[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:09

Naoom_ schreef:
Ik sport of in de sportschool en dan met name krachttraining en buikspieroefeningen en daarnaast dan cardio.
Thuis ga ik of op de crosstrainer of doe ik inderdaad sinds kort Insanity workouts. :j Die zijn te downloaden.

Aha. Dat doe ik ook.
Ik wissel cardio en krachttraining af. Heerlijk om je armen etc flink te trainen :D
Ik heb wel eens zon work out gedaan, maar vond het te zwaar. haha.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:10

Lief van hem:) succes met je presentatie!

Ik moest van de arts bij bloedbank ook een bruine boterham met appelstroop. Mijn hb gehalte was lager geworden.

Winner91

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:12

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:28

Ja hij is ontzettend lief, zeker de laatste tijd toen ik niet zo lekker in mijn vel zat. Dan is dat extra fijn :)
De Flurry was heerlijk! Gelukkig niet zo een volle, precies genoeg.

Bedankt allemaal, ik ga er nog even aan verder en dan lekker slapen!

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:31

Hee hee jeetje wat gaan jullie hard! Beetje proberen bij te lezen, welkom mandy!

Hmm over shakes gesproken. Ik maak ze een paar ochtenden in de week bij la place. Heel verleidelijk..
Maar vandaag niet teveel gegeten en gewandeld met mijn verzorgpaard. Maar helaas geen workout. Neeefje ligt te slapen en bn bang dat ik m wakker maak.
Morgen weer n hele dag werken en s'avonds workout. Dan lkkr 4 dagen vrij om flink te sporten!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:33

SdaphneS schreef:
Naoom_ schreef:
Ik sport of in de sportschool en dan met name krachttraining en buikspieroefeningen en daarnaast dan cardio.
Thuis ga ik of op de crosstrainer of doe ik inderdaad sinds kort Insanity workouts. :j Die zijn te downloaden.

Aha. Dat doe ik ook.
Ik wissel cardio en krachttraining af. Heerlijk om je armen etc flink te trainen :D
Ik heb wel eens zon work out gedaan, maar vond het te zwaar. haha.

Ja vind het heerlijk om lekker te trainen! Ik doe altijd een half uurtje of kwartier na het krachttrainen cardio erbij, omdat je dan dubbel zoveel verbrand.
Ja Insanity mat me ook erg af. :')

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:47

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:48

Ik deed eerst altijd cardio voor de krachttraining, maar toen las ik dat het inderdaad beter is om eerst krachttraining te doen en dan cardio.
Ik doe altijd kwartiertje warm fietsen, dan ongeveer half uur krachttrainen, vervolgens nog half uur eppeleptical (geen idee hoe je het schrijft) en dan nog weer tien/vijftien minuten uit fietsen.
Deze routine vind ik erg prettig. :D

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:51

_Tarzan schreef:
Boooooh net level 2 van shred gedaan, dat is ff lekker zeg! hahaha ik zweet me helemaal kapot maar wat een lekker gevoel, veel beter en intensiever dan level 1! :D

En om jullie een impressie te geven wat ik elke dag moet doorstaan, hier een foto van de snoepverzameling op mijn werk:
[ Afbeelding ]
Suikerwafels, spekjes, gummi beertjes, dropjes en nog verloren paaseitjes etc. :7

Knap hoor als je dat kan weerstaan!! daar aan kan je merken dat je die knop in je hoofd al heb omgezet als je daar zonder problemen voorbij kan lopen!

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:52

Niemand heeft antwoord op mijn vraag over die afslankpillen B-) :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:17

Ik zou er graag antwoord op willen geven maar heb dat nog nooit gebruikt.
Wel dat smerige artisjokken drankje maar dat hielp bij mij voor geen meter, sterker nog ik kwam zelfs een kg aan terwijl ik elke dag sportte en heel gezond at. :+ en het is nog smerig ook..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:24

jullie gaan echt snel zeg!

