Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:38

Hvelreki schreef:
Gisteren een nieuwe koraalkleurige lipstick gehaald. Zo'n fan van met het mooie weer! <3

Welke? :D
Ik heb nu 3 koraal lipsticks waaronder laatst die van MAC met dat setje, draag koraal inderdaad eigenlijk alleen in de zomer. Fijn kleurtje.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:50

Djilna schreef:
Wat ben ik trouwens blij met mijn Anastasia browwiz! Was zo bang dat ik het weer te hard vond, zeg maar dat het weinig pigment heeft waardoor je best wat druk moet zetten. Trek dan regelmatig tijdens het bij/intekenen wenkbrauwhaartjes onbedoeld eruit. Maar de browwiz is super fijn :+: Dus nu kan ik afhankelijk van hoe sterk ik de wenkbrauwen wil de poeder gebruiken, browwiz of beide :)

Jizz lips? Die ken ik niet :D
Maar Faux, Brave enzo staan mij denk ik niet. Wil het ook niet testen, want scheelt weer wat voor de wishlist :')

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:51

Is het zo dat met koraal je tanden geel lijken? :) die kleur spreekt me zo ontzettend aan, maar ik ben bang dat mijn tanden dan geel tonen

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 22:56

Oh haha, dank voor de illustratie :D Nee dat is niets!

Eight, hangt van de koraaltint af. Sommigen neigen meer naar roze anderen meer naar oranje. Die laatste laten je tanden eerder geel lijken dan de meer roze.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:27

Djilna schreef:
Hvelreki schreef:
Gisteren een nieuwe koraalkleurige lipstick gehaald. Zo'n fan van met het mooie weer! <3

Welke? :D
Ik heb nu 3 koraal lipsticks waaronder laatst die van MAC met dat setje, draag koraal inderdaad eigenlijk alleen in de zomer. Fijn kleurtje.

Eentje van L'oreal, nummer 373! Heerlijke kleur <3 Ik heb er nu 2, eentje van Mac en deze. Deze is wat meer sheer, dus perfect voor alledag.

Eight ik heb echt totaal geen witte tanden ^) Daarom draag ik alleen de wat meer koele koraaltinten, dat zijn dus inderdaad de wat meer rozige. Nu moet ik zeggen dat mijn tanden er niet witter op worden, itt bij koele rode lipstick. Maar geler worden ze ook niet. (Met de roze koraaltinten iig, de meer oranje durf ik niet aan)

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:48

@ humbug.

Het is ook een erg gewaagde kleur, heel licht.
Hij was voor mij te flets, maar nu met een paarse lippotlood is die prachtig.

@ djilna

Ja idd, ik vond het ook heel zonde, nu niet meer gelukkig :D

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:13

Hoi!

ik heb een vraagje, en ik hoopte dat iemand hier me kan helpen.

ik heb rode pleken op mijn wangen, vlakbij mijn kaak, waar ik niet erg blij mee ben.
hoe kan ik dit een beetje subtiel bedekken?
Ben pas 15, dus wil liever niet plamuren. :o
Heeft iemand een tip om te zorgen dat de roodheid een beetje gecamoufleerd kan worden?

Alvast erg bedankt!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 19:17

Met een groene concealer :)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:21

Groen?
Ehmm, dat snap ik niet helemaal?
Dan wordt het toch veel erger?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:14

Nee, groen is de complementaire kleur van rood dus heft het op. Als je er daarna gewoon je eigen kleur concealer overheen doet zie je er niets meer van. (:

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:15

oooo, zo :o
Ga het proberen!
Wat is een goe merk?
Liefst niet al te duur, maar heb ook nog een gevoelige huid, dus kan ook iet van een of ander troepje zijn gemaakt.
Ben altijd lekker lastig :D

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:35

Juliette61 schreef:
Ga het proberen!
Wat is een goe merk?
Liefst niet al te duur, maar heb ook nog een gevoelige huid, dus kan ook iet van een of ander troepje zijn gemaakt.

Catrice heeft een mooi concealer palletje waar een groene concealer in zit.
Ook zitten er andere kleuren bij in.

Verder zijn er wat nieuwe dingen in het assortiment gekomen, en ik weet het niet zeker
maar volgensmij heeft essence ook een losse groene concealer nieuw in het assortiment.
Je zou even kunnen kijken bij de kruidvat dus.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:39

@Kaatje, dat superhandige palletje verkoopt Catrice helaas niet meer. :( Superjammer, want hij was echt meer dan prima.

