[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 15:14

Mijn tattoo op mijn rug ging ook na 3 dagen al vervellen, net als die op mijn ribben. Ik smeerde ook genoeg, mijn huid geneest gewoon heel snel. Insmeren kan niet zelf op die plek, of nou ja, met heel veel moeite een beetje. Ik heb daar gelukkig een vriend en lieve collega's voor *D :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 15:15

Mijn tattoos beginnen ook altijd heel snel met vervellen. Is verder niet erg, gewoon goed vettig houden. Elke paar uur een heel dun laagje Bepanthen (zoals Yasmine zegt echt niet elk uur, dan smeer je hem dicht.. eerder gewoon twee of drie keer per dag standaard en als het heel erg jeukt of trekt een extra laagje) en eens per dag even goed afspoelen en er zacht met je handen overheen gaan zodat de loszittende velletjes meekomen. Zo lang het geen grote lappen vel zijn die eraf vallen is het niet erg. In ieder geval niet gaan peuteren aan de korstjes, dan kan het zijn dat je een stukje meetrekt waar inkt aan vast zit.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 15:24

Mij werd trouwens aangeraden de tattoo zo warm mogelijk af te spoelen jeetje dat was hel in begin.
Maar geen korstje gehad en wat vervellen.
Ik heb in mei weer een tekenafspraak gaat nu om twee sleeves incl borstkas. weer black and grey en weer Chinese stijl . Dit keer de naga Kanya vrouwelijke versie en mannelijke versie . Heeft weer, net als de Quan Yin op mijn rug veel betekenis voor mij. Maar goed eerst maar het volledige ontwerp maken

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:05

Willl65 schreef:
Mij werd trouwens aangeraden de tattoo zo warm mogelijk af te spoelen jeetje dat was hel in begin.
Ik heb in mei weer een tekenafspraak gaat nu om twee sleeves incl borstkas. weer black and grey en weer Chinese stijl . Dit keer de naga Kanya vrouwelijke versie en mannelijke versie . Heeft weer, net als de Quan Yin op mijn rug veel betekenis voor mij. Maar goed eerst maar het volledige ontwerp maken

Bij mij zeiden ze eerst de koude douche erop, zodat de poriën eerst dicht gaan

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:07

Afbeelding
Dit is hem dan geworden

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:27

nardxash schreef:
[ [url=m/k2oXFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is hem dan geworden

Gaaf zeg! Veel pijn gehad?

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:54

xxcleeoo schreef:
nardxash schreef:
Dit is hem dan geworden

Gaaf zeg! Veel pijn gehad?

Ja best wel voornamelijk bij me kuit

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:05

xxcleeoo schreef:
Willl65 schreef:

Bij mij zeiden ze eerst de koude douche erop, zodat de poriën eerst dicht gaan

Tis voor mij alweer even geleden maar zou gord kunnen dat ik dat eerst eenmalig moest doen . Ik herinner mij alleen die zo heet mogelijke afspoelbeurt dat was op dat moment wel pittig pfff

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:05

Yasmine schreef:
Elk uur is wel wat overkill, 2 à 3 keer per dag Bepanthen is ruim voldoende.

Bij mijn vorige tattoos deed ik het om de paar uur, wanneer dat m'n vel trekkerig aan ging voelen. Op de één of andere manier begint deze op mijn rug heel snel te trekken omdat 'ie droog is, dus ik smeer best flink om die reden. Elke keer maar een heel mini dun laagje, maar bedankt voor je reactie; zal er op letten dat ik niet teveel ga smeren.

Helene83 schreef:
Hoe kom je er eigenlijk bij zo achter op je rug..
Of ben ik gewoon oud en stijf? :')

Ik ben enorm hypermobiel in mijn gewrichten en heb lange armen, dus dat komt dit keer goed uit :Y)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:28

Ik lees hier alleen maar van mensen dat tattoeages op de kuit nogal pijnlijk zijn.. dat maakt me er niet echt geruster op. Ik ben nogal kleinzerig :\ .
Nog 5 weken wachten, het schiet al op.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:10

Supervixen, hangt van de persoon af. Ik vond mijn tattoo op mijn kuit een eitje :) Deed bij mij helemaal geen pijn.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:49

Ik vond die op de zijkant van mijn pols ook hevig vervelend/irritant, die op mijn ribben dan weer totaal niet!

Apart dat dat bij iedereen zo verschilt! Want ik heb namelijk totaal geen vet op mijn lijf en die op mn ribben stelde voor mij dus geen bal voor.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 19:14

nardxash schreef:
Dit is hem dan geworden

Prachtig!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 19:33

Bij mijn rugtattoo gebruikte ik een keukenspatel als ik manlief zijn handen niet in de buurt had :+ Die oranje van Tupperware, ben er best wel handig mee geworden :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 19:43

Tieneke schreef:
Bij mijn rugtattoo gebruikte ik een keukenspatel als ik manlief zijn handen niet in de buurt had :+ Die oranje van Tupperware, ben er best wel handig mee geworden :')

:') _/-\o_

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 20:10

Tieneke schreef:

Haha ja hier ook!! Ik heb de blauwe :')

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 20:34

De pijn was bij allebei mijn tattoos echt het minste waar ik me zorgen om maakte. Dat moment van pijn weegt zó niet op tegen de rest van je leven plezier van een mooie tattoo hebben :D Die pijn ben je ook zo weer vergeten.

Ik was veel banger dat ze een foutje maakten :') Had ik tijdens de voorbereiding ook gekscherend gezegd (bij mn laatste). Toen hij klaar was veegde hij de tattoo af, keek er even naar en zei: "oliebol...... *stilte*, wat mooi!" :') Ik schrok me dood _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 20:35

Oh zo herkenbaar Karlijn :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 21:24

Lau schreef:
Tieneke schreef:

Haha ja hier ook!! Ik heb de blauwe :')

Handig he :') :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:10

Jaa echt extreem handig!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 09:06

Die rug bloem & skull zijn beide erg mooi! <3

Rug tattoo's vind ik zo jammer dat je er zelf zo weinig van ziet. Pols/ arm zie je meer. Ik zit te denken om misschien om de paardenbloem nog wat te zetten meer naar rug en schouder. Iets zachts & vrouwelijke, net zoals de paardebloem. Die is trouwens super genezen <3 zal nog even foto zoeken welke niet zo bloot is :D

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 09:10

Afbeelding
<3

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 11:41

Mooi die van hier boven!!! Ik liet me rug insmeren, helemaal niet verder nagedacht haha..

Wat vinden jullie? Ik heb een tekst op me been maar wil verder met rozen erom heen. Nou heb ik me arm met Mandela stijl. Vinden jullie dat je been dan kan doorlopen in realistisch over liever 1 stijl houden?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 11:48

Jaimy, is maar net wat jij mooi vind! Ik heb zwarte sterren op mijn schouder en een realistische roos en vlinder op mijn kuit, in kleur. Zie mezelf ergens anders ook nog wel een watercolour tattoo krijgen :+
Als het jou niet stoort ofzo, dan maakt de mening van anderen ook niet uit.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 11:49

jaimy10 schreef:
Mooi die van hier boven!!! Ik liet me rug insmeren, helemaal niet verder nagedacht haha..

Wat vinden jullie? Ik heb een tekst op me been maar wil verder met rozen erom heen. Nou heb ik me arm met Mandela stijl. Vinden jullie dat je been dan kan doorlopen in realistisch over liever 1 stijl houden?

Ik denk dat je mandala bedoelt, want dit is Mandela :D https://www.conoscenzealconfine.it/wp-c ... 6577aa.jpg