Mensen zetten vaak een kruisje op hun hand om iets te onthouden, ik heb nu een kruisje op mijn pink om te onthouden dat ik voor mezelf leef en ik vooral aardig voor mezelf moet zijn. Kleine tattoo, grote betekenis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_FD schreef:Kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Ik heb een vraag.
Wil graag een tattoo in onderstaande stijl maar welke shop maakt mooi fine line werk. Wil er best even op wachten en reizen is ook niet zo erg als het maar in Nederland is.
[ [url=m/2AmQXc.png]Afbeelding[/url] ]
Tutti_Frutti schreef:Bedankt voor alle complimenten! Ben er echt zo blij mee, en dat zal alleen maar meer worden als m'n vriendinnen ook aan de beurt zijn geweest. We zien elkaar niet zo vaak omdat we in verschillende landen wonen en dus een mooie verbintenis, naast dat het ook voor onze vrouwelijke kracht staat natuurlijk.
Ze zit overigens inderdaad, zoals Jolien beschreef. Leuk dat m'n plaatje zo'n zoektocht teweeg bracht!
Gaaf idee Sheehan! Heel mooi hoe zulke kleine plaatjes toch zo betekenisvol zijn.
Noblesse_ schreef:Wil Tutti_Frutti (of iemand anders die het ziet) eens een duidelijke beschrijving geven van hoe de vrouw zit?![]()
Voor alle duidelijkheid: ik vind het een erg mooi idee! Ik zit er alleen al een kwartier blind op te staren en ik zie het gewoon niet, ik ben verschrikkelijk slecht in die dingen. Kan iemand me helpen? Straks slaap ik niet vannacht
Noblesse_ schreef:Wil Tutti_Frutti (of iemand anders die het ziet) eens een duidelijke beschrijving geven van hoe de vrouw zit?![]()
Voor alle duidelijkheid: ik vind het een erg mooi idee! Ik zit er alleen al een kwartier blind op te staren en ik zie het gewoon niet, ik ben verschrikkelijk slecht in die dingen. Kan iemand me helpen? Straks slaap ik niet vannacht
_Karlijn schreef:Stond vanmorgen om 10 uur in de shopIn mijn agenda stond de afspraak voor morgen en in mijn hoofd was het vandaag. Ik had zaterdagavond gemaild maar ze waren gister en zondag natuurlijk dicht, vandaag pas om 10 uur open en mijn afspraak stond om 10 uur
dus ben er voor de zekerheid maar heen gegaan, want als ik om 10 uur was gaan bellen of het nou vandaag of morgen was had en het was toch vandaag was ik veel te laat geweest. Maar bleek dus toch morgen