-aantal km's met loopschoenen: ik had mizuno's en ik voelde echt al dat ik kleine pijntjes kreeg na 650 km, dus die heb ik snel vervangen. Met mijn asics kan ik er meestal 800-1000 doen. Dus hangt ook heel erg af van schoen tot schoen en wat je ermee doet denk ik. Ik vind dat je tegenwoordig heel veel van die extra zachte schoenen hebt en daar zal de demping ook sneller uitgaan. Op hardere schoenen is het verschil minder groot, lijkt mij.
Ik hoorde op een podcast dat je met de vaporfly's en soortgelijken maar 100km kan lopen, dus die kosten je 2.5 euro per km

Hebben jullie deze al gezien? Precies klompen https://www.sport.be/running/nl/nieuws/ ... _ID=887203
-NikieV welkom hier! Ik kan geen hardlopers met hypermobiliteit en kan je geen tips geven. Ik denk dat de tips van ontherun (stabilisatie-oefening en rustig opbouwen) hier zeker waardevol zijn!
-Memuska je bent zo lekker bezig en je enthousiasme werkt aanstekelijk hoor! Leuk foto's ook!
-Hinke welkom terug. Veel succes met je kika-run en het verzamelen van sponsorgeld!
-Mama3 je mag ook trots op jezelf zijn hoor! Show gerust je loopomgeving, we houden van foto's!