Even een sidenote: Ik begin het lippen overtekenen eindelijk een beetje onder de knie te krijgen, yay :+ Dan vraag jij je af, waarom zou je dat willen? Nou, ik heb echt megadunne lippen, en hoewel ik erop zich geen problemen mee heb zou ik af en toe wel eens wat groter/voller ogende lippen willen hebben :) Staat en voelt wat vrouwelijker vind ik :Y)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 06:56

kaatje888 schreef:
Juliette61 schreef:
Ga het proberen!
Wat is een goe merk?

Catrice heeft een mooi concealer palletje waar een groene concealer in zit.
Ook zitten er andere kleuren bij in.

Verder zijn er wat nieuwe dingen in het assortiment gekomen, en ik weet het niet zeker
maar volgensmij heeft essence ook een losse groene concealer nieuw in het assortiment.
Je zou even kunnen kijken bij de kruidvat dus.

Heel erg bedankt! :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:16

Kreeg mn ooglook slecht op de foto met dat rotlicht maar voor t idee :)
Op mn lippen faux

Afbeelding

Afbeelding

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:29

je ogen zijn heel mooi geworden Suus!. Lijkt een beetje op marlene dietrich :).

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:01

Tytonidae schreef:
@Kaatje, dat superhandige palletje verkoopt Catrice helaas niet meer. :( Superjammer, want hij was echt meer dan prima.

Even een sidenote: Ik begin het lippen overtekenen eindelijk een beetje onder de knie te krijgen, yay :+ Dan vraag jij je af, waarom zou je dat willen? Nou, ik heb echt megadunne lippen, en hoewel ik erop zich geen problemen mee heb zou ik af en toe wel eens wat groter/voller ogende lippen willen hebben :) Staat en voelt wat vrouwelijker vind ik :Y)

Raar, ik zag het palletje vandaag nog in de kruidvat ?
nja haha.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 20:13

Wat staan die kleuren allemaal mooi bij jou zeg Suus!

petravdmeerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:29

Vorige week dan eindelijk m'n wenkbrauwen laten harsen, ben er erg blij mee. :D Heb nu alleen nog een kwastje van Leco, maar vind dit niet erg fijn om de poeder mee aan te brengen. Volgende week die van Anastasia maar even halen.

Hier draag ik de medium brown poeder van Anastasia en de double wear van Estee Lauder.
Afbeelding

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:16

Haha lastig altijd hè Suus, dat licht! :)) Vind het wel een mooie look! :j
Wat bij mij altijd wel goed werkt is met flits een foto maken, de kleuren komen dan misschien nog steeds niet helemaal waarheidsgetrouw over maar meestal wel beter dan zonder flits. Haha hoop alleen niet dat ik er ooit blind van word ofzo, altijd die flits in m'n oog. :')

Netjes hoor, je wenkbrauwen zo hierboven! :)

Iemand toevallig ervaringen met Tan de Soleil van Chanel? Zowel de bronzer als de highlighter. Ik heb twee €5 kortingsbonnen van Ici Paris (had blijkbaar nogal veel punten op m'n kaart :)) ) dus wil er denk ik een van die producten mee kopen. Of iemand nog andere aanraders? Geen lipsticks, die koop ik liever bij MAC of als er 40% is. :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:32

Heeft iemand tips voor een goede waterproof mascara?
Mijn favoriet, de one by one mascara van mamaybelline gaat uit het assortiment :( .

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:32

Hebben jullie dat ook, als je eyeliner gebruikt voor een lijntje boven je ogen, dat je na een uur al vegen op je oogleden hebt zitten?
Wat kan ik doen om dit te voorkomen?
Ik wrijf niet in mijn ogen en heb vele soorten eyelinerpennen geprobeerd.. dure, goedkope, gewone, waterproof, smudgeproof en allemaal blijven ze afgeven..

Wie heeft de oplossing?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:52

Heb er eigenlijk alleen maar last van als ik verder geen gezichtsmake-up op heb.
Als ik dat wel opheb neem ik mijn oogleden altijd mee met afpoederen, dat helpt wel. :) En anders zou je ook nog oogschaduwbasis op kunnen doen en dat ook nog afpoederen of een huidskleurige oogschaduw erop. :) Komt doordat je oogleden vaak een beetje vettig worden in de loop van de dag.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:59

Dankje. Dat dan toch maar is proberen..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 09:25

Wow Petra! mooi hoor!