Ik voel me vandaag ronduit beroerd dus dan is het alleen maar water.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rudina schreef:Alleen water vind ik wat eentonig, het moet leuk blijven.
Hier groene thee, aanmaak limonade, water en soms nuttig ik toch nog wel een glaasje fris.
gribaldi schreef:Nee heb het niet over "spaarstand", maar als jij minder eet dan je lichaam nodig hebt ga je echt niet veel afvallen, je lichaam heeft energie nodig om te overleven.
_sharonnn schreef:Rudina schreef:Alleen water vind ik wat eentonig, het moet leuk blijven.
Hier groene thee, aanmaak limonade, water en soms nuttig ik toch nog wel een glaasje fris.
Maar om de calorieën te verminderen is veel water drinken ipv drinken met calorieën, wel iets om rekening mee te houden. Je kan nog zo "goed" eten, maar als jij het door je drinken weer rechttrekt, schiet het nog niet op
MarlindeRooz schreef:Kayleigh_ schreef:Als je graag frisdrank drinkt is light primaZitten geen kcal in, dus word je ook niet vet van.
![]()
Wat dacht je van de enorme hoeveelheid zoetstoffen en suikers? Van Cola light word je echt wel dik.
MarlindeRooz schreef:Nou behalve dat het enorm chemisch is, maakt het je lichaam van slag.
http://voedzo.nl/gezondheid/met-cola-li ... en-ziekte/
Kayleigh_ schreef:MarlindeRooz schreef:Nou behalve dat het enorm chemisch is, maakt het je lichaam van slag.
http://voedzo.nl/gezondheid/met-cola-li ... en-ziekte/
Leuk artikeltje hoor, maar waar zijn de bronnen met wetenschappelijke onderzoeken?
Kayleigh_ schreef:gribaldi schreef:Nee heb het niet over "spaarstand", maar als jij minder eet dan je lichaam nodig hebt ga je echt niet veel afvallen, je lichaam heeft energie nodig om te overleven.
En als je je lichaam niet voorziet in die energie die het zogezegd nodig heeft, gaat het de energie uit je reserves trekken. Zo werkt het, dat is wetenschappelijk bewezen
_xrose schreef:Ik koop vaak flessen water bij de lidl en als die leeg zijn dan vul ik ze met kraanwater. Het water maakt me niet zoveel uit, maar ik vind het fijn om gewoon een fles te hebben zodat ik niet heen en weer hoef naar de kraan.