Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:29

Is dat zo? Is me nog nooit opgevallen!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:29

Suus___ schreef:
Ik vind een lippotlood altijd een beetje zonde ofzo :=
Veranderd de kleur vaak of krijg t idee dat de lipstick niet Perse meer hoeft.. Heb nu een translucent lipliner van kiko maar die moet ik nog testen

Ik heb ook zo'n doorzichtige lipliner van NYX! geen idee of het echt werkt.

Ik heb echt zin om in Groningen te gaan winkelen :D Sleek <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:30

Zeg Iris wat voor rete goedbetaalde baan heb jij eigenlijk _O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:05

Zojuist decibel geskipt dus ik zeg mag een Mac lipstick van mezelf kopen :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:07

Djilna schreef:
Is dat zo? Is me nog nooit opgevallen!

Niet? Haha ik vind de geur echt heel opvallend :D Mij stoort het op zich niet zo, maar ik weet dat veel mensen dat niet graag hebben.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:16

xNavatu schreef:
Zeg Iris wat voor rete goedbetaalde baan heb jij eigenlijk _O-

Nou ik spaar veel en als ik dat gedaan heb geef ik het bijna niet uit, en ik ben eerlijk gezegd ook een verwend kreng dat nog thuis woont dus ik heb het makkelijk :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:24

Heerlijk Deijs :D
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen 4 jaar ook erg veel geld heb uitgegeven aan internationale CEI wedstrijden en daardoor best krap zit. Maar gewoon geld te besteden hebben lijkt me heerlijk. Nu kan het soms eigenlijk niet, maar vooruit O:)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:27

Heerlijk is het absoluut!

Ik heb het qua geld gewoon niet slecht. Eerder kocht ik echt nooit wat :') maar nu heb ik ontdekt hoe leuk het eigenlijk is.

Wow CEI wedstrijden? deed je daaraan mee?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:46

Jup, planning was volgende week aan de wereldruiterspelen meedoen, WK endurance. Was ik me voor aan het kwalificeren, zit in B-kader. Alleen werd mijn paard 5 dagen voor de kwalificatiewedstrijd in mei spierbevangen :\ Dus seizoen voorbij.. 4 jaar naartoe gewerkt en dan is dat best afkicken. Sinds juni geef ik dus ineens veel meer geld aan mezelf uit :=
En weet nog niet wat ik ga doen, nog kwalificeren voor EK volgend jaar of geen CEI's meer. Kost nl erg veel tijd èn geld en momenteel weinig motivatie voor :o Sowieso rij ik momenteel erg weinig, gewoon even geen zin. Arm paard, want die loopt héél graag!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 19:41

Hey Deijs, welke kleuren van de YvesRocher lipsticks deed jij nou weg? Ik heb net dag- en nachtcremes besteld en ook 1 van die lipsticks. De Cerise Noir, de donkerste.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 19:46

Oeh die is mooi <3
Ik zal ze even hier neer typen de rest is allemaal nog verpakt tenzij anders vermeld :) :

Miel Doré
12 Marron Glacé (niet verpakt maar nooit gebruikt)
22 Corail Doux
51 Rouge Groseille
62 Rose Grenadine

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:45

Trouwens, heeft er iemand hier de Theyre Real mascara van Benefit? Zo ja, ik wil graag horen hoe jij de mascara vind :D hij lijkt geweldig(totdat je 100 laagjes doet, bah!)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:49

Ik heb 'm gehad, vond m niet super denderend. Wel goed ofzo maar niet mn favo mascara ever (:

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:51

Ah oké! mijn favo tot nu toe is Estee Lauder Sumptious :) dan moet die van benefit wel héél goed zijn :')
Wat zijn goede producten van Benefit?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:53

Hoola is mn favorite Benefit product, by far <3 En vind de blushes ook heel mooi, Dallas wil ik nogsteeds heel graag hebben en Coralista ook heel graag en en en *zucht wil terug naar the states*

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:59

Deijs schreef:
Trouwens, heeft er iemand hier de Theyre Real mascara van Benefit? Zo ja, ik wil graag horen hoe jij de mascara vind :D hij lijkt geweldig(totdat je 100 laagjes doet, bah!)

had een grote heb nu nog 2 kleintjes. hij is wel fijn maar vind de prijs tamelijk duur omdat ik een rimmel scandal eyes heb die het zelfde effect geeft. Heb hoola ook die is idd fijn. Heb vrij veel van benefit :)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 21:37

Hvlreki ik heb cranberry, swiss chocolate, ricepaper en girly samen in een palette. Echt een geweldige combi vind ik zelf.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 21:54

Oeh heb je toevallig een swatch van cranberry?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:13

Ik vind Benefit overrated.. Ben er niet zo gek van. Heb een sample gehad van de mascara maar vond 'm niet zo. :n

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:21

Ik vind Benefit wel een tof merk. Mascara zou ik ook niet opnieuw kopen maar Hoola is 1 van mn favoriete producten, porefessional vind ik ook top, en zou nog wel een paar producten erbij willen.. kuch blushes en wil de boi ing concealer ook graag nog een keer proberen :))

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:23

xNavatu schreef:
Ik vind Benefit wel een tof merk. Mascara zou ik ook niet opnieuw kopen maar Hoola is 1 van mn favoriete producten, porefessional vind ik ook top, en zou nog wel een paar producten erbij willen.. kuch blushes en wil de boi ing concealer ook graag nog een keer proberen :))

heb gimme fever van benefit is ook erg mooi. Daarnaast vind ik dat je op basis van een mascara niet het hele assortiment beoordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:30

Ik vind het meer een drugstore brand, verpakking vind ik wel leuk maar de producten werken voor mij niet zo. Porefessional was mijn huid niet weg van :=

Blondie, ik beoordeel het merk niet op basis van alleen de mascara. :=

Ik heb de they're real!, Badgal mascara en push up liner geprobeerd, the POREfessional, high beam, lollitint, fine one one en de magic ink eyeliner. Safe to say dat 't voor mij niet werkt, samples heb ik weg gegooid en full size heb ik terug gebracht naar Sephora of weggegeven. Moet ik nog meer proberen? :') Mijn huid word er niet vrolijk van. :=

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:32

Anthea schreef:
Ik vind het meer een drugstore brand, verpakking vind ik wel leuk maar de producten werken voor mij niet zo. Porefessional was mijn huid niet weg van :=

Blondie, ik beoordeel het merk niet op basis van alleen de mascara. :=

Ik heb de they're real!, Badgal mascara en push up liner geprobeerd, the POREfessional, high beam, lollitint, fine one one en de magic ink eyeliner. Safe to say dat 't voor mij niet werkt, samples heb ik weg gegooid en full size heb ik terug gebracht naar Sephora of weggegeven. Moet ik nog meer proberen? :') Mijn huid word er niet vrolijk van. :=

je zei eerder dat je een mascara geprobeerd hebt. Ik heb geen inzicht in jouw verdere aankopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:32

Omdat het over de mascara ging. 1000 maal excuses. :+ Ik zal de volgende keer de bonnetjes uploaden. :*

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:35

Anthea schreef:
Omdat het over de mascara ging. 1000 maal excuses. :+ Ik zal de volgende keer de bonnetjes uploaden. :*

doe wat je niet laten kan :j