Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:01

Vind hem te duur in verhouding.

Las wel iemand die zei dat ze een grote fles interieurparfum kocht en die overgoot in een lege cartridge. Scheelde aanzienlijk qua geld..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:19

upendo schreef:
Vind hem te duur in verhouding.

Las wel iemand die zei dat ze een grote fles interieurparfum kocht en die overgoot in een lege cartridge. Scheelde aanzienlijk qua geld..

Hoe bedoel je, in verhouding als ik vragen mag?

Oh, als dat kan dan kan dat ook ja. :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:22

Er zijn een hoop diffusers van andere merken die hetzelfde kunnen en een stuk minder duur zijn..

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:44

waarom wist ik nooit van het bestaan af van dit topic :')
ik ben een groot rituals fan xD
Het erge is dat ik elke maand moet kopen omdat ik graag die setjes wil van €40 :')

tip voor iedereen: kijk ook eens op Vinted _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Brittjuh97 op 04-09-20 22:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:47

SaskiaB schreef:
Iemand hier ervaring met het masker van de Elixer Collection, welke je een nacht moet laten inwerken?
Ik kreeg die vandaag samen met een droogshampoo in de nieuwe winkel in Amersfoort, maar zit niet te wachten op vet haar :D

Ik doe hem in al ben ik een dag thuis, s'nachts vind ik niet fijn, het idee dat alles in mn kussen trekt :')

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 23:11

Whoops, aangezien ik dat ene Amsterdam tasje al had, vond ik dat ik de andere ook maar moest hebben. En de namaste actie werkte nog, dus nog maar wat lekkers gekocht... zucht. ;-)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 23:52

Maureen95 schreef:
Ik heb net een bestelling gedaan bij de Rituals. Mijn Tsuru foam stond nog in mijn winkelwagentje. Die heb ik nu afgerekend. Ben heel benieuwd of het nog aankomt :D
Gister ben ik naar de opening geweest van de nieuwe Rituals winkel. Ik heb de Amsterdam Foam gekocht. Ik vond hem wel lekker ruiken. Even uitproberen. Ook heb ik een cadeaubon van € 5 gekregen omdat de winkel voor de eerste dag open was :D

De Tsuru collectie is al jn de outlet/sale geweest als op=op dus ik denk het niet :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 00:07

Het is toch echt gelukt! Ik ben benieuwd of het morgen ook echt in het pakketje zit :)
Afbeelding

Afbeelding

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 10:51

krijg net ook een SMS over die gratis foam en canvas tas. Goed excuus om een nieuwe parfum te gaan halen :+
Ik heb rose de shiraz al, die vind ik echt heerlijk :D nu even kijken voor een andere

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:13

De tas heb ik al (kregen de eerste 50 bestellingen bij de Bijenkorf een tijd geleden) maar heb gewoon nog een bestelling geplaatst :))

Amsterdam geurstokjes
Karma deodorant
Karma shower oil (verjaardagscadeautje O:) )

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:48

Martine schreef:
De tas heb ik al (kregen de eerste 50 bestellingen bij de Bijenkorf een tijd geleden) maar heb gewoon nog een bestelling geplaatst :))

Amsterdam geurstokjes
Karma deodorant

Volgens mij is dit een andere tas dan bij de eerste lancering!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:07

Maureen95 schreef:
Het is toch echt gelukt! Ik ben benieuwd of het morgen ook echt in het pakketje zit :)
[ [url=m/FZlwad.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DKyOus.jpg]Afbeelding[/url] ]

En? ;)

Alwiene schreef:
Martine schreef:

Amsterdam geurstokjes
Karma deodorant

Volgens mij is dit een andere tas dan bij de eerste lancering!

Van wat ik hoorde is dit inderdaad een ander soort tas :) Ik heb er zelf ook eentje liggen van de lancering van vandaag, best een leuke tas! :) Vooral als hebbeding, maar totes zijn ook gewoon enorm handig :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:20

MarliesV schreef:
Ah dames, ben jullie stiekem aan het volgen. Hier ook Rituals fan!

