Hij kwam me bekend voor.. Ik ben vorige week bij dezelfde artist geweest voor het portret van mijn hondje!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:ayla31 schreef:Hoi mag ik hier iets vragen? Heb gister mijn tattoo op mijn arm laten zetten de tekst born to die aan de zeikant niet groot denk zo'n 10 cm. Tattoo artist zei tegen mij 3 keer per dag insmeren met vaseline, nu ben ik wel weer heel eigenwijs bezig door niet te luisteren en het in te smeren met sudocreme omdat ik dat zelf fijner vind en ziet dat het sneller geneest. Heel verhaal maar waar het op neerkomt, dit is nu de volgende dag, behoorlijk ingeslinkt, totaal geen jeuk en het geneest super goed: hoelang MOET je blijven smeren?
Hou de tattoo vochtig. Zodra dei droog wordt gaat het jeuken en zeer doen. Let er dus gewoon op dat je smeert als ie droog wordt. Voor de ene is dat 5 keer per dag, voor de ander 2 keer per dag.
_Karlijn schreef:Waarom niet gewoon met Bepanthen? Wordt geloof ik door de meeste artiesten geadviseerd.
Robynn schreef:Ik hoorde vandaag zoiets geks!
Vriendin van mij heeft gisteren de lijnen van een tattoo laten zetten en de artiest zei dat de folie er 3 dagen om moest blijven zitten?? Wel verversen natuurlijk. Is ook gewoon een erkende shop, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. Lijkt mij (vooral met dit weer) nou niet echt hygiënisch? Heeft 1 van jullie er wel eens van gehoord?
Authentic schreef:Robynn schreef:Ik hoorde vandaag zoiets geks!
Vriendin van mij heeft gisteren de lijnen van een tattoo laten zetten en de artiest zei dat de folie er 3 dagen om moest blijven zitten?? Wel verversen natuurlijk. Is ook gewoon een erkende shop, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. Lijkt mij (vooral met dit weer) nou niet echt hygiënisch? Heeft 1 van jullie er wel eens van gehoord?
Jahoor dat is mij door Candy Cane ook aangeraden toen ze me enkele jaren geleden heeft geprikt. Ook in de zomer.
Authentic schreef:Ik meen me te herinneren dat door de folie + laagje bepanthen het zacht genoeg blijft om de korstjesperiode over te slaan. Daar heb ik zelf namelijk ook nauwelijks last van gehad.
Robynn schreef:Authentic schreef:Ik meen me te herinneren dat door de folie + laagje bepanthen het zacht genoeg blijft om de korstjesperiode over te slaan. Daar heb ik zelf namelijk ook nauwelijks last van gehad.
Ok, dat klinkt opzich wel logisch ja, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit echte korsten heb gehad en de folie echt maximaal 3 uur om hou of als hij in de avond is gezet de volgende ochtend eraf haal. Maar dat is bij iedereen zo enorm verschillend.
Heb trouwens nog wel een foto van mijn beginnende sleeve![]()
Niet een hele duidelijke foto, maar het is voor het idee. Halve mandala met enkel lijnwerk en dotwerk.
[ [url=m/fO8dqH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zit hij er net een dag op en het "kleurverschil" komt door de flits