Roosch schreef:Ja, klopt.en met die cijfers in combinatie met genoeg bewegen zit ik zelf zo zeg tegen de kg per week aan.
Ik ook. Een kg per week (en een chagrijnig hoofd als dat een keer niet lukt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik heb het idee, maar ik kan er totaal naast zitten, dat voor de meeste mensen hier tussen de 1500 en de 1700 kcal per dag een beetje de magische nummers zijn. Genoeg om rustig maar duidelijk merkbaar af te vallen, genoeg om nog lekker te kunnen eten (Gaucho is een kunstenaar met eten), maar niet zo veel dat je je schuldig voelt.
Wiwabalia schreef:Oh, dus die app klopt helemaal niet, vond het ookal zo weinig..![]()
Dan pak ik 1600, begin er morgen mee en kijk dan hoe ik de week doorkom en wat het doet.
Vjestagirl schreef:MoniekJ schreef:1kg per week? Ik doe toch iets verkeerd denk ik
Ik wandel er wel zo'n 100 minuten per dag bij op stevig tempo, naast alles wat ik gewoonlijk al loop. Kom iedere dag rond de 17.000 tot 20.000 stappen uit
MoniekJ schreef:Vjestagirl schreef:
Ik wandel er wel zo'n 100 minuten per dag bij op stevig tempo, naast alles wat ik gewoonlijk al loop. Kom iedere dag rond de 17.000 tot 20.000 stappen uit
Ik wandel ook heel veel en meestal kom ik wel op de 20.000 stappen. Het is denk ik ook wel, omdat ik laatste tijd veel hypo’s heb en dus wel extra moet eten. Probeer het nu zo te doen dat ik eind vd dag wat calorieën over heb om een hypo te kunnen oplossen zonder eroverheen te gaan.
Op het begin viel ik ook wel zoveel af hoor, alleen nu gaat het met 1kg per maand. Ach zolang het er maar vanaf gaat, toch?
Wiwabalia schreef:Oh, dus die app klopt helemaal niet, vond het ookal zo weinig..![]()
Dan pak ik 1600, begin er morgen mee en kijk dan hoe ik de week doorkom en wat het doet.
Vjestagirl schreef:Oh, en als je kcal gaat tellen: de devil is in de details. Een eetlepel olijfolie om in te bakken is 113 kcal (en een eetlepel is echt niet heel veel ben ik achter). Een half zakje croutons 80. Noten zijn absoluut een gezonde snack, maar die staan bol van de vetten en daarmee van de kcal. Dus als je gaat tracken: vergeet ook niet om dit soort dingen in te voeren, net als je drinken.
Wiwabalia schreef:Vjestagirl schreef:Oh, en als je kcal gaat tellen: de devil is in de details. Een eetlepel olijfolie om in te bakken is 113 kcal (en een eetlepel is echt niet heel veel ben ik achter). Een half zakje croutons 80. Noten zijn absoluut een gezonde snack, maar die staan bol van de vetten en daarmee van de kcal. Dus als je gaat tracken: vergeet ook niet om dit soort dingen in te voeren, net als je drinken.
Goeie! Olijfolie is denk ik wel het gezondste om in te koken? Of is er nog een alternatief?