Ben gek op mijn body cream van Chado, die ruikt zalig.

Verder vind ik de Karma heel lekker fris. Had voor de kerst 4 soorten handcreme en mijn verjaardag 4 dagen later 5 soorten doucheschuim, verwennerij!

Nemen jullie ook de nagellakjes en zo van hen? Heb een rode die heel fijn is, blijft mooi zitten en is ook nog eens makkelijk te verwijderen, wat bij rood lang niet altijd het geval is.

Ik heb geen nagels, dus gebruik geen nagellak.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:04

Als het een andere tas is zou dat goed zijn :D

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:18

Ik heb net een bestelling gedaan maar moest gewoon verzendkosten betalen terwijl ik meer dan 60 euro kwijt was. Heb het maar betaald en ze een bericht gestuurd, ben benieuwd.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 17:38

Ik heb 2 TsuruFoams binnengekregen @Courses :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 19:34

Maureen95 schreef:
Ik heb 2 TsuruFoams binnengekregen @Courses :D

Wat grappig: tijd geleden had ik dat dus ook met Dao: was niet meer te koop maar ik had hem nog in mijn mandje zitten na 2 maanden ofzo. Dus afgerekend en idd gekregen!

Bij sommige sites verdwijnt je inhoud gewoon, maar deze houdt het blijkbaar vast?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 19:55

Ja heel apart! Ik heb denk ik geluk gehad! Want op mijn pc stonden er geen producten in mijn winkelmandje. Toen ik in de app keek, had ik de Tsuru foam en olie erin staan. Er stond bij dat de olie niet beschikbaar was, maar de foam stond nog gewoon open :D Dus 2 besteld. Ik had er eigenlijk meer moeten bestellen _O-

Nog even een vraagje. Ik ga mijn Tsuru fragrancesticks verkopen. 1x een uurtje gebruikt maar de geur is te heftig. Voor hoeveel kan ik deze denk jullie verkopen? Ik heb heb op de verkoopgroep gezet dat ik wil ruilen tegen een foam en douchelolie. Is dit reeël?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 22:54

Over de prijs van gebruikte sticks durf ik niets te zeggen, wat de gek ervoor geeft denk ik. Maar die Tsuru sticks zijn HEEL ERG lekgevoelig, de meeste hebben al problemen gehad onderweg toe ze nog dicht waren (veel flesjes hebben schade door het lekken bovenaan) dus ik zou er bepaald niet om staan te springen om die dingen te (laten) verzenden :=

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 23:08

Ik heb hem nu met iemand van de rituals groep geruild. Ik krijg er een foam en olie voor :D Dankjewel Alwiene voor de tip! Ik zorg dat het goed ingepakt is. Hopelijk komt alles heel over...

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 21:51

Iemand die vannacht al de adventskalender gaat bestellen?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 22:05

Ashleytjuhh schreef:

Ik geloof er eigenlijk geen moer van dat 'ie om 0.00 al on-line komt (de 2D, de 3D geloof ik al helemaal niets van). En ach, ik heb geen haast. Slaap is belangrijker. Die kalenders raken niet in een paar uur uitverkocht. Echt niet, ook die 3D niet.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 22:13

Ashleytjuhh schreef:

Yep, ik ben iig voornemens te checken of hij erop staat om 0.00u en indien ja, te kopen. Ik ga voor de dure.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 00:05

Dallista schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ik geloof er eigenlijk geen moer van dat 'ie om 0.00 al on-line komt (de 2D, de 3D geloof ik al helemaal niets van). En ach, ik heb geen haast. Slaap is belangrijker. Die kalenders raken niet in een paar uur uitverkocht. Echt niet, ook die 3D niet.

En je hebt verdorie gelijk, 0.00 uur en niets nakkes nada, wehhhh -O- -O-

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 05:07

Alwiene schreef:
0.00 uur en niets nakkes nada, wehhhh -O- -O-

Sorry. |( Maar kan jij je herinneren de laatste keer dat er ook echt iets om 0.00 live kwam op die site? Ik niet.
Afwachten dan maar weer... :(:)