Ziijn er ook buikspieroefeningen die je thuis kunt doen?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:27

SdaphneS schreef:
Ik deed eerst altijd cardio voor de krachttraining, maar toen las ik dat het inderdaad beter is om eerst krachttraining te doen en dan cardio.
Ik doe altijd kwartiertje warm fietsen, dan ongeveer half uur krachttrainen, vervolgens nog half uur eppeleptical (geen idee hoe je het schrijft) en dan nog weer tien/vijftien minuten uit fietsen.
Deze routine vind ik erg prettig. :D

Wat is eppeleptical? :o
Ik doe vaak 10 op crosstrainer warmlopen, uur krachttraining en dan half uur nog cardio waar ik maar net zin in heb.

Dame, ik heb geen ervaring met afslank pillen, het enige wat ik zelf altijd in twijfel trek is of het wel echt werkt..

SecretLIN, heel veel juist. Gewone crunches, leg lifts, die fiets crunch, zijwaartse crunch etc. :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:36

SecretLIN schreef:
jullie gaan echt snel zeg!

Ziijn er ook buikspieroefeningen die je thuis kunt doen?

Ik doe dagelijks onderstaande oefeningen:

3 series van 30 rechte situps
3 series van 30 schuine situps: handen achter je hoofd, linker elleboog naar je rechter knie en vice versa
3 series van 30 roei situps: armen langs je lichaam en benen gestrekt net iets boven de grond, als je omhoog komt trek je je knieën in en ga je met je handen in een zijwaartse zwaai beweging naar je benen. Je komt niet op de grond met je rug en je benen maar zakt terug tot je benen bijna gestrekt boven de grond hangen en je onderrug net de grond raakt.
Deze laatste doe ik vaak ook nog 3x30 voor de schuine buikspieren gekruist. Ik kan het niet zo goed uitleggen zoals je merkt :+ maar het ziet er zo uit
Afbeelding
De vorige oefening is het zelfde maar dan met je armen langs je lichaam ipv achter je hoofd waarmee je een soort zwaaiende beweging maakt met gestrekte armen boven de grond.
Wat ook een hele goede is voor de schuine en lange buikspieren is een bal (gewoon een voetbal oid is prima) in je handen houden, rechtop gaan zitten met je knieën gebogen, voeten van de grond en je bovenlichaam licht achterover hangend. Je pakt de bal voor je vast en tikt vervolgens met de bal links en rechts naast je de grond aan, om en om :) hierbij is het de bedoeling dat je schouders de bal volgen, dus niet alleen je armen heen en weer bewegen! Dit kun je ook samen met iemand doen door de bal tussentijds over te gooien en in de houding te blijven zitten.
je kunt dan bv twee keer aantikken, over gooien, drie keer aantikken, over gooien, vier keer aantikken etc.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 00:25

superrrrr :D :D :D

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 07:58

Leuk die trainingen hier boven!
Ik was helaas 0,1 kg aangekomen... Ik ben elke dag netjes in de punten geblevem behalve woensdag en toen heb ik extra me active points op gemaakt van de week...

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:00

Hee dame, wat naar zeg van je paardje! Kan me voorstellen dat je dan even helemaal nergens meer zin in hebt! Over de afslankpillen... Ik heb best wel veel dingetjes uitgeprobeerd, maar dat eigenlijk nog niet echt.
3 kennissen van stal hebben wel supplementen geslikt waardoor de vetten etc. sneller verbrand werden en dan slikte ze die voor het eten, ik geloof dat ze daardoor ook sneller een vol gevoel hadden. Ik weet even niet meer hoe het heet maar dat kan ik wel voor je navragen als je wilt. 2 van de 3, (een man van 36 en een meid van 25) zijn er enorm veel mee afgevallen en blijven nu na een kuur van 2 x 1,5 maand goed op gewicht (eten natuurlijk ook wel gezond, ook tijdens de kuur) het andere meisje kreeg heel erg hoofdpijn tijdens de kuur en is ermee gestopt. Ikzelf zat erover te twijfelen, maar omdat ik vrij snel bij de diëtiste terecht kon heb ik daar voor gekozen, ook met het idee dat het wel eens 6 maanden of langer kan duren totdat ik 15-20 kg kwijtraak, maar dat het dan wel op een gezonde manier gaat en niet m.b.v. pilletjes... :j

Tarzan goed bezig! ja level 2 is killing he?! maar wel lekker! Boh wat een snoepgoed zeg! knap van je hoor!

