[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 17:05

Ik heb een nieuwe kleine tattoo :o

Mensen zetten vaak een kruisje op hun hand om iets te onthouden, ik heb nu een kruisje op mijn pink om te onthouden dat ik voor mezelf leef en ik vooral aardig voor mezelf moet zijn. Kleine tattoo, grote betekenis <3

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 17:35

Wat een onwijs schattig idee! <3

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 18:25

Sheehan wat een mooi idee!

Tuttu Frutti, ik vind haar heel mooi geworden!

_FD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:59

Kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Ik heb een vraag.
Wil graag een tattoo in onderstaande stijl maar welke shop maakt mooi fine line werk. Wil er best even op wachten en reizen is ook niet zo erg als het maar in Nederland is.

Afbeelding

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:50

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:52

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:09

_FD schreef:
Kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Ik heb een vraag.
Wil graag een tattoo in onderstaande stijl maar welke shop maakt mooi fine line werk. Wil er best even op wachten en reizen is ook niet zo erg als het maar in Nederland is.

[ [url=m/2AmQXc.png]Afbeelding[/url] ]

Ik kruip ook eens onder mijn meeleessteen vandaan, maar ik zie dat je uit Heerlen komt, dus misschien is Yazz Ink iets voor jou?
https://www.instagram.com/yazzink/

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:10

In Purmerend zit le nou, zij zet ook hele mooie tattoos met fijne lijntjes.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:51

Zoek eens op daisy schrijver. Of bij hooks ink in zoetermeer zit nu een gast artiest die dit soort dingen zet

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 00:23

Bedankt voor alle complimenten! Ben er echt zo blij mee, en dat zal alleen maar meer worden als m'n vriendinnen ook aan de beurt zijn geweest. We zien elkaar niet zo vaak omdat we in verschillende landen wonen en dus een mooie verbintenis, naast dat het ook voor onze vrouwelijke kracht staat natuurlijk.
Ze zit overigens inderdaad, zoals Jolien beschreef. Leuk dat m'n plaatje zo'n zoektocht teweeg bracht!

Gaaf idee Sheehan! Heel mooi hoe zulke kleine plaatjes toch zo betekenisvol zijn.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 01:44

Bedankt voor de lieve complimenten! Nu ook hopen dat ik me er aan hou :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 08:19

Tutti_Frutti schreef:
Bedankt voor alle complimenten! Ben er echt zo blij mee, en dat zal alleen maar meer worden als m'n vriendinnen ook aan de beurt zijn geweest. We zien elkaar niet zo vaak omdat we in verschillende landen wonen en dus een mooie verbintenis, naast dat het ook voor onze vrouwelijke kracht staat natuurlijk.
Ze zit overigens inderdaad, zoals Jolien beschreef. Leuk dat m'n plaatje zo'n zoektocht teweeg bracht!

Gaaf idee Sheehan! Heel mooi hoe zulke kleine plaatjes toch zo betekenisvol zijn.

Mijn dochter heeft ook zo’n tattoo alleen dan vanaf de zijkant het silouete van een vrouw. Staat bij haar ook voor haar vrouwelijke kracht. ( ze houd van meisjes ) zo mooi om te zien hoe het voor een ieder weer terug komt op vrouwelijke kracht zij het dan met een iets andere betekenis

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:45

Stond vanmorgen om 10 uur in de shop :') In mijn agenda stond de afspraak voor morgen en in mijn hoofd was het vandaag. Ik had zaterdagavond gemaild maar ze waren gister en zondag natuurlijk dicht, vandaag pas om 10 uur open en mijn afspraak stond om 10 uur :') dus ben er voor de zekerheid maar heen gegaan, want als ik om 10 uur was gaan bellen of het nou vandaag of morgen was had en het was toch vandaag was ik veel te laat geweest. Maar bleek dus toch morgen _O-

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:02

Wil Tutti_Frutti (of iemand anders die het ziet) eens een duidelijke beschrijving geven van hoe de vrouw zit? :')
Voor alle duidelijkheid: ik vind het een erg mooi idee! Ik zit er alleen al een kwartier blind op te staren en ik zie het gewoon niet, ik ben verschrikkelijk slecht in die dingen _O- . Kan iemand me helpen? Straks slaap ik niet vannacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:08

