Enkel lost suiker op in water dus dan moet je snel gaan en als je t mengt met een olie voed het ook direct dus ik zou daarvoor gaan.
Staat inmiddels op een laag pitje maar ik maak zelf beautyproducten op volledig natuurlijke basis en met de hand.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mooie kleuren
maar alle kleuren vallen bij mij anders uit helaas

Nooit gedaan omdat ik dacht dat het niet veel verschil zou uitmaken. Wel dus, heel mooi

Wel met een beetje bronzer on the face, stond hij net mooier! Oogt gewoon wat zomerser. Maar ben er erg blij mee
Had de dag ervoor Miley C op en mijn moeder zag het verschil niet, maar vond ze dus beide prachtig staan haha.
Net van Philip Treacy de Hollywood Cerise besteld
En dan ook Coppering oogschaduw maar, die staat denk ik prachtig bij mijn rode haar! Is mijn 15palette vol. 

Ik gebruik momenteel een liquid liner van Rimmel. Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde liner, heb als enige voorwaardes dat ie goed zwart is, liever iets te waterig dan iets te dik, en met een dun, flexibel kwastje. Ik heb ze ook regelmatig van Elf, die vind ik heel fijn. Gel liner en potlood kan ik dan weer totaal niet mee om gaan, dan zie ik er al snel uit als een panda
Dus nu kan ik afhankelijk van hoe sterk ik de wenkbrauwen wil de poeder gebruiken, browwiz of beide