Alleen ik mis het oerinstinct maar he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Majabeestje schreef:HiFive5 schreef:Dat van geen kinderen kunnen krijgen... Soms is het zo voorbestemd dat ze ze niet hoeven te krijgen.
Misschien heeft God er wel iets mee te maken
Als je geen kinderen kan krijgen zijn dit soort opmerkingen heel erg pijnlijk. Dat je het hier noemt snap ik enigzins maar ik hoop toch dat je dit nergens anders verkondigt..
Marjoow schreef:Majabeestje schreef:
Als je geen kinderen kan krijgen zijn dit soort opmerkingen heel erg pijnlijk. Dat je het hier noemt snap ik enigzins maar ik hoop toch dat je dit nergens anders verkondigt..
Zijn genoeg gelovigen die er anders precies zo over denken en dat luid verkondigen hoor
HiFive5 schreef:Dat er mensen zijn die alles uit de kan halen omdat het op natuurlijke wijze niet mogelijk is om kinderen te krijgen, die moeten misschien beseffen dat er een reden voor is?
Pas op, ik wil hier niet heel bokt over me, ik moei me nergens mee, maar soms is het gewoon 'meant to be'.
LadyMadonna schreef:In mijn directe omgeving: verstopte eileiders en “zwak zaad”... ivf was dus ook uitgesloten, via icsi in 1 poging gelukt...
Ik zie het probleem daar niet van.
Sintara schreef:Daar ben ik het ook mee eens Laurora..
De methodes om meer kinderen te krijgen worden gestimuleerd terwijl de methodes om kinderen krijgen te vermijden worden belast. Idioot
Ik vind het trouwens sowieso onbegrijpelijk dat er nog niks is gevonden dat makkelijker en veiliger werkt dan wat we nu hebben. Meisjes worden soms al op hun 9e vruchtbaar en blijven dat tot ze ergens in de 50 zijn. Mannen zijn zelfs vanaf hun te jonge pubertijd de hele rest van hun leven vruchtbaar.
Maar de meeste mensen hebben hun vruchtbaarheid maar 2 momenten in hun hele leven nodig... Slaat toch nergens op =/
quera schreef:Ik ben zeker voor gratis anti conceptie! Nu is het tot 18 gratis dacht ik?