Waarom mag Mandy hier geen vraag stellen over gezonde voeding? Tuurlijk zijn er meer topics over, maar ik vind dat die vraag wel past hoor. Ik eet het zelf beide niet, maar in zowel pindakaas en appelstroop zitten gezonde bestanddelen maar ook suikers en vet, dus als afwisseling kan het denk ik geen kwaad, als je maar niet elke ochtend en elke avond 3 boterhammen dik met pindakaas besmeerd moet het wel kunnen ;) ook een beetje kijken waar en hoe je lichaam erop reageert.

Zilfstar, owjeej zonde van die milkshakes! al die suikers...
Ik doe wel gewoon boodschappen bij de Lidl, de groente en fruit vind ik er beter dan bij de AH, ook de magere vleesbeleg voor op brood halen we meestal daar. Rest halen we bij Appie. :D

Ik moet weer eens flink de broekriem aantrekken geloof ik... Vanavond boodschapjes doen en weer eens de puntjes op de i zetten, ik wil toch minimaal die laatste 2 kg eraf hebben en eigenlijk dan nog een paar extra :j

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:02

Balen joellover!
Succes wollie, je kunt het!

Hier een blij iemand, ongeveer 2 kilo afgevallen! :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 08:48

@Tarzan wat een verzameling snoep, pff weet niet of ik daar ook zou af kunnen blijven

@Mandy ik eet ook appelstroop, dat lees je vaak juist onder de lichtere belegsoorten en op dieet sites

@sDaphnes veel plezier vanavond

@Frummels succes met je presentatie en lekker hoor een macflurry

@Jastiehorse leuk zo'n fotoshoot, maar ben niet echt fotogeniek denk ik ahahah

@Naoom goedzo!!!

Hier deze week maar 100 gram afgevallen, nu totaal op 4,6 kg afgevallen..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 09:15

Jeetje, wat gaat het hier snel!
Ik ga waarschijnlijk toch weer een tijdje shaken. Wil de laatste +/- 10 kg er af hebben voor de zomer, en shaken werkt voor mij prima :)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 09:17

Wat goed Naoom!
Karin, alle beetjes helpen toch?
Bonjoy, ahh je ava is echt mooi! Ja nu met de zomer voor de deur merk ik, dat die laatste kilootjes mij irriteren! Welk programma ga je doen? 500 of 800?

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 09:45

Ja daarom alle beetjes helpen en had van het weekend ook bij de mac gegeten haha

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 09:47

Bedankt voor de antwoorden!
Leuk dat ik ook al welkom geheten werd maar blijft hier niet mee kletsen want als ik soms zie hoe hard jullie gaan kan ik dat nooit bijhouden :+
Succes met de strijd tegen de kilo's dames!!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 10:08

Oh ik heb voor vandaag een pastasalade gemaakt en meegenomen naar het werk, ik heb er nu al zin in :')
Dan eet ik vanavond gewoon een boterham onderweg want ik ga met een vriendin naar de primark vanavond :D

Ja dat snoep is echt erg, meestal kan ik er vanaf blijven maar soms ook niet :+
Ik ga het weekend weer even op iedereen reageren, nu weer online via de mobiele!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 10:11

Hihi ken het gevoel als je iets lekkers bij je hebt om het al op te gaan eten :P
Ik heb weer lekker een gekookt eitje bij me