Gianti idd Ik had niet gecheckt, zag het wel in het andere topic
Gefeliciteerd ook hier
Hvelreki
Geplaatst: 16-08-14 12:52
Ander topic? Oh haha zie de HK nu, heb ik helemaal gemist. Maar ben een tijd echt amper op bokt geweest door ontzettende drukte met stage en zie nu dat het topic in die periode is geopend.
Weet iemand nog een mooie Mac oogschaduw bij Cranberry? Ben er iig over uit dat ik Cranberry wil, maar twijfel nu nog welk kleurtje ik daar best bij kan halen.
Djilna
Geplaatst: 16-08-14 12:53
Syrup en On Hold zijn binnen Het zijn wel beide kleuren waarvan ik denk, heb ik niet al iets soortgelijks van een ander merk? Gelukkig is Syrup niet zo licht als waar ik even bang voor was. Dus zeker geschikt voor elke dag
Ja heb al gegoogeld hoor Amber Lights lijkt vanop swatches me wel een goede match (en ook vaak gevonden als aanrader in fora), maar was gewoon ook benieuwd naar jullie ideetjes
Ik doe er dan meestal nog paintpot in Stormy Pink onder want Swish heeft zonder niet heeel veel pigment en daardoor komen Cranberry en Amber Lights ook nog beter uit
Drunksheep
Geplaatst: 16-08-14 13:29
Gefeliciteerd Gianti!
Ik doe zelf dus standaard mijn Pro Longwear concealer onder lipstick, en als ik er toevallig een potlood bij heb doe ik dat er ook nog onder. Maar breng standaard de eerste laag aan met een kwastje. Dan krijg ik het ook strak en precies.
Heb de studio finish concealer aangeraden gekregen en gekocht want ik gebruik m meer voor acne en puistjes dan voor onder ogen. En ze probeerde me n brush cleanser a 11 euro aan te smeren er zullen vast goedkoperen zijn toch? Welke gebruiken jullie? Vind 11 euro toch wat veel
Hoe doen jullie dat eigenlijk met paardrijden (helm op) en foundation en/of poeder? Want ik heb liever geen foundation aan de binnenkant van mijn cap zitten
NYC2B
Geplaatst: 16-08-14 16:18
Dat doosje had ik toevallig weggegooid, pas daarna ben ik doosjes gaan verzamelen anders had ik hem meegestuurd haha
Geeft niet hoor Ik heb ze er ook alleen nog om zodat ik kan zien welke kleur het is. Of ik moet zo'n lipstickhouder aanschaffen waar je ze op de kop in kunt zetten, weet niet meer bij wie ik dat heb gezien. Erg handig iig.
Ik zie het bij vele youtube guru's voorbij komen ja! ik heb mijn lipstickhouder nog steeds niet maar de ebay verkoper heeft me m'n geld teruggegeven. Dus ik hoop dat de houder nog komt.
Suus___
Geplaatst: 16-08-14 16:23
Ik vind een lippotlood altijd een beetje zonde ofzo Veranderd de kleur vaak of krijg t idee dat de lipstick niet Perse meer hoeft.. Heb nu een translucent lipliner van kiko maar die moet ik nog testen
Hvelreki
Geplaatst: 16-08-14 16:25
Ik heb ook de cleaner van HEMA. Hij is wel fijn, alleen de geur moet je wel tegen kunnen, is echt mierzoet.