Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willl65 schreef:Mij werd trouwens aangeraden de tattoo zo warm mogelijk af te spoelen jeetje dat was hel in begin.
Maar geen korstje gehad en wat vervellen.
Ik heb in mei weer een tekenafspraak gaat nu om twee sleeves incl borstkas. weer black and grey en weer Chinese stijl . Dit keer de naga Kanya vrouwelijke versie en mannelijke versie . Heeft weer, net als de Quan Yin op mijn rug veel betekenis voor mij. Maar goed eerst maar het volledige ontwerp maken
xxcleeoo schreef:Willl65 schreef:Mij werd trouwens aangeraden de tattoo zo warm mogelijk af te spoelen jeetje dat was hel in begin.
Maar geen korstje gehad en wat vervellen.
Ik heb in mei weer een tekenafspraak gaat nu om twee sleeves incl borstkas. weer black and grey en weer Chinese stijl . Dit keer de naga Kanya vrouwelijke versie en mannelijke versie . Heeft weer, net als de Quan Yin op mijn rug veel betekenis voor mij. Maar goed eerst maar het volledige ontwerp maken
Bij mij zeiden ze eerst de koude douche erop, zodat de poriën eerst dicht gaan
Yasmine schreef:Elk uur is wel wat overkill, 2 à 3 keer per dag Bepanthen is ruim voldoende.
Helene83 schreef:Hoe kom je er eigenlijk bij zo achter op je rug..
Of ben ik gewoon oud en stijf?
jaimy10 schreef:Mooi die van hier boven!!! Ik liet me rug insmeren, helemaal niet verder nagedacht haha..
Wat vinden jullie? Ik heb een tekst op me been maar wil verder met rozen erom heen. Nou heb ik me arm met Mandela stijl. Vinden jullie dat je been dan kan doorlopen in realistisch over liever 1 stijl houden?