Noblesse_ schreef:
Wil Tutti_Frutti (of iemand anders die het ziet) eens een duidelijke beschrijving geven van hoe de vrouw zit? :')
Voor alle duidelijkheid: ik vind het een erg mooi idee! Ik zit er alleen al een kwartier blind op te staren en ik zie het gewoon niet, ik ben verschrikkelijk slecht in die dingen _O- . Kan iemand me helpen? Straks slaap ik niet vannacht :')

Ik heb de eer genomen, zo duidelijk? :')
Afbeelding

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:10

Noblesse_ schreef:

Nou ongeveer zoals in de post van Tutti_Frutti alleen dan met haar arm niet naar beneden maar zoiets (even grof met de muis gedaan, dus verwacht geen prachtplaatje):
Afbeelding

edit: _Dreamer was mij voor haha

_Karlijn schreef:
Stond vanmorgen om 10 uur in de shop :') In mijn agenda stond de afspraak voor morgen en in mijn hoofd was het vandaag. Ik had zaterdagavond gemaild maar ze waren gister en zondag natuurlijk dicht, vandaag pas om 10 uur open en mijn afspraak stond om 10 uur :') dus ben er voor de zekerheid maar heen gegaan, want als ik om 10 uur was gaan bellen of het nou vandaag of morgen was had en het was toch vandaag was ik veel te laat geweest. Maar bleek dus toch morgen _O-

Beter te vroeg dan te laat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:14

Hahha mooie tekeningen hoor dames _O- _O_

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:16

Dank jullie! Bedankt voor het redden van mijn nachtrust vanavond _O- . Echter zonder jullie tekening erbij zie ik het écht niet tenzij ik echt m’n ogen half ga dicht knijpen en m’n hoofd pijnig. Volgens mij heb ik een afwijking in mijn hersenen die het abstracte gewoon niet kan aanvullen tot een duidelijk beeld :') _/-\o_ .
Nogmaals, ik vind het wel een erg mooi idee als ik nu zie wat het ‘hoort’ te zijn :D . Het ligt gewoon aan mij haha.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:18

Hai! Ik volg dit topic al een hele tijd en heb besloten dat het tijd wordt voor mijn eerste tattoo :D
Ik wil een evening primrose laten zetten, een bloem die enkel snachts groeit, op mijn zij. Nu heb ik een heel tof artieste gevonden, Bin van the ink society in Utrecht!
Nu heb ik gemaild en zou ik pas in augustus terecht kunnen, en dat vind ik rot qua zon/zwemmen dus dan wordt het nog later.. Kennen jullie iemand die onderstaande stijl ook goed zou kunnen en een iets minder lange wachttijd heeft, in ieder geval dat ik hem vlak voor de zomer zou kunnen hebben?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus echt een sierlijke bloem met wat hardere buitenlijntjes, misschien wat dottwork of licht geometrische invloeden. Al het advies is welkom! :D

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:23

Ik moest hardop lachen om de tekeningen haha :')
En mooi idee hierboven!

Ik durf het haast niet meer over BlackBear te laten gaan haha. Maar ik heb een afspraak bij Hanne staan, alleen de laatste tijd vind ik persoonlijk niet dat ze de mooiste tattoos zet, de outline lijkt steeds dunner te worden en dat vind ik persoonlijk niet zo... Ook zie ik er een beetje tegenop dat mijn hele heup daar in 1x gedaan gaat worden.
Even getwijfeld maar toch Joe Sinner benaderd nav dit topic, ga binnenkort met hem het een en ander bespreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:24

Goed dat je kritisch blijft november :j Uiteindelijk moet jij er mee rondlopen :)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:46

Kritisch blijven is inderdaad altijd goed, rondlopen met een tattoo waar je niet 100% tevreden over bent is zonde.

Prachtige creatieve neigingen dames! Zijn jullie te boeken als ontwerpers? ;p

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:47

khirshanta schreef:
Prachtige creatieve neigingen dames! Zijn jullie te boeken als ontwerpers? ;p

Jazeker :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 18:54

Hahahaha jongens heerlijk dit. Sla ze gelijk op want een aantal vrienden en collega's zien hem ook niet :').

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 19:33

Thanks Joolien en khirshanta, idd eenmaal erop gaat het er niet meer af :')...