Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Worden jullie nagels zwakker door gel nagellak?
Gisteren iemand gesproken die nu alleen nog BIAB ofzo gebruikt
Ik heb het er nu pas voor de eerste keer op zitten, dus ben benieuwd naar de ervaringen.
fleurtjeuh schreef:xMyrth schreef:Worden jullie nagels zwakker door gel nagellak?
Gisteren iemand gesproken die nu alleen nog BIAB ofzo gebruikt
Ik heb het er nu pas voor de eerste keer op zitten, dus ben benieuwd naar de ervaringen.
Nee hoor, als t goed is gezet en goed wordt afgehaald dan doet het geen schade aan je nagels
Britt schreef:Voor een product dat construction gel heet zou het wel een beetje gek zijn als het een rubber base zou zijnhet heet gewoon builder gel hihi.
Fijn dat hij fijn werkt!
Ik heb eindelijk weer tijd gevonden voor mijn nagels en ben er zo blij mee!
[ [url=m/5Ibjo0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fEBtpG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is jammer dat je de glans en glitter zo niet goed kunt zien, die is echt weer heerlijk
Britt schreef:Voor een product dat construction gel heet zou het wel een beetje gek zijn als het een rubber base zou zijnhet heet gewoon builder gel hihi.
Fijn dat hij fijn werkt!
ivy_power89 schreef:Ik meld mij hier ook!
Al hoewel... als ik even snel scroll door het topic dan durf ik bijna niet meer te reageren haha.
Wat een prachtige nagels!
Ik ben verslaafd aan pink gellac, echter ben ik vrij stuntelig in het aanbrengen en na een week, max 10 dagen ligt alles van mn nagels... ik hoef ook nooit een remover oid te gebruiken...
Gelnagels oid heb ik in het verleden ook gehad maar na een week heb ik al dikke uitgroei en dan vind ik het gewoon al lelijk...
Is er wellicht een optie wat ik zelf zou kunnen doen?