Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maris schreef:Sonja_vR schreef:Inmiddels al best wat geld gespendeerd aan skincare van budget tot higher end en het kan allemaal de kliko in ivm reacties(van puistjes tot knallend rode uitslag en jeuk) of het voed niet voldoende
Ik had je de link naar de site van Jetske Ultee al gegeven toch ? Daarvan word je echt een stuk wijzer. Vooral over wat er niet in een crème moet zitten. Pai ken ik eigenlijk niet zo, heb het product ook nog niet als aanrader gezien bij Jetske ( sommige crèmes van eucerin en decubal wel ).
Ik weet niet of je al besteld hebt, maar rio rosa heeft ook een 100 % rozenbottel olie, dis is vast goedkoper....
edit: even bij pai-producten gekeken. Jetske "keurt" deze niet goed vanwege aanwezigheid van parfum en geurstoffen, die kunnen irriterend werken. Hoeft dus niet he ?!
Sonja_vR schreef:[Heb idd wel eens op de site van ultee gekeken... maar er staan ook een aantal dingen tussen de aanraders waar ik hartstikke allergisch op reageer.
Edit: even bij de sensitive lijn gekeken op de s8te van pai zelf. ... maar er zit hier geen parfum in of andere losse geurstoffen... wel een hoop oliën etc die er voor allerhande redenen in zitten
Drunksheep schreef:Ik ga nu eindelijk een keer doorpakken met een goede skin care routine. Mijn droge huid en rosacea beginnen nu echt vervelend te worden. Ik weet dat rosacea alleen met lasertherapie te verminderen is, maar met de nieuwe Redness Relief lijn van Paula's Choice schijnen de heftige reacties een stuk minder te worden. Bestel nu een aantal proefverpakkingen, en als dat bevalt bestel ik de fullsize verpakkingen. Ben benieuwd
Drunksheep schreef:Ik zal zeker even laten weten hoe het bevalt!
En ik hoor altijd veel goeds over Morphe en Zoeva wat kwasten betreft!
Drunksheep schreef:Ik ga nu eindelijk een keer doorpakken met een goede skin care routine. Mijn droge huid en rosacea beginnen nu echt vervelend te worden. Ik weet dat rosacea alleen met lasertherapie te verminderen is, maar met de nieuwe Redness Relief lijn van Paula's Choice schijnen de heftige reacties een stuk minder te worden. Bestel nu een aantal proefverpakkingen, en als dat bevalt bestel ik de fullsize verpakkingen. Ben benieuwd
ralphtdw schreef:Drunksheep schreef:Ik zal zeker even laten weten hoe het bevalt!
Oke thanks ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Ok ja zat ook te denken aan zoeva maar denk wacht hier even de reactie af. Want wil ongeveer set van rond de 100 euro
ralphtdw schreef:Drunksheep schreef:Ik zal zeker even laten weten hoe het bevalt!
Oke thanks ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Ok ja zat ook te denken aan zoeva maar denk wacht hier even de reactie af. Want wil ongeveer set van rond de 100 euro