Leuk dat je bij Joe gaat November!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Hai! Ik volg dit topic al een hele tijd en heb besloten dat het tijd wordt voor mijn eerste tattoo
Ik wil een evening primrose laten zetten, een bloem die enkel snachts groeit, op mijn zij. Nu heb ik een heel tof artieste gevonden, Bin van the ink society in Utrecht!
Nu heb ik gemaild en zou ik pas in augustus terecht kunnen, en dat vind ik rot qua zon/zwemmen dus dan wordt het nog later.. Kennen jullie iemand die onderstaande stijl ook goed zou kunnen en een iets minder lange wachttijd heeft, in ieder geval dat ik hem vlak voor de zomer zou kunnen hebben?
[ [url=m/jxQK9k.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2tyJ18.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N4vF1i.png]Afbeelding[/url] ]
Dus echt een sierlijke bloem met wat hardere buitenlijntjes, misschien wat dottwork of licht geometrische invloeden. Al het advies is welkom!
Charisma schreef:Ah zo kan ik 't silhouette dus ook zienIk zag ze liggend. Either way is ze heel mooi
Geen ervaringen met fine line artiesten...
November idd belangrijk dat vooral jij er heel blij mee bent. Succes met beslissen!
Pfff, hebben jullie ook altijd last van twijfels als de datum korter bij komt? Sommige dagen heb ik zoveel zin in men tattoo en andere dagen denk ik...zou ik wel? Wordt 't mooi? Niet te groot?
YentlShots schreef:Over een maandje ga ik weer een afspraak plannen! Begint weer te kriebelen en vanaf volgende maand ben ik helemaal gesettled in m'n nieuwe huisje dus tijd voor een tattoo
Dit , en dan zonder de tekst, op de buitenkant van mijn onderarm , naast je elleboog (lekker duidelijk)
[ [url=m/1xGgFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb het idee al klaar en wil hem zelf nog gaan tekenen, misschien dat ik een twist geef aan het ontwerp. Ik twijfel nog.. Ik weet niet of ik hem in lijnen ga laten zetten, of gewoon zoals het ontwerp is met de 'gaten' erin als details. Wat zouden jullie doen? Misschien dat ik hem in lijnen laat zetten en de details later in dots laat doen, lijkt me ook wel tof?
UhNee schreef:YentlShots schreef:Over een maandje ga ik weer een afspraak plannen! Begint weer te kriebelen en vanaf volgende maand ben ik helemaal gesettled in m'n nieuwe huisje dus tijd voor een tattoo
Dit , en dan zonder de tekst, op de buitenkant van mijn onderarm , naast je elleboog (lekker duidelijk)
[ [url=m/1xGgFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb het idee al klaar en wil hem zelf nog gaan tekenen, misschien dat ik een twist geef aan het ontwerp. Ik twijfel nog.. Ik weet niet of ik hem in lijnen ga laten zetten, of gewoon zoals het ontwerp is met de 'gaten' erin als details. Wat zouden jullie doen? Misschien dat ik hem in lijnen laat zetten en de details later in dots laat doen, lijkt me ook wel tof?
Wat tof! Ook echt bekend met Afterlife of vind je het beeld gewoon heel vet?
YentlShots schreef:UhNee schreef:
Wat tof! Ook echt bekend met Afterlife of vind je het beeld gewoon heel vet?
Thanks! Ja zeker bekend ermee, favoriete label en ben normaal niet van tattoos met logo's van bijv. bands ofzo. Maar aangezien dit een stuk breder is, en het logo natuurlijk niet voor iedereen bekend is (zoals bijv. rolling stones ofzo), en ik het logo gewoon heel erg tof vind , gaf de doorslag om hem gewoon te gaan laten zetten!
_Karlijn schreef:Na 4 uur![]()
[ [url=m/W9RXD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij loopt helemaal rond met verschillende bloemen en een vlindertje en een bijtje. Als ik betere foto's van rondom heb zal ik die ook plaatsen![]()
Deze is wederom gezet door Carlos Luelmo van Black Sword Tattoo Parlour in Apeldoorn.
Edit: het vlindertje en bijtje
[ [url=m/lwLZuR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GkHLeC.jpg]Afbeelding[/url] ]