[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 19:43

Die tekeningen _O-

Leuk dat je bij Joe gaat November!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:01

Ah zo kan ik 't silhouette dus ook zien :D Ik zag ze liggend. Either way is ze heel mooi :)

Geen ervaringen met fine line artiesten...

November idd belangrijk dat vooral jij er heel blij mee bent. Succes met beslissen!

Pfff, hebben jullie ook altijd last van twijfels als de datum korter bij komt? Sommige dagen heb ik zoveel zin in men tattoo en andere dagen denk ik...zou ik wel? Wordt 't mooi? Niet te groot?

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:10

Liesje1611 schreef:
Hai! Ik volg dit topic al een hele tijd en heb besloten dat het tijd wordt voor mijn eerste tattoo :D
Ik wil een evening primrose laten zetten, een bloem die enkel snachts groeit, op mijn zij. Nu heb ik een heel tof artieste gevonden, Bin van the ink society in Utrecht!
Nu heb ik gemaild en zou ik pas in augustus terecht kunnen, en dat vind ik rot qua zon/zwemmen dus dan wordt het nog later.. Kennen jullie iemand die onderstaande stijl ook goed zou kunnen en een iets minder lange wachttijd heeft, in ieder geval dat ik hem vlak voor de zomer zou kunnen hebben?
[ [url=m/jxQK9k.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2tyJ18.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N4vF1i.png]Afbeelding[/url] ]

Dus echt een sierlijke bloem met wat hardere buitenlijntjes, misschien wat dottwork of licht geometrische invloeden. Al het advies is welkom! :D

Ik heb mijne laten zetten bij studio rook in Arnhem bij rowes binsley. Niet exact t zelfde maar t lijkt op elkaar
Afbeelding

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 01:31

Charisma schreef:
Ah zo kan ik 't silhouette dus ook zien :D Ik zag ze liggend. Either way is ze heel mooi :)

Geen ervaringen met fine line artiesten...

November idd belangrijk dat vooral jij er heel blij mee bent. Succes met beslissen!

Pfff, hebben jullie ook altijd last van twijfels als de datum korter bij komt? Sommige dagen heb ik zoveel zin in men tattoo en andere dagen denk ik...zou ik wel? Wordt 't mooi? Niet te groot?

Ik heb dan niet heel veel ervaring maar merk het nu dan wel ja :') inderdaad toch wel twijfels terwijl ik al jaren roep dat ik dit wil hahaha! Al ben ik nu wel stuk meer zen nu ik toch maar van artiest gewisseld ben

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 08:58

Bedankt voor de reacties allemaal, ik heb de shop 8nmiddels gemaild en we gaan toch eerst nog weer een keer bijwerken, voor we outlines gaan proberen.
Ik heb geen second opinion gevraagd omdat het gewoon een hele goede shop is en het daar ook echt niet aan ligt. Het is meer gewoon een beetje pech. Mijn arm werkt niet zo mee :+

Maar 9 februari ga ik weer heen en dan hopelijk voor de laatste keer.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:46

Ik heb dat gehad met permanente make-up.
Wat ze ook probeerde. Het pakt bij mij gewoon niet. Verschillende naalden en inkten enz. Niets. Zo frustrerend.
Bijzondere is dat gewone tattoos wel pakken.

Heb net weer afspraak gemaakt. *\o/*
https://www.instagram.com/arjannengthaisakyant/

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:55

Die silhouettes vind ik ook prachtig...

Ik zit ook al weer even op nr.4 te broeden...
Wil eentje op m'n sleutelbeen, zit heel erg met de tekst "not all those who wander are lost" in m'n hoofd maar langs de andere kant vind ik die zo cliché dat er wel iets meer dan dat mee moet gebeuren...

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:30

Over een maandje ga ik weer een afspraak plannen! Begint weer te kriebelen en vanaf volgende maand ben ik helemaal gesettled in m'n nieuwe huisje dus tijd voor een tattoo :))

Dit , en dan zonder de tekst, op de buitenkant van mijn onderarm , naast je elleboog (lekker duidelijk :+ )
Afbeelding

Heb het idee al klaar en wil hem zelf nog gaan tekenen, misschien dat ik een twist geef aan het ontwerp. Ik twijfel nog.. Ik weet niet of ik hem in lijnen ga laten zetten, of gewoon zoals het ontwerp is met de 'gaten' erin als details. Wat zouden jullie doen? Misschien dat ik hem in lijnen laat zetten en de details later in dots laat doen, lijkt me ook wel tof?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 12:03

Wauw, prachtig idee zeg!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:09

YentlShots schreef:
Over een maandje ga ik weer een afspraak plannen! Begint weer te kriebelen en vanaf volgende maand ben ik helemaal gesettled in m'n nieuwe huisje dus tijd voor een tattoo :))

Dit , en dan zonder de tekst, op de buitenkant van mijn onderarm , naast je elleboog (lekker duidelijk :+ )
[ [url=m/1xGgFX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb het idee al klaar en wil hem zelf nog gaan tekenen, misschien dat ik een twist geef aan het ontwerp. Ik twijfel nog.. Ik weet niet of ik hem in lijnen ga laten zetten, of gewoon zoals het ontwerp is met de 'gaten' erin als details. Wat zouden jullie doen? Misschien dat ik hem in lijnen laat zetten en de details later in dots laat doen, lijkt me ook wel tof?

