Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Suzanne krijg je die steken alleen bij de sprintjes of ook als je het tempo gewoon even voor 5min iets hoger legt.
Grit hoe meer variatie hoe meer je de vruchten er van zal plukken en hoe leuker het ook is.
Susanne_ schreef:Greetje63 schreef:Suzanne krijg je die steken alleen bij de sprintjes of ook als je het tempo gewoon even voor 5min iets hoger legt.
Grit hoe meer variatie hoe meer je de vruchten er van zal plukken en hoe leuker het ook is.
Als ik uit mijn 'comfortzone' ga krijg ik steken, dus ook als ik even iets meer aanzet...
Ik vind overigens je Posts ook heel erg interessant om te lezen.
HouVanUtopia schreef:Hallo allemaal Ik heb een vraagje
Ik ben sinds een tijdje ook aan het hardlopen
Nu merkte ik vandaag dat ik veel vaker moest lopen dan normaal en zie ik naderhand dat mijn tempo veel hoger lag onbewust
Normaal zit ik rond de 6.40 per minuut en nu op de 5.50 per minuut
Verstandiger om een pasje langzamer te gaan en me rondje eerst te vergroten
Of gewoon dit tempo aanhouden en dan maar wat meer lopen
Visitor schreef:Ja weet ik greetje maar ik snap dat nooit, waarom dan niet ook bij de start een mat leggen?
Lijkt me wel gaaf, zo'n natuur loop!
mirriezz schreef:Jammer supervixen dat het niet zo goed ging. Wel heel leuk dat je zo met je vriend op kunt lopen!
Altijd goed toch visitor, als je je eigen tijd maar haalt!
Ik heb vandaag ook weer gelopende kleine zakloop, 7,5 km (heeft niks te maken met sinterklaas, het gebied hier heet de zak van zuid-beveland)
Het was een mooi parcours en een hele fijne sfeer, maar hell, wat een wind! Het parcours loopt voor een deel over de dijkjes in de polder daar, dus vol op de wind. Ben gelukkig niet weggewaaid.
Heb onverwacht nog 10 mensen achter me kunnen laten én onder de 50 min gelopen. Best wel trots nu
Dee_Es schreef:Leuk Mirriez! Daar ben ik geboren en getogen en een vriendin heeft er ook gelopen vandaag. Dat is dan best een overwinning he als je ondanks de wind toch vlot weet te finishen.
Greetje, jammer dat ik je niet heb gezien. Ik heb daar ook gelopen alleen dan de 6km. Mijn laatste loop was alweer meer dan een jaar geleden maar toch een nieuw PR gelopen. Het is trouwens ook mijn trainingsgebied dus ben wat dat betreft wel verwend (nu nog meer tijd hebben om vaker te kunnen lopen).
Supervixen wat een goede tijden zeg! Wel vervelend van je middenrif, ga je dan te oppervlakkig ademhalen of zo?