsje goedkoper) en lakt echt heel fijn.

In principe zou het binnenkort weer verkrijgbaar moeten zijn alleen dat staat al enkele weken op hun website.

Mijn zus wil beginnen dus die vroeg mij een pakket samen te stellen en waar ik normaal Kiki London voor gebruik zoek ik nu een andere. Omdat ze nu twee keer mijn spullen heeft geleend en ze over twee weken zelf een pakket wil hebben om het thuis te doen was ik op korte termijn opzoek naar een vervanger voor Kiki.

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 11:01

Ik heb als leek ook vraagje; stel ik zou diamantjes op m'n nagel willen, doen jullie dan eerst de kleur lak; dan de diamantjes erop plakken (en zo ja met welke lijm?) En dan topcoat? Of pas diamantjes er op na de topcoat?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 11:08

Platte, glitter achtige doe ik na de kleur, en dan de topcoat eroverheen.

De echte steentjes als laatste op de topcoat met nagellijm.
Ik heb die van Kiss maximum speed.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:33

Ik gebruik gelgem van Victoria vynn, voor steentjes. Zit als een huis kan zowel na de kleur als na top. Zelf doe ik meestal na de kleur het steentje en de top daarna eromheen.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 12:53

KletsKoekje schreef:
Ik ken Kiki niet, maar ben zelf weg van PNS. Ze hebben ook een my Little Polish lijn, kleiner en goedkoper. Ik koop het op Nagelproduct.nl

Deze zit inmiddels al 2,5 week denk ik, maar ben nog steeds blij met het kleurtje. Heel rustig maar toch wat extra
[ [url=m/EMNCib.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hetzelfde met PNS, ook zoveel kleuren en de kwaliteit is echt top. Ik moest even wennen, weten wat voor mijn nagels het beste werkt. Maar nu ben ik helemaal fan!

Bedankt voor alle meningen voor mijn saaie nagels, ik hou ze nog even zo voor de bruiloft. Ik kan daarna altijd de glitter er nog aan toevoegen als ik het toch over een week zat ben. Dan heb ik er langer plezier van. :D

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:13

Dank voor de tips voor de diamantjes! Ga ik binnenkort eens proberen. *\o/*

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:44

Hebben jullie misschien ook nog een tip qua nagels?

Ik ben zelf gestopt met gelnagels, acryl etc omdat bij mij de uitgroei na 2 weken al zo lelijk is en de kosten dan echt de pan uit rijzen...

Nu heb ik wel eens wat voorbij zien komen, druppel van iets, aandrukken met een malletje en dan bij vijlen. Is dat wat? En welke zijn dan écht goed?

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 20:12

Hier vandaag mijn nagels even flink ingekort wel weer wennen van die “stompjes “ maar wel weer makkelijk ik heb er diva bounty shells de roze met pns glitter en flakes erop duim en ring Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 00:15

ivy_power89 schreef:
Hebben jullie misschien ook nog een tip qua nagels?

Ik ben zelf gestopt met gelnagels, acryl etc omdat bij mij de uitgroei na 2 weken al zo lelijk is en de kosten dan echt de pan uit rijzen...

Nu heb ik wel eens wat voorbij zien komen, druppel van iets, aandrukken met een malletje en dan bij vijlen. Is dat wat? En welke zijn dan écht goed?

Polygel inderdaad. Ik vind zelf de dualform, het malletje wat je ziet, echt ontzettend onhandig. Ik bouw de nagel liever zelf op! Gewoon met een tip en daaroverheen de polygel. Polygel is wel fijn spul om mee te werken. Makkelijk bewerkbaar en stinkt niet!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:10

Dag dames,

Ik lees al een tijdje stilletjes mee.

Ik wil graag weer met gellak beginnen. Ik heb in het verleden wel eens Pink Gellac gebruikt, maar was toen niet geheel tevreden over de houdbaarheid en had regelmatig verkleuringen. Wat zijn aanraders?
Ik lees hier goede verhalen over Victoria Vynn. Gebruiken jullie dan de Mega Base of de gewone base?
Ik zag bij PrettyPolish ook Ocho nails, die hebben wel een aantal hele toffe kleuren. Heeft iemand daar ervaring mee?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:14

Ik gebruik de mega base en daarmee zijn mijn nagels echt super stevig en veel kanger gegroeid.
Als top gebruik ik de gewone No Wipe Gloss van Victoria Vynn.
Heb eigenlijk nooit verkleuringen gezien, behalve wanneer de topcoat niet goed zit.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 12:26

Lennox Lynn en Neonail zijn prima :j

SimoneX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 21:01

Ik ben helemaal weg van de lakjes van Didier, vooral de glitter! Deze week mijn nagels weer gedaan voor de komende 2 weken.

Afbeelding