BusyMissy schreef:Dan zie je er op de foto's gelukkig frisser uit dan dat je je voelde Leonie.
Heel knap dat je dit dan nog voor elkaar hebt gekregen en dan ook nog in een heel tof tempo!
Hoe voel je je nu? Ben je nu helemáál brak of juist wat opgeknapt door de run?
Ik was hondsmoe vooral, heb in de auto terug liggen snoozen en ben gister om 21:00 naar bed gegaan. Ik weet niet precies wat mijn lijf dwars zit maar iets zit er niet lekker. Ga bijna twijfelen of ik niet overtraind ben maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen zo net na de vakantie. Misschien gewoon een virusje dat er even uit moet komen maar niet doorzet. Ik weet het niet. Deze week even rustig aan en dan van het weekend even kijken of ik de TTM ga lopen of niet.
@tiggs, de sfeer was echt prima hoor. Alleen vorig jaar waren er zoveel mensen en muziek langs de kant, vond het echt een mega groot feest. Nu waren het vooral de georganiseerde dj's maar ik denk nog geen 10% van de mensen van vorig jaar. Dan kan ik ook gewoon in Brabant lopen ipv helemaal naar Adam te rijden. Het maakte de loop vorig jaar echt bijzonder en nu gewoon, gezellig en prima maar niet uitzonderlijk. (als je zo snapt wat ik bedoel).