Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:tienus63 schreef:‘Gelukkig’ zijn er ook altijd mensen met een rotsvast vertrouwen.
Grote kerk in Staphorst wil vooralsnog kerkdienst door laten gaan.
Ipv 2300 man in de kerk, 4 vakken van 600 man.
Feesten en evenementen in de gemeente zijn volgens richtlijn gecanceld.
https://www.facebook.com/10000236939747 ... 19027/?d=n
Het kan daar weleens onrustig gaan worden.......
Zelfs de IS heeft meer verstand; die verbieden hun leden naar coronagebied te gaan.
Dus als voordeel van deze hele oliebol hoeven we hier gelukkig niet te vrezen voor aanslagen de komende tijd.
Gelukkig is dat zwarte kousengebied vrij honkvast, dus als het daar uitbreekt dan sterft dat soort religieuze domheid in elk geval weer 'n stukje uit.
Ladyson schreef:marleen_usar schreef:Hoe doen ze dat als je gaat trouwen en je geeft een feest?
Op social media van mijn trouwlocatie zag ik dat ze de regel max. 100 personen aanhouden.
xmarritw schreef:Ik heb het topic niet helemaal bijgelezen dus misschien dat deze vraag dubbel gesteld is. Maar weet iemand hoe het komt dat in Nederland nog niemand genezen is terwijl dat in de meeste andere landen wel zo is?
xmarritw schreef:Ik heb het topic niet helemaal bijgelezen dus misschien dat deze vraag dubbel gesteld is. Maar weet iemand hoe het komt dat in Nederland nog niemand genezen is terwijl dat in de meeste andere landen wel zo is?
elnienjo schreef:tienus63 schreef:‘Gelukkig’ zijn er ook altijd mensen met een rotsvast vertrouwen.
Grote kerk in Staphorst wil vooralsnog kerkdienst door laten gaan.
Ipv 2300 man in de kerk, 4 vakken van 600 man.
Feesten en evenementen in de gemeente zijn volgens richtlijn gecanceld.
https://www.facebook.com/10000236939747 ... 19027/?d=n
Het kan daar weleens onrustig gaan worden.......
Zelfs de IS heeft meer verstand; die verbieden hun leden naar coronagebied te gaan.
Dus als voordeel van deze hele oliebol hoeven we hier gelukkig niet te vrezen voor aanslagen de komende tijd.
Gelukkig is dat zwarte kousengebied vrij honkvast, dus als het daar uitbreekt dan sterft dat soort religieuze domheid in elk geval weer 'n stukje uit.
Ladybird schreef:xmarritw schreef:Ik heb het topic niet helemaal bijgelezen dus misschien dat deze vraag dubbel gesteld is. Maar weet iemand hoe het komt dat in Nederland nog niemand genezen is terwijl dat in de meeste andere landen wel zo is?
In Nederland zijn ook mensen genezen. Daar word alleen meer lokaal aandacht aan gegeven ipv landelijk
MoniqueT schreef:@smilies: het zou inderdaad onder punt 8 kunnen vallen. En heel eerlijk? Ik voel me niet verantwoordelijk voor de kippen van iemand die gewoon voor 8 weken per jaar zonodig dieren wil houden en ze de rest van het jaar aan een ander over laat (die geen nee durft te zeggen en met twee gebroken polsen zit en het dus weer moet overlaten aan haar dochter die haar dus nu ook verzorgt ... bla bla). Sorry, maar dan gaan ze maar bij iemand in de soep, hoe bot het ook klinkt.
@Blensink: in Benidorm zou toch gewoon ook alle horeca niet dicht moeten zijn???? In de Communidad Valenciana moest vanaf vannacht alles sluiten, in onze omringende dorpen is geen bar of restaurant meer open. Weg moet die zuippartijen! Zelfs de stranden gaan dicht!
En toeristen die hier stranden? Moeten ook in quarantaine, ze hebben tot maandag volgens mij.
Hannanas schreef:MoniqueT schreef:@smilies: het zou inderdaad onder punt 8 kunnen vallen. En heel eerlijk? Ik voel me niet verantwoordelijk voor de kippen van iemand die gewoon voor 8 weken per jaar zonodig dieren wil houden en ze de rest van het jaar aan een ander over laat (die geen nee durft te zeggen en met twee gebroken polsen zit en het dus weer moet overlaten aan haar dochter die haar dus nu ook verzorgt ... bla bla). Sorry, maar dan gaan ze maar bij iemand in de soep, hoe bot het ook klinkt.
@Blensink: in Benidorm zou toch gewoon ook alle horeca niet dicht moeten zijn???? In de Communidad Valenciana moest vanaf vannacht alles sluiten, in onze omringende dorpen is geen bar of restaurant meer open. Weg moet die zuippartijen! Zelfs de stranden gaan dicht!
En toeristen die hier stranden? Moeten ook in quarantaine, ze hebben tot maandag volgens mij.
In de soep is anders dan laten verhongeren..