Wat tof! Ook echt bekend met Afterlife of vind je het beeld gewoon heel vet? :)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:27

Ik haak ook weer eens aan (was in het verleden ook al eens actief) mijn tattoo wordt nu langzaam werkelijkheid. Ik heb afgelopen weekend naar de locatie en uitvoering van de tattoo gekekeken en wacht nu op de uitwerking van het ontwerp :):)

Daarna gaat hij de "groffe" lijnen op de huid uittekenen (afwasbaar dus ;) )zodat ik een idee heb hoe het eruit gaat zien en of ik het dan nog steeds mooi vind.

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:32

Ik had een tijd terug een goede artiest gevonden die een ontwerp wou tekenen van één van mijn prairiehondjes. Die wou ik graag op de zijkant van m'n bil. Echter heeft Harrie (de prairiehond in kwestie :+ ) mij een paar weken terug erg hard gebeten en een stuk van m'n vel getrokken. Nu twijfel ik of ik de tattoo nog wel wil _-:( :') Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:39

Hahahaha maar dat is toch helemaal geen huisdier? :)) Ik ben ook door zo'n beestje gebeten in Wildlands (waar ze semi-los rondlopen) maar dat was mijn eigen schuld. Wilde graag een close up foto want ik vind ze zo cute. :))

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:52

De zwartstaartprairiehond mag wel gehouden worden, in België dan toch, weet niet hoe het in NL zit. Maar ze zijn inderdaad niet erg bekend als huisdier en ook niet zo simpel. Ze zijn altijd erg lief, lopen gerust los in de veranda, spelen met onze honden en Harrie ligt graag te tukken in de zetel bij me :Y) . Maar ze staan erom bekend erg agressief te worden in de winter, voor het paar'seizoen'. Ik dacht 'ach, mijn lieve kleine Harrie zal zn mami toch niet bijten'. Fout gedacht :Y)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 14:59

Ohh ja net even gegoogled en je mag die beestjes ook gewoon in Nederland als huisdier houden, wat grappig!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:53

UhNee schreef:
YentlShots schreef:

[ [url=m/1xGgFX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Thanks! Ja zeker bekend ermee, favoriete label en ben normaal niet van tattoos met logo's van bijv. bands ofzo. Maar aangezien dit een stuk breder is, en het logo natuurlijk niet voor iedereen bekend is (zoals bijv. rolling stones ofzo), en ik het logo gewoon heel erg tof vind , gaf de doorslag om hem gewoon te gaan laten zetten!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:15

Ik zit/lig/lag op de stoel, we houden de pauze :D de lijnen staan, zo verder met schaduwen.

Afbeelding

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:31

YentlShots schreef:
UhNee schreef:

Thanks! Ja zeker bekend ermee, favoriete label en ben normaal niet van tattoos met logo's van bijv. bands ofzo. Maar aangezien dit een stuk breder is, en het logo natuurlijk niet voor iedereen bekend is (zoals bijv. rolling stones ofzo), en ik het logo gewoon heel erg tof vind , gaf de doorslag om hem gewoon te gaan laten zetten!

Super vet! Het is ook een heel mooi logo. Krijg je vast veel bekijks mee op een Afterlife feest oid {:} {:}

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:01

Ben benieuwd Karlijn

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 00:10

Na 4 uur *\o/*

Afbeelding

Hij loopt helemaal rond met verschillende bloemen en een vlindertje en een bijtje. Als ik betere foto's van rondom heb zal ik die ook plaatsen :)
Deze is wederom gezet door Carlos Luelmo van Black Sword Tattoo Parlour in Apeldoorn.

Edit: het vlindertje en bijtje

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 08-02-19 03:45, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Naam aangepast

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 00:21

Vet!! Maar eh.. ben je nou net klaar? :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 00:24

Hiraeth schreef:
Vet!! Maar eh.. ben je nou net klaar? :D

Nee haha om kwart over 6 al, maar ben eerst uit eten gegaan :D

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 00:33

Wauw, heel gaaf! <3

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 01:11

_Karlijn schreef:
Na 4 uur *\o/*

[ [url=m/W9RXD4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij loopt helemaal rond met verschillende bloemen en een vlindertje en een bijtje. Als ik betere foto's van rondom heb zal ik die ook plaatsen :)
Deze is wederom gezet door Carlos Luelmo van Black Sword Tattoo Parlour in Apeldoorn.

Edit: het vlindertje en bijtje

[ [url=m/lwLZuR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GkHLeC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had zijn naam fout geschreven :o (of mijn telefoon eigenlijk.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 01:55

Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een goede eerste mail die je stuurt als je een afspraak wilt maken voor een nieuwe tattoo? Ik heb al een concept getypt maar ik heb niet t idee dat het op deze manier goed over komt.