Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Ik vind een lippotlood altijd een beetje zonde ofzo
Veranderd de kleur vaak of krijg t idee dat de lipstick niet Perse meer hoeft.. Heb nu een translucent lipliner van kiko maar die moet ik nog testen
Deijs schreef:Trouwens, heeft er iemand hier de Theyre Real mascara van Benefit? Zo ja, ik wil graag horen hoe jij de mascara vindhij lijkt geweldig(totdat je 100 laagjes doet, bah!)
xNavatu schreef:Ik vind Benefit wel een tof merk. Mascara zou ik ook niet opnieuw kopen maar Hoola is 1 van mn favoriete producten, porefessional vind ik ook top, en zou nog wel een paar producten erbij willen.. kuch blushes en wil de boi ing concealer ook graag nog een keer proberen
Anthea schreef:Ik vind het meer een drugstore brand, verpakking vind ik wel leuk maar de producten werken voor mij niet zo. Porefessional was mijn huid niet weg van
Blondie, ik beoordeel het merk niet op basis van alleen de mascara.![]()
Ik heb de they're real!, Badgal mascara en push up liner geprobeerd, the POREfessional, high beam, lollitint, fine one one en de magic ink eyeliner. Safe to say dat 't voor mij niet werkt, samples heb ik weg gegooid en full size heb ik terug gebracht naar Sephora of weggegeven. Moet ik nog meer proberen?Mijn huid word er niet vrolijk van.