Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juniores schreef:Ik kom mij ook melden, heb vandaag een Pink Gellac starterset gekregen voor mijn verjaardag en zojuist op mijn nagels gedaan; een knalroze kleurtje.
Ben heel benieuwd hoe lang het blijft zitten, lees veel wisselende verhalen dus hoop hier positieve ervaringen.
Het opbrengen etc vond ik in elk geval al goed te doen!
Lees hier graag mee voor inspiratie/tips en zal ook eens proberen mijn creaties te showen!
Sababber schreef:Dames ik heb hulp nodig, [ [url=m/XKGzIB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0OoeaF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vrijdag een bruiloft (4e pas deze zomer…) dus ik wilde het weer rustig houden. Zal ik de glitters toch op alle nagels aanbrengen? Ik twijfel ik vind de rest wel heel saai zo…
DemDeempel schreef:Ik heb jullie hulp nodig, normaal bestel ik altijd kiki voor de topcoat en kleurtjes maar die lijkt weg te zijn uit de EU.
Hebben jullie tips voor merken met eenzelfde kwaliteit, alleen voor eigen gebruik 1x in de 3 weken, en een beetje dezelfde prijs. Alvast bedankt!
Britt schreef:Kiki is binnenkort wel weer verkrijgbaar zie ik?
Denk dat het meeste wel in dezelfde prijscategorie zit? Neonail, maar ook Halo heeft hele leuke kleurtjes, kleinere flesjes (en dus ietsje goedkoper) en lakt echt heel fijn.
KletsKoekje schreef:Ik ken Kiki niet, maar ben zelf weg van PNS. Ze hebben ook een my Little Polish lijn, kleiner en goedkoper. Ik koop het op Nagelproduct.nl
Deze zit inmiddels al 2,5 week denk ik, maar ben nog steeds blij met het kleurtje. Heel rustig maar toch wat extra
[ [url=m/EMNCib.jpg]Afbeelding[/url] ]
ivy_power89 schreef:Hebben jullie misschien ook nog een tip qua nagels?
Ik ben zelf gestopt met gelnagels, acryl etc omdat bij mij de uitgroei na 2 weken al zo lelijk is en de kosten dan echt de pan uit rijzen...
Nu heb ik wel eens wat voorbij zien komen, druppel van iets, aandrukken met een malletje en dan bij vijlen. Is dat wat? En welke zijn dan écht goed?