Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaskiaB schreef:Iemand hier ervaring met het masker van de Elixer Collection, welke je een nacht moet laten inwerken?
Ik kreeg die vandaag samen met een droogshampoo in de nieuwe winkel in Amersfoort, maar zit niet te wachten op vet haar
Maureen95 schreef:Ik heb net een bestelling gedaan bij de Rituals. Mijn Tsuru foam stond nog in mijn winkelwagentje. Die heb ik nu afgerekend. Ben heel benieuwd of het nog aankomt![]()
Gister ben ik naar de opening geweest van de nieuwe Rituals winkel. Ik heb de Amsterdam Foam gekocht. Ik vond hem wel lekker ruiken. Even uitproberen. Ook heb ik een cadeaubon van € 5 gekregen omdat de winkel voor de eerste dag open was
Maureen95 schreef:Het is toch echt gelukt! Ik ben benieuwd of het morgen ook echt in het pakketje zit
[ [url=m/FZlwad.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DKyOus.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alwiene schreef:Martine schreef:De tas heb ik al (kregen de eerste 50 bestellingen bij de Bijenkorf een tijd geleden) maar heb gewoon nog een bestelling geplaatst![]()
Amsterdam geurstokjes
Karma deodorant
Karma shower oil (verjaardagscadeautje)
Volgens mij is dit een andere tas dan bij de eerste lancering!
MarliesV schreef:Ah dames, ben jullie stiekem aan het volgen. Hier ook Rituals fan!
Ben gek op mijn body cream van Chado, die ruikt zalig.
Verder vind ik de Karma heel lekker fris. Had voor de kerst 4 soorten handcreme en mijn verjaardag 4 dagen later 5 soorten doucheschuim, verwennerij!
Nemen jullie ook de nagellakjes en zo van hen? Heb een rode die heel fijn is, blijft mooi zitten en is ook nog eens makkelijk te verwijderen, wat bij rood lang niet altijd het geval is.
Maureen95 schreef:Ik heb 2 TsuruFoams binnengekregen @Courses
Ashleytjuhh schreef:Iemand die vannacht al de adventskalender gaat bestellen?
Dallista schreef:Ashleytjuhh schreef:Iemand die vannacht al de adventskalender gaat bestellen?
Ik geloof er eigenlijk geen moer van dat 'ie om 0.00 al on-line komt (de 2D, de 3D geloof ik al helemaal niets van). En ach, ik heb geen haast. Slaap is belangrijker. Die kalenders raken niet in een paar uur uitverkocht. Echt niet, ook die 3D niet.