ik heb voorheen Shred gedaan nadat ik daar een enkel blessure van kreeg mee gestopt. Ik ga nu beginnen aan Ripped, bij shred vond ik het jammer dat er geen rustdag in zat en daarom heb ik nu gekozen voor ripped! Ga nu beginnen! Ben benieuwd
Level 3 is pittig Level 1 ging ook bagger, 2 ging super, en 3 vind ik echt pffff...
In het weekend lukt shredden mij niet. Te druk met werken, en andere dingen, slecht excusses eigenlijk. Maar trek het dan gewoon niet. Dus nog 7 keer shredden level 3. En dan six week six pack gecombineerd met banish fat dinges denk ik. 3 dagen 6w6p (Ma, Woe, Vrij?) en dan Banish Fat .... (Di en Do) en iets in het weekende als ik tijd heb
Aight
Geplaatst: 11-03-13 17:42
welke programma's van jillian michaels zijn er eigenlijk? ik zie al het 6wp6pack enzo voorbij komen, ik denk dat ik ripped na de shred ga doen maar ik zoek eigenlijk iets om van de vet-ribbel bij mijn buik te verkleinen
Plaatselijk vet verbranden gaat helaas niet, dus dan maakt de keuze geen verschil. Maar als je wel graag je buikspieren traint, dan is 6w6p wel een goede. Al zitten die oefeningen ook in de andere programma's.
MissAnnemijn
Geplaatst: 11-03-13 17:55
Ik vind level 3 ook echt tegenvallen, pff.. Ook in m'n stopweek, motivatie is ver te zoeken
Wow Nadir wat goed! Als je al een sportschool abo hebt, dan probeer je het toch een weekje (of 2?) om het zelf te doen? Je kan altijd nog een programma beginnen
Pfff vandaag ging eigenlijk nog slechter dan gister, had ook een licht knorrende maag (te lang gewacht na mijn tussendoortje). Maar het kostte me super veel moeite allemaal en ik heb de 2e sessie plankjacks en mountainclimbers vervangen door de staande versie. Mijn schouders vonden het echt niet tof zo lang in een houding.
Nadir
Geplaatst: 11-03-13 19:38
Ariebombarie schreef:
10 cm wat ontzettend goed!!!!!!!!!
Ja maar er mocht ook best wat af hoor, na mijn zwangerschap
Bzoem, ik denk inderdaad dat ik nu maar even naar de sportschool ga en evt later nog ga beginnen. Zal eerst eens wat filmpjes van beide bekijken en dan kiezen.
*schop* Hup, shredden jij! Als je klaar bent voel je je echt heerlijk!
Kel2004
Geplaatst: 11-03-13 20:06
Ik zal ook even mn lijstje plaatsen
Helaas niet gemeten toen ik begon, wel weegschaal --> 67,8 kilo (en toen moest ik huilen ) Na dag 10 had ik inmiddels een meetlint gescoord, gewicht was ik al heel blij mee, 66,5 kilo taille 74 cm dag 20 72,5 cm navel 86 cm dag 20 80,5 cm billen 98 cm dag 20 97 cm bb links 59 cm dag 20 56 cm bb rechts 60 cm dag 20 57 cm
Armen vond ik niet boeiend, heb ik niet gedaan En op dag 20 woog ik 66 kilo, maar die cm zijn veel belangrijker dan afvallen, mijns inziens
Klinkt goed! Kilo's maken ook niet zo veel uit, maar kan je wel vertellen dat het super frustrerend is als er helemaal niks afgaat Ondanks een